שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


המיז אירח מיז TV. לפני הכול הוא דיבר על ברון קורבין, והזהיר אותו לא לרדת על אשתו ועל הבן שלו ברשתות החברתיות. המיז יורד על קורבין ואומר שהוא הפסקת השירותים של סמאקדאון. הוא מוציא את קורט אנגל. אנגל אומר שהוא תומך במיז ומיז אומר שהוא לא תומך בו. אנגל מזכיר לו את TLC. המיז מזכיר מה סטפני מקמהן אמרה. אנגל אומר שהוא יישאר עד ליום ההולדת העשרים וחמישה, ושלשיין יש תסביך מזה שהוא בתכנית המשנית. המיז אומר שאנגל גרם לכך שסמאקדאון פלשה, ואנגל מכחיש שיש לו קשר לכך שקיין תקף את בריאן. המיז מאשים אותו בזה ובהחזרת ברון סטרומן, שקיבל מקום בצוות. אנגל אומר שסטרומן פשוט דרש קרב מול המיז הלילה.
&nbsp
קרב גיטרה על מוט: ג'ייסון ג'ורדן ניצח את אליאס (שירד על הקהל לפני כן) אחרי ששבר עליו גיטרה.
&nbsp
סזארו ושיימוס מדברים עם קורט אנגל. הם אומרים שהוא מעדיף את השילד מול האוסוז, אבל הם צוות יותר טוב. אנגל אומר שעדיף שהם יהיו בקו ההגנה של RAW, אבל נותן להם הזדמנות אחת מול אמברוז ורולינס הלילה.
&nbsp
אסוקה ניצחה ג'וברית עם אסוקה לוק. לאחר הקרב קפטן אלישיה פוקס הודיעה שאסוקה תהיה בצוות RAW.
&nbsp
טיטוס או'ניל ואפולו קרוז מתראיינים. או'ניל ביקש קרב מול ג'ו כדי לנקום בו אחרי מה שעשה לקרוז. לפני הכניסה לקרב, ג'ו תקף אותו ונעל קוקינה קלאץ'. ג'ו אמר שאם אתה עומד בדרך שלו הוא יוריד אותך, ואתגר כל אחד לקרב.
&nbsp
סמואה ג'ו ופין באלור נספרו שניהם בחוץ. אחר כך היה ברול וקורט אנגל הכניס את שניהם לצוות. באלור קפץ על ג'ו מהבמה.
&nbsp
בו דאלאס מנסה לעודד את מיז ולא מצליח.
&nbsp
קורט אנגל מנסה להתנצל במשיבון של בריאן. ג'ורדן מגיע, ואנגל מצרף אותו לצוות RAW. ג'ורדן אומר שלא יאכזב אותו.
&nbsp
ביילי וסשה בנקס מתראיינות על הקרב מול נייה ג'קס ואלישיה פוקס. ביילי אומרת שהיא הנהיגה את הצוות בשנה שעברה וניצחה. בנקס אומרת שלסמאקדאון יש כישרון אבל הן יכולות לנצח בשביל RAW.
&nbsp
סשה בנקס וביילי ניצחו את אלכסה בליס ונייה ג'קס אחרי בנק סטייטמנט לג'קס. לאחר מכן קפטן אלישיה פוקס צירפה את סשה לצוות, אבל לא את ביילי.
&nbsp
ברון סטרומן ניצח את המיז (ע' המיזטוראז') בפסילה אחרי שקיין הגיע ונלחם מולו. לאחר מכן המיזטוראז' תקפו את סטרומן שהתגבר עליהם ונתן למיז פאוורסלאם בריצה.
&nbsp
דין אמברוז וסת' רולינס מתראיינים בנוגע לקרב שלהם הלילה ויורדים על סזארו ושיימוס.
&nbsp
אנזו אמורה יוצא ויורד קצת על אנגליה ועל קאליסטו. קאליסטו יוצא לצפות בקרב מיוחד שקורט אנגל ארגן: אנזו אמורה מול אלוף הממלכה המאוחדת, פיט דאן.
&nbsp
פיט דאן ניצח את אנזו אמורה אחרי ביטר אנד.
&nbsp
יש סרטון לקידום ברוק לסנר מול ג'ינדר מהאל, אבל ג'ינדר יילחם מחר מול AJ סטיילס על התואר.
&nbsp
אלכסה בליס יורדת על נטליה ומזכירה איך היא שלטה במחלקת הנשים בסמאקדאון.
&nbsp
החבר'ה מהממלכה המאוחדת מגיעים ל-205 לייב מחר.
&nbsp
רומן ריינס חוזר בשבוע הבא.
&nbsp
אליפות הזוגות: שיימוס וסזארו ניצחו את דין אמברוז וסת' רולינס אחרי ברוג קיק לרולינס, כשהניו דיי יצאו אל הקהל וירדו על RAW. הרוסטר של RAW יצא אבל לא הייתה פלישה חוזרת.
 
