שרשור תצפיות 31.10.08

Avi BL

New member
עיטם לבן זנב באיזור חדרה

בסביבות 4 אחה"צ בסיבוב מקרי שערכתי בבריכות ליד צומת נחל חדרה פגשתי מאוד גבוה, רחוק וקצת לתוך השמש את הצעיר הזה. הדבר הענק הזה דאה במעגלים בגבהים עצומים כשעתיים. בשלב מסיים הוטרד ע"י בז נודד, התחיל לרדוף אחריו בחזרה וכמעט תפס אותו. הוספתי בהמשך צילום מובהר מאוד כי נראה לי שהעיטם הזה מתוייג ומסומן. גם עיט צפרדעים אחד היה בסביבה. כמו כן בשטח עשרות דיות וחסידות שחורות בלינה על עמודי החשמל ההגבוהים ובאקלפיטוסים שמסביב. מתנצל על האיכות הירודה זה קרופ אדיר, בפריים המלא המקורי נראה פשוט נקודה שחורה בשמיים.
 

Avi BL

New member
האם תג כנף ונוצות מחומצנות

אותו הצילום לאחר הבהרה חזקה.
 

aetos

New member
הידד לך אבי !|גביע(מכחיש כל קשר ל''חשוד''.. )

לפרט הזה יש הרבה יותר לבן בבטן. (הפרט מעין המפרץ היה כהה ובלתי מתוייג. )
 

shaharbv

New member
תצפית בגן שמואל

שלום לכולם, זאת הפעם הראשונה שאני כותב בפורום על התצפיות שלי. לבנית קטנה (מעל 10) אנפה אפורה (כ- 10) אנפת לילה (פחות מ-10) שחף ארמני (עשרות) מגלן חום (מעל 10) סיקסק (כ-10) ביצנית שחורת כנף (בודדות) אגמית מצויה (מעל 10) קאק (מעל 10) דיה שחורה (5) פרפור עקוד (מעל 10) שלדג לבן-חזה (מעל 10) שלדג גמדי (אחד, שחלף מהר, אולי טעיתי בזיהוי) בז מצוי (אחד) סלעית אירופאית (אחת, אבל אני לא בטוח, לכן צירפתי את התמונות שלה, אשמח לקבל אישור או תיקון) וכמו במעגן מיכאל, גם פה ראיתי כמה וכמה תרמילים של רובה צייד. שחר.
 

aetos

New member
דיה - שימי לב לזנב הקדוד(''זנב דג'')..

לכנפיים הארוכות וה''כפופות'' משהו ,הן ארוכות ב20 ס''מ, בממוצע ,מכנפי עקב החורף. שימי לב ל''טריז'' הבהיר באברות היד אצל הדיה . כעת השווי במגדיר לעקב החורף הצורה ,הצללית והנצוי שונים לחלוטין. אבל אם תשאלי אותי מי יפה יותר -יש כאן בעייה קשה ,דילמה הייתי אומר.. כנראה שבכל זאת אצביע עבור אדון עקב..
 
אני ../images/Emo163.gif

בלי צפייה בשטח והטבעה על הרשתית זה פשוט לא יעבוד. לא מצליחה להטמיע מהספר. תודה על ההסבר
 
למעלה