שרשור רויאל ראמבל

oronm316

New member
תודה! נראה לי מטורף אני חייב לציין

אם על ספורט תחרותי יש הטיות, אני לא מצליח להבין איך יכולים להיות הימורים על משהו מתוסרט
 
תעשיית הכסף היא לא מוסברת... רק רוצה עוד כסף!

תשמע, בפייבוריטים חזקים אין הרבה רווחים למהמר שזוכה.
לעומת זאת, לליינים של הפתעות יש יותר רווח ואנשים תמיד יכולים לחשוב שיהיו הפתעות.

בוא נגיד ככה: בראמבל הנוכחי כל הפייבוריטים בשעה שלפני תחילת האירוע זכו. היו אירועים שבהם הפייבוריטים בהימורים לא זכו בכל הקרבות, אבל יש לאתרי הימורים דיוק של בערך 80% בניחוש הזוכים.

זה קורה כי לרוב, ביום של האירוע סמוך לתחילתו, מגיע "הכסף החכם" - מישהו מההפקה מדליף את הזוכים לחבר שלו, חבר שלו הולך לשים מלא כסף על הזוכה (שבשלב הזה יש לו ליין יחסית טוב). ברגע שאתרי ההימורים קולטים תנודת כסף עצבנית לטובת מישהו, הם מיד משנים לו את היחס והופכים אותו לפייבוריט.

אתה מקבל את הליין בעת ההימור שלך, אבל ככה הם מונעים מאחרים לדפוק את המערכת ולקצור קופה נאה.
 

AMEOBI

New member
אותו דבר...לפי אתרי ההימורים

אורטון היה פייבוריט של 1.1 לעומת כל השאר שהיו ביחס של 7 או 8 ומעלה.
שמעתי על זה משהו גם בערוץ יוטיוב שנקרא wrestle talk עם אולי דיוויס. אבל קשה להאמין לדברים כאלה רק על סמך שמועות. אתרי הימורים לא נראה לי שיטעו בזה.
 

kendog keds

New member
למה אבל?

למה סימנו את אורטון כמועמד מוביל?
הוא כולה בתקופת ביניים לא ברורה כסיידקיק של בריי...
הייתה איזה הדלפה, או שהיו סימנים בתכניות שהתעלמתי מהם?
 
תשובה עם ספוילר אפשרי לHIAC וגם לרסלמניה 33

היה דיווח של מלצר איזה יומיים או 3 לפני הראמבל, שכרגע זה סגור שאורטון יזכה בראמבל, בריי יזכה בתואר בצ'יימבר ואז השניים יפגשו לקרב על התואר ברסלמניה במסגרת הפיוד שלהם.

מאז - אורטון הפך למועמד המוביל ולא ירד מהמקום הראשון.
 
בדיוק כתבו על זה בCageside seats

Indeed, for the first time in 21 years, Kane did not appear at the Royal Rumble event:
1996 (Entered as Isaac Yankem)
1997 (Entered as Fake Diesel)
In 1998, he appeared in the main event match to run an angle to build to a match with Undertaker at that year's WrestleMania
1999
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
In 2012, he competed in a match with John Cena
2013
2014
2015
2016
 

Aberforth

New member
ספוילר.

1. מביך https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t34...=b86aebd0a707b8681c91e40560bc538a&oe=58920B3E
2. סטיילס כזה טוב שהוא מסוגל להתאבק בשביל שני אנשים. סינה לא היה מצליח להוציא 75% מהתרגילים שהוא עשה בקרב הזה מול מתאבק אחר.
3. התוצאה של הראמבל הזה שווה לפח.
4. איפה קורט אנגל?
5. טוב שלא באתי למפגש צפייה.
 

SmarKickers

New member
לגבי 5 והמפגש

תהיה בטוח שהיית נהנה במפגש צפייה אם לא מהראמבל עצמו, מהטירוף של הצ'אנטים והאווירה.(המפגש של תל אביב שהיה הערב)
 

pufpuf

New member


צריך להודות בזה- ל WWE כיום אין שום מושג או יכולת לעשות בוקינג טוב לקרב ראמבל. שנים שלא היה קרב ראמבל טוב,באמת.
ראמבל יבש, שכמעט כל רגעי העניין שבנו בו הם סביב ביגמנים שונים, כמעט בלי סיפורים או מעורבות של אנשים אחרים ששסתם שכבו שם על הריצפה בהמוניהם בין ביג מן לביג מן.
"הכוכבים הגדולים" הופיעו לדקות בודדות ום נראו נוראי (טייקר ולסנר בכושר זוועה).
הפיינל פור הכי גרוע בהיסטוריה, ורנדי אורטון הוא לא מועמד לגיטימי לזכייה בשום ראמבל יותר אי פעם.
אפילו כניסות נוסטלגיה לא עשו לנו השנה. אפילו אין לנו כוכב חדש כמו סטיילס משנה שעברה (שזה הדבר היחיד שזכור מהראמבל ההוא).