דעות
, אולי גם לסמאק של היום

מיז טי וי היה טוב, קידם את העלילה. מיז מעולה על המיק.

קרב גיטרה על עמוד – נרדמתי. בתקציר. נקסט.

אז אסקה עכשיו בטים ראו, למרות הדיווחים שלא יודעים מה לעשות איתה שם מאחורי הקלעים. יהיה מעניין.

סמואה ג'ו הוא פשוט באדאס. אחלה תקיפה, אחלה פרומו, אחלה קרב מול באלור. יש לשניהם כימיה טובה והסיום עם ספירת חוץ כפולה היה נכון. שניהם בטים ראו, מעולה.

אז עכשיו ג'ורדן בטים ראו. הדיווחים על זה שאם רומן לא יהיה כשיר אז ג'ורדן יהיה בטים ראו היו נכונים. מצד שני, אולי זה סתם זמני? הודיעו שרומן יהיה נוכח בראו שבוע הבא... נראה מה יהיה.

ביילי עדיין אובר באנגליה. יופי. קרב סתמי למדי, אבל לפחות זה גרם לסשה להיות בטים ראו. אבל מה לגבי ביילי? היא לא בטים ראו? מוזר...

בראון נגד מיז היה סתם לקדם סטוריליין ולא ממש קרב. יאללה קיין נגד סטרומן. היה מגניב ההתיישבות של קיין אחרי הפאוורסלאם.

פיט דאן! אפילו אם זה חד פעמי בגלל שהם באנגליה, אני עדיין מבסוט. הילד יהיה כוכב ענק. לא בטוח שאפשר להגיד שהיה קרב טוב כי זה מול אנזו, אבל זה קידם את הסטוריליין.

לפני המיין איבנט – רק רציתי לציין שזה שרנה יאנג עשתה את השילד פיסט אחרי הראיון עם סת ודין היה מתוק לגמרי! גו רנה!
ולגבי המיין איבנט – מושלם. אהבתי לחלוטין את הקרב, ארבעתם תמיד נותנים אחלה קרב. ואז ה"פלישה" של הניו דיי הייתה מפתיעה לחלוטין. לא ציפיתי לזה, אבל אחרי זה בדקתי את התוצאות של ההאוס שואו שהיה בליסבון במקביל והם לא הופיעו שם. הסחת דעת מושלמת, כל הרוסטר של ראו יוצא לתקוף חזרה, הקרב ממשיך ושיימוס מנצל את זה וגונב את התארים! שום תקיפה של סמאק, יופי של דרך להוריד את התואר מהשילד. אוסוז נגד הבר יהיה אחלה קרב גם כן ויש מצב שנראה שילד נגד ניו דיי בסורבייבור סירייס. לגמרי מצב של win win.

סה"כ תוכנית טובה. מחכה להיום בלילה.
לראו יש האוס שואו בול באותם שעות שמקליטים את סמאק במרחק שעתיים נסיעה (ראו בבירמינגהאם, סמאקדאון במנצ'סטר) אבל יכולים להשאיר כמה מתאבקים במנצ'סטר בשביל הפלישה. נגיד שישאירו את אנגל, ג'ו, באלור וסטרומן. נכון, זה יאכזב את הצופים בבירמינגהאם, אבל יהיה אקשן בסמאק. מריח כמו התערבות במיין איבנט וככה ג'ינדר ינצח את סטיילס.
 

Diunim

New member
יש דבר אחד ברור

וזה שכנראה השילד ילחמו מול ניו דיי בסרבייבור סירייס כשרומן יחזור בקרב שלשות.
&nbsp
כן, ג'ו, באלור ואפילו ג'ורדן מעל ריינס. אולי יש תקווה למרות הכול...
 

TL PUNK

New member
רק דבר אחד

רק אני ממש התבאסתי על הפופ החלש שפיט דאן קיבל? , אני יודע שזה קהל של WWE אבל הוא לא שם מאוד גדול באינדיז באנגליה?
 
למעלה