שרשור RAW

Diunim

New member
תוצאות


אוונס וג'ריקו פותחים את התכנית. ג'ריקו אומר שכאב לו לתת קודברייקר לאוונס. ג'ריקו יורד על סנטה קלאוס, ואומר שסנטה גנב לו את הגימיק: הוא המציא את הרשימה... מיק פולי יוצא (וטועה בשם של העיר), ורוצה לקבוע קרב זוגות. הוא גם קובע אוונס-ריינס עם ג'ריקו בתוך כלוב. לצערו, אחרי שג'ריקו נכנס, פולי לא מוצא את המפתח... אחר כך ג'ריקו מקבל חמצן להתאוששות.
&nbsp
רוסב ניצח את קאס בפסילה אחרי שקאס לא הפסיק לתקוף את רוסב. רוסב ברח מקאס.
&nbsp
סשה בנקס יצאה לדבר על האיירון וומן. היא אומרת שהיא נפגעה ברגל, ושהיא רוצה ששארלוט תצא כדי לברך אותה. נייה ג'קס יוצאת ותוקפת אותה ברגל הפצועה שלה.
&nbsp
מיק פולי מעניק לסזארו ולשיימוס חגורות חדשות. הוא לוקח קרדיט על הצוות שלהם. סזארו ושיימוס מתווכחים, עד שרואים את ברון סטרומן תוקף אנשים מאחורי הקלעים ודורש את סמי זיין. פולי נותן לסמי ולברון לילה חופשי.
&nbsp
סדריק אלכסנדר ניצח את נועם דר. לאחר הקרב דר בירך את סדריק אבל אמר שהוא רוצה את אלישה פוקס.
&nbsp
הניו דיי יוצאים ומדברים על הפסד תארי הזוגות (וגם יורדים על החילופים של תואר הנשים). סזארו יוצא עם שיימוס, שמנסה להעתיק את הנאום של ניו דיי. כולם יורדים על שיימוס. הקלאב יוצאים ויורדים עליהם. השיינינג סטארס יוצאים ומציעים לכולם חופשה בפורטו ריקו. מתחיל ברול ואז קרב רביעיות. סזארו מנצח לבסוף כשהוא נועל שארפשוטר על אפיקו.
&nbsp
אנזו קיבל זימון לסדנה על העובדה שהלך עירום מאחורי הקלעים.
&nbsp
נוויל מדבר על החזרה שלו ואומר שהוא לא רוצה שהקהל יעודד אותו. הוא מתכנן לחסל את הקרוזרווייטים. ריץ' סוואן יוצא, ונוויל אומר שסוואן לא מכבד אותו, את מלך הקרוזרווייטס. בריאן קנדריק יוצא והוא ונוויל מכבדים אחד את השני. הם תוקפים את סוואן עד ש-TJ פרקינס יוצא וחוטף גם הוא.
&nbsp
אנזו מגיע לסדנה, יחד עם דארן יאנג, בוב באקלנד, ג'ינדר מהאל ובו דאלאס.
&nbsp
הקרב בין טייטוס או'ניל וסין קארה הסתיים בלי תוצאה כשברון סטרומן תקף את שניהם, והשמיד את קישוטי חג המולד על הרמפה.
&nbsp
שארלוט יוצאת ויורדת על סשה. היא אומרת שהיא עדיין בלתי מנוצחת באירועים. ביילי יוצאת, ושארלוט יורדת על זה שהיא מנסה להיכנס במקום סשה. הן קובעות קרב, וביילי מצליחה להצמיד אותה.
&nbsp
בסדנה, כולם עושים משחקי חיקויים. אנזו מחליט לא להרביץ לג'ינדר.
&nbsp
אמלינה מגיעה ל-RAW.
&nbsp
בסדנה, בו דאלאס מכריז שהוא צריך להפסיק לכפות אמונות על האחרים. דארן יאנג צריך לכבד את המאמן שלו. באקלנד יהיה תומך יותר. ג'ינדר מהאל יחשוב לפני שיפעל. לאחר מכן רוסב מגיע והוא וג'ינדר תוקפים את אנזו, ולאנה גם מצטרפת. רוסב מעביר את אנזו דרך שולחן.
&nbsp
רומן ריינס וסת' רולינס ניצחו את ג'רי-KO אחרי שסטרומן התערב ותקף את ריינס. ג'רי-KO ברחו אחרי שתקפו את רולינס, וסטרומן תקף את ריינס עם פאוורסלאם.
 

dannygoosh

New member
נקודת אור

נראה שמורידים את ריינס למידקארד לפיוד עם סטרומן. סביר להניח כדי שהוא יהיה האיש שינצח את סטרומן, אבל לפחות זה יוריד אותו מהמיינאיבנט לכמה שבועות לפחות.
 

kendog keds

New member
פספוס אדיר

ג'ריקו כבר היה תלוי בכלוב באוויר.
פולי כבר אמר לו "עד שאמצא את המפתח תצטרך להישאר שם". ג'ריקו מגיב בעצבים וזורק הערות בקטע מצחיק.
למה אחרי הפרסומות ג'ריקו כבר בחוץ?
&nbsp
תארו לכם שהוא היה נשאר כל השעה הראשונה של התכנית וצועק על מתאבקים תוך כדי קרבות ופרומואים... זה יכל להיות בלתי נשכח :)
 

AMEOBI

New member


האמת שגם חשבתי על זה בדיוק!
הייתי בטוח שהוא ישאר בכלוב,עם המיקרופון,וכל השעה הראשונה יצעק,יכניס אנשים לליסט אוף ג'ריקו,ופשוט יעשה את התוכנית הזאת למעולה...חבל מאוד שזה לא קרה.
 
למעלה