ה WWE לא יודעים לעשות בוקינג לקרב ראמבל. וזה עצוב.

לעומת זאת סטיילס נגד סינה היה פנטסטי פשוט. נקודת אור.
 
דעה על סטיילס נגד סינה ועל הראמבל עצמו

סטיילס נגד סינה, אני ספרתי 3 תרגילים שיכלו להסתיים רע מאד מצד סטיילס ועוד 2 מהצד של סינה, בנס נגמרו בלי פציעות. כולל פיניש אחד של סינה שסטיילס החליק לו והוא כמעת נכנס בו עם הברךבצלעות ופירק אותו. סה"כ היה קרב באמת טוב, סוחף עם תוצאה ידוע מרגע שהתחיל הקרב אבל באמת נהנתי ממנו. ואז שאתה מגיע עם ציפיות לקרב המרכזי של הערב ומקבל משהו שבא לך להקיא ממנו. סינה אורטון בפעם המיליון לא מה שיביא להם יותר מכירות. ההפך. רומן ריינס נגד סטיילס נגד קווין אוונס זה מה שיביא לכם מכירות.
 

iRoNBaLLz

New member
מהראמבל מתחילים בבנייה למאניה. עם ספויילר מRAW

וזה מה שמדאיג פה.
נראה שהולך להיות לסנר - גולדברג, שזה אולי DRAW ענק כיום, אבל יהיה נוראי. כשאם טייקר ישולב לטריפל ת'רת, בכלל נקבל קרב של המחלקה הגריאטרית..
&nbsp
אליפות היונברסל - מי ייתן ובאלור יחזור ישירות לקרב על האליפות מול אוונס, במה שבעל פוטנציאל ל5 כוכבים. כי אם לא, כרגע נראה שלאוונס אין ממש יריב בבנייה, והחשש שלי שהאליפות תעורב בפיוד המתפתח של סטרומן וריינס, ולא רואה את אוונס מצליח לסחוב את 2 הגלמים האלו למשהו שמזכיר קרב. סטרומן לפחות נבנה כאחלה דמות וביגמן היל שלא דופק חשבון לאף אחד. ריינס בדרך המהירה ללהפוך ליותר מאוס מסינה, כשסינה לפחות אחד הטובים שיש על המיק והקרבות בפרופיל גבוה שלו תמיד מספקים את הסחורה.
&nbsp
אליפות הWWE - מצטער, נמאס מסינה. סינה לא צריך להיות שם יותר. הדבר הכי טוב שאפשר לעשות במאניה לדעתי, זה קרב משולש של סינה-סטיילס- זיגלר, כשהייתי שוקל גם להכניס את המיז שיוכל לשפר עוד יותר את הבנייה הפוטנציאלית האדירה.
&nbsp
רנדי אורטון - לי אישית נמאס ממנו עוד מ2005, כשהתחלתי לעקוב בצורה רצינית אחרי WWE. מתאבק נוראי, גימיקים שממצים את עצמם מאוד מהר. אחת הבחירות הכי גרועות שיכלו לבחור למנצח ראמבל. ואני מקווה שפיוד עם בריי וויאט יגרום לכך שהוא איכשהו לא יגיע למיין אבנט. פשוט נורא ואיום.
&nbsp
סת' רולניס - טריפל H - סת' כפייס הוא דבר מאוס ומעיק. טריפל H מאז ומתמיד היה מאוס ומעיק בעיני. אלו יהיו 2 ציפורים במכה אחת. כשהייתי דוחף לפה את ריינס ועוד איזה מישהו, כדי לנקז כמה שיותר בררה לקרב אחד.
אבל, אם זה יהיה סמואה ג'ו מול רולינס, בקרב מכובד ורציני, אז זה משהו אחר :)
&nbsp
כריס ג'ריקו - חייב להיות איכשהו במאניה. שיהיה המנחה של מאניה עם הרבה זמן מיקרופון. לא טוב בזירה כמו שהיה בעבר, אבל מבחינת מיקרופון הוא רק הולך ומשתבח.
&nbsp
 

