שרשור רויאל ראמבל

kendog keds

New member
בשביל הפרספקטיבה

אורטון זכה באליפות הראשונה שלו באמצע 2004. לפני 12 וחצי שנה.
&nbsp
עכשיו תחשבו בני כמה תהיו ב-2029, ואיך ייראו החיים שלכם, ודמיינו את קווין אוונס זוכה בראמבל באותה שנה...
 

dannygoosh

New member
לא מבין כל כך הרבה

לא מבין מה זה היה השעמומון הזה. ההייפ היה טוב, העבודה השיווקית וכל הגימיק של ה"ריממבר דה ראמבל" היו אחלה, אבל אירוע זוועה, חוץ מסינה-סטיילס (אבל התוצאה של סינה סטיילס אוטומטית הורידה).
&nbsp
לא מבין איך אחרי שנתיים של קידום צעירים וכוכבים חדשים, רוב המיינאיבנט של רסלמניה השנה הולך להיות מורכב מסינה, אורטון, טריפל אייץ', אנדרטייקר וגולדברג.
&nbsp
לא מבין למה ממשיכים לדחוף את ריינס. למה צריך לדחוף אותו מס' 30 כאילו בשביל ההפתעה המגניבה ולמה צריך להשאיר אותו אחרון. מה צריך לקרות כדי שיחליטו לרדת ממנו סוף סוף?? הוא צריך לשכב עם סטפני או משהו?? פשוט הזוי מבחינתי שבזכייה של אורטון נשמתי לרווחה... אשכרה...שמחתי שאורטון ניצח את הראמבל. או יותר נכון, שמחתי שלא ריינס ניצח.
&nbsp
לא מבין למה להפוך את הסטוריליין השחוק והמשעמם של אורטון והווייאטס לפיוד על האליפות למניה, במקום להפוך את הסטוריליין המצוין בין אוונס לג'ריקו לאחד כזה.
&nbsp
מה שאני כן מבין, זה שבעקבות הפיצול המיותר של הבראנדים, שוב אין משמעות אמיתית לזכייה בראמבל, כי בסוף יש לפחות 3 מיינאיבנטים ולא נראה לי שאורטון-ווייאט (או מי שלא יהיה שיהיה אלוף עד אז) יקבל את המיינאיבנט של מניה על חשבון גולדברג או טייקר.
&nbsp
נראה שלמרות ההשקעה הניכרת בכוכבים חדשים והתגובות הטובות של הקהל, משהו שם מכניס את וינס ושות' להיסטריה לקראת רסלמניה והם חוזרים ל"באנקרים" של 15 השנה האחרונות במקום לסמוך על הכוכבים החדשים ולתת להם גב אמיתי.
&nbsp
לא הכרתי חצי מהמשתתפים בראמבל הזה. לא באתי עם שום ציפיות ולא היה לי שום פייבוריט בראש. בדרך כלל כשזה קורה, אני מבסוט מהאירוע. הפעם לא הפסקתי להריץ ולהתאכזב. פשוט חרא של אירוע ומסתמנת גם חרא של רסלמניה.
כאילו אני כל הזמן מצפה שמשהו במוצר יגרום לי לחזור לצפות בתכניות השבועיות, יגרום לי להתלהב שוב, לצפות לתכניות ולאירועים... אבל באופן עקבי כשיש לWWE הזדמנות כזו בשנים האחרונות, הם בדרך כלל הולכים על המשעמם, המוכר, הידוע והברור, במקום להמשיך לבנות כוכבים חדשים ולתת משהו שונה ומעניין.
 
בקשר למיין איבנט של מניה וזוכה הראמבל

מניה ממותגת כאירוע עם כמה מיין איבנטים (מה שמילונית לא יכול להיות, אבל שששששש).

כבר קרה שהזוכים של הראמבל היו בקרב הראשון של מניה ולא האחרון (שיימוס למשל, נגד דניאל בריאן באותו קרב של 18 שניות).
 

dannygoosh

New member
נכון. זה בדיוק מה שאני אומר

שזכייה בראמבל מאבדת מהערך שלה בגלל הפיצול הוא גורם לעודף קרבות בפרופיל גבוה, שמוביל לבוקינג הזוי של קרבות אליפות שנגמרים תוך חצי דקה, או כאלה שפותחים את האירוע.
 

Yonipac

New member
דעתי

אירוע טוב. ראמבל מעורר ציפייה ומאכזב, אבל הכל היה נסלח אם רק הזוכה לא היה כל כך מאכזב.
לא יודע למה, אבל אני ציפיתי שסינה את יקח סטיילס ואנדרטייקר יקח את הראמבל בשביל שסוף סוף נקבל סינה טייקר ברסלמניה בתור קרב פרישה של טייקר.
לא.
במקום זה הביאו לי ריינס-טייקר וסינה-וייאט-אורטון או משו בסגנון לרסלמניה.


למה? כי אמא שלהם זונה. זה למה.

הראמבל עצמו היה פשוט זוועה.לא היה שומדבר טוב מלבד הקארד והדיבוט של טיי דילינג'ר. כל מתאבק נוסף שהודח נראה יותר ויותר כמו תסריט אימים. יודעים מה? רק להסתכל על רשימת המדיחים והמודחים מעצבנת, כל המדיחים הם ביגמנים, למעט סזארו-שיימוס וג'יריקו.

מאחל להם שיפסידו כסף.

אה וטייקר? פשוט לא נעים לראות אותו כבר.
 
למעלה