שרשור סמאקדאון

Diunim

New member
אירועים חשובים


המלך קורבין ודולף זיגלר יוצאים וקורבין אומר ש-2019 הייתה השנה שלו והוא יסיים אותה בחיסול רומן ריינס. קורבין אומר שאם ריינס יצא הוא יחטוף. זיגלר אומר שקורבין יכריח את כולם להשתחוות ושזה יום חדש. הניו דיי יוצאים ושמעו את שמם. קורבין יורד על קופי, שאומר שגם לו הייתה שנה די טובה כאלוף ה-WWE. הוא גם יורד על זיגלר שהוא ניצח כמה פעמים במהלך הכהונה שלו, והמשיך קדימה גם אחרי שהפסיד כאלוף זוגות. קינגסטון יורד על מה שקורבין עשה, וקורבין יורד עליו אז קינגסטון נותן לו סטירה. קורבין אומר שהוא יכול להשפיל גם אותו.
&nbsp
קורבין וזיגלר מגיעים לחדר שלהם ורואים את המאבטח שוכב על שולחן שבור.
&nbsp
ניקי קרוס ואלכסה בליס ניצחו את מנדי רוז וסוניה דוויל אחרי נאקברייקר של קרוס לדוויל.
&nbsp
האבי מאשינרי מביאים חתיכת חזיר לסאמי זיין, אבל הוא טבעוני. סזארו ונאקאמורה יכסחו אותם.
&nbsp
הרבייבל ניצחו את שורטי ג'י ומוסטפה עלי אחרי שאטר מאשין לעלי. בנוסף הוכרז שקרב אליפות הזוגות שלהם מול הניו דיי יהפוך לקרב סולם.
&nbsp
ביילי אמרה שלייסי אוונס נלחמת מול מתאבקת לא נכונה. אליאס מנגן בגיטרה ולועג לה, וגם דיינה ברוק, מה שהוביל לקביעת קרב.
&nbsp
ביילי ניצחה את דיינה ברוק אחרי דחיפה אל המזרן.
&nbsp
שיימוס אומר שלסמאקדאון היו פעם לוחמים, אבל כולם נמושות עכשיו. הלוחם הקלטי חזר והוא יחזיר את הלב לכסח את סמאקדאון.
&nbsp
המיז מתראיין עם רנה יאנג בביתו בלוס אנג'לס. הוא אומר שהוא לא שמע מדניאל בריאן. הוא אומר שיש ביניהם היסטוריה ארוכה והיו להם קרבות מדהימים. הוא מכבד אותו בכל זאת. המיז אומר שבריי ווייאט עבר את הגבול. הוא משנה מתאבקים, אבל הוא השתנה בגלל שהוא אב לשתי ילדות. הוא כאן כדי להבטיח את הביטחון של משפחתו. מאריס לפתע צורחת ורואים שהיא מסתכלת באייפד על הבת התינוקת שלהם, שמשחקת בבובות שנראות כמו של בריי ווייאט. בריי מופיע על ה-IPAD ואומר שיתנו לו להיכנס. הם רצים למעלה ורואים צעצוע מפחיד.
&nbsp
בית הכיף של החליליות משודר ובריי אומר שזה הזמן לתת. דניאל בריאן עדיין עם השד. הוא נפרד ממיז ואומר שגם הסרט החדש של המארין היה נהדר.
&nbsp
קורבין וזיגלר מגלים שהכיסא וכמה מאבטחים של קורבין נפלו.
&nbsp
שינסוקה נאקאמורה וסזארו (ע' סאמי זיין) ניצחו את האבי מאשינרי אחרי קינשאסה על טאקר.
&nbsp
ה-nWo יצטרפו השנה להיכל התהילה (הול, נאש, הוגאן וסיקס).
&nbsp
קופי קינגסטון (ע' ביג אי) נלחם מול המלך קורבין (ע' דולף זיגלר) ללא תוצאה אחרי שזיגלר וביג אי התערבו. הדבר הוביל לקטטה ולהפיכת הקרב לקרב זוגות.
&nbsp
קופי קינגסטון וביג אי ניצחו את דולף זיגלר והמלך קורבין אחרי שזיגלר אזק את קינגסטון לחבלים. לאחר מכן הרבייבל יצאו ונתנו לביג אי שאטר מאשין. קורבין הוציא אוכל לכלבים, אבל רומן ריינס יצא וכיסח את המאבטחים. הוא תקף גם את זיגלר ואז את קורבין. זיגלר הצליח לתת לריינס סופרקיק אבל ביג אי התאושש ותקף את הרבייבל. לבסוף ריינס זרק את זיגלר מהסולם דרך שולחן השדרנים.
 
למעלה