kendog keds

New member
אהבתי ולא אהבתי

מאוד אהבתי את הרעיון שבפיינל 4 בכלל לא היה אף מועמד בולט מתוך אלה שרק עליהם דיברו כל הזמן כמועמדים לניצחון. אהבתי את זה שבחרו בניצחון מאוד לא צפוי אך עם זאת לא לא-אמין, כלומר זה לא כאילו אלסוורת' או מוג'ו זכו.
יש בפורום איפה שהוא מאמר גדול של שלומי, "10 הדיברות לראמבל טוב", ואחד הסעיפים שם זה לתת למישהו לא צפוי לנצח. זה חשוב וזה עדיף על ניצחון של גולדברג/לסנר/סטרומן.
אבל במקום שזה יהיה מיז/זיגלר/סמואה ג'ו/כל הפתעה אחרת, מאוד מאוד לא אהבתי דווקא את הבחירה באורטון. קודם כול, הוא כבר זכה בראמבל ופאקין נמאס מזוכים כפולים. (גם זה אחד ה"דיברות" שהיו אצל שלומי) במיוחד מעצבן שכמעט כל חברי אבולושן מתהדרים בשני ניצחונות כל אחד, בהפרשים של כעשור (או פאקינג 14 שנה אצל טריפל אייץ'!!).
אבל הרבה יותר מזה, אורטון הוא משאבת ואקום של קרבות מעניינים. אין שום צירוף בעולם שתשימו אותו מולו, שיכול להיות קרב מסקרן. כלום.
&nbsp
זה היה כל כך קרוב להיות ג'ריקו, ויכל להיות כל כך נכון יותר -
ג'ריקו לא זכה מעולם וזה בהחלט טייטל שמגיע לו. ג'ריקו נמצא עכשיו באחת השנים הכי אובריות שלו מזה המון שנים. ג'ריקו לא היה אחד המועמדים הברורים לניצחון כך שעדיין היינו מופתעים במידת מה וכמובן מרוצים. ולבסוף - ג'ריקו נגד אוונס ועוד בתור אלוף נגד אלוף במניה, יכל להיות ממותג בקלות כקרב ענק אם הם היו רוצים לעשות אותו כזה. יכול להיות שעדיין ילכו על זה, אבל זה כבר יהיה סתם בצל הפספוס של הראמבל.
&nbsp
סה"כ ראמבל מהנה למדי, יכל בקלות להיכתב הרבה הרבה יותר טוב, עם החלטה מעניינת בסופו אבל, נקרא לזה, בליהוק לא נכון
 

Aberforth

New member


גם אני שמתי לב שמאז שוינס הפסיק לעשות micromanage, מאוד משתלם להיות חבר של טריפל אייץ'. לראייה, כל אבולושן זכו בראמבל בשנים האחרונות בפעם השנייה בקריירה שלהם.
&nbsp
לא אתפלא אם יחזירו את ריק פלייר בשנה הבאה לזכייה משלו.
 

tcz2

New member
דעה קטנה עם ספויילר

הכניסה מספר 30 לראמבל היתה כל כךךךך מאכזבת. לא הייתה שום הפתעה במשך כל הראמבל וזה כל כך התלבש טוב לאיזה כניסה מפתיעה ולא צפוייה. ואז בא ריינס (שאני לא מבין איך הם לא קולטים כמה הוא בא רע...)
כניסה מספר 10 של tye dilinger הייתה ממש מגניבה (נכון היה צפוי. אבל עדיין כיף שהם זרמו עם זה) ולדעתי ה10 זה YES החדש
והקרב של AJ נגד סינה היה מצויין לדעתי
 

pufpuf

New member
זה בוודאות

נעשה בכוונה כסוג של טרוליזם מצד ה WWE. אין הסבר אחר
 

tcz2

New member
זה בוודאות

מתסכל...
הראמבל הוא האירוע שאני מחכה לו כל השנה (הרבה יותר ממאניה או מכל דבר אחר)
וכבר הרבה שנים שאני ממש יוצא מאוכזב!
לא מתחיל לספר איך שבוע שלם אני מפנטז שזיגלר מנצח לא נקי (משהו סטייל אוסטין 95 או96..?) וכל הקהל מתפוצץ. ובסוף זה מה שמקבלים. באמא שלכם?
 
למעלה