שרשור כפול

  • פותח הנושא kby
  • פורסם בתאריך
תשמעו שאלה של אבא על הבת שלו:

אחרי הלידה של דניאל, עוד בבית היולדות הגיע אבא לחדר תינוקות וביקש מהאחות שתראה לו תינוק יפה. לשאלת האחות "למה" הוא ענה שלא נראה לו שהבת שלה יפה והוא רוצה להראות מה זה תינוק יפה. הייתי בשוק. אך אבא לא חושב שהבת שלו היא הכי הכי בעולם? אני לגבי הילדים שלי בטוחה שהם הכי יפים, הכי חכמים והכי מתוקים (ובמקרה שלהם זה גם נכון אובייקטיבית
)
 

מיכלקו

New member
אני חשבתי שהבת שלי מכוערת

והיא באמת היתה כזו. פרצוף חייזרי ומלא שיער שחור ודביק בכל מקום. זה לא שרצתי להגיד לכל העולם שהיא מכוערת, אבל ביני לבין בעלי אמרתי שהיא קצת חייזרית. בעלי כעס ואמר שהיא הכי יפה בעולם. אמרתי שעכשיו אני יודעת איך להתייחס אליו כשהוא אומר שאני הכי יפה בעולם.. הימים עברו, ומיום ליום, היא באמת יפתה. עכשיו היא מושלמת בעיני. וגם עכשיו אני לא אומרת לכל העולם את דעתי עליה.
 
קרן, רעיון מעולה !!! (נו, כמו תמיד)

ואצלנו זה כך, אל תכעסו...ארוך מאוד... וחוץ מזה למה שרק אני אתעצבן?
@ "לא נעים לי להגיד לך, אבל הוא דומה לאבא שלו"... תגובה: "זה הדבר הכי יפה שיכולת לומר לי, תמיד אמרתי שהעולם מוכרח עוד כמה כמו בעלי.ולמה לא נעים? מה, אבא שלו מכוער?" @ "הוא לבוש מספיק"? / "למה את מוציאה אותו בחורף"? (והגיברת בכלל עם חולצה קצרה- ביום חורף שמשי...) / "אויש, לא קר לילד"? תגובות: "אנחנו בניגוד לדובים לא ישנים בחורף, חורף וגשם זה דבר נהדר, אנחנו אוהבים את הטבע ולמה לא להינות ממנו? ו-כן, אני בטוחה שקר לו והוא סובל בשקט"... ופנינים של חמותי היקרה: @ "כמה משחקים ילד קטן צריך?" תגובה: "המון, המון, למזלנו קיבלנו את הרוב במתנה מהדודה שאוהבת אותו, אחרת לא היינו יכולים לקנות אותם" (רמז - מתנה זה לא רק ביומולדת...)" @ אחרי שספרה כמה בקבוקים/פטמות... יש לנו על המייבש, ציינה:"בזמננו היו לכל ילד רק שני בקבוקים, אחד לאוכל ואחד לשתייה", תגובה:" ולילד שלי יש הרבה, כדי שלא אצטרך לעבוד קשה מדי במשך היום,ועד שהבעל חוזר מהעבודה יש לי דברים יותר חשובים מלשטוף כלים (להיות בפורום - כשילד ישן
). @ "איזה ילד מלוקק ! תמיד כל כך נקי ומסודר, סטרילי...למה את משתמשת בכל כך הרבה מגונים וצריכה לשטוף את הטוסיק אחרי כל קקי?" תגובה: בד"כ התעלמות, (התעייפתי מכל ההיערות)... @ "הי הי הי , איזה ילד חולה טלויזיה"... תגובה:
@ "אנחנו גידלנו 3 ילדים בבית כזה"...(אז - לינה משותפת בקיבוץ). תגובה: "כן, אם לישון שעתיים בשישי אחה"צ אצל ההורים, נקרא לגדל ילדים בבית, אז כנראה שאנחנו מפונקים. (אנחנו חיים בדירונת קיבוצית עם סלון, חדר שינה , ומטבחונצ'יק, פחות מ 40 מ"ר...עד עכשיו לא היה נורא, אף פעם לא קיטרנו, אבל אל חשש, עוברים ל
מרווח יותר אוטוטו...) ולקינוח, הקופאית, חסרת הטקט, בסופר שלנו: @ " איזה ילד משגע אתה (פונים לעומר), אבל לא יפה, מה עשית לאמא שלך? למה ככה השמינה בהיריון? תגובה: *&^$&*%%@*& !!! וחוץ מזה עדיף להיות מלאה, נשית ומאושרת, מאשר רזה, רעבה, ומתוסכלת. (ואת זה אמרתי לגועלית, אחרי כמה הערות כאלו שלה, והיא רזה כמו שרוך וטיפשה כמו נעל, ועם הנעל הסליחה)... זהו זה !!! וואו, באמת מעצבן, האמת היא שהרבה פעמים התשובות באות אחר כך..., אבל תמיד תהיה עוד הערה, אז יש צורך במחסן תגובות... ושיהיה יום כתום...
 

עדי 4

New member
אביא,בתור אבא לכמה ילדים אין לך מה

להגיד? לא שמעת שום דבר דבילי בנוגע לילדים? יאללה תתעורר
 

אביא

New member
משהו דבילי בנוגע לילדים שלי?

איך אפשר? כולם נופלים שדודים ומלאי הערצה. אגב, לסבתא רבה של בעלך מותר להגיד דברים מעין אלו שציינת היא כבר בגיל. אני לא הייתי כועס כלל.
 

עדי 4

New member
היא כזו צלולה הסבתא רבא הזו

אתה לא יודע שהייקים נשמרים טוב טוב?. הם דואגים לעצמם כמו שצריך, יודעים לפרגן לעצמם. האמת,אני לא יכולה להתלונן על הסבתא,לרוב היא מדהימה. מפנקת את כולם,תמיד זוכרת ימי הולדת וימי נישואים. רק בעיניין איתי היא הרסה אותי, מזל שלא הייתי שם. בעלי סיפר לי וגם הוא היה המום.
 

אביא

New member
עדיין בגילה מותר לה

גם סבתי ע"ה תמיד ציינה כמה אני קטן ורזה ולא אוכל. אני לא זוכר שזה הפריע למישו.
 

מיכלקו

New member
הערות מעצבנות

1. למה היא בוכה כל הזמן? איך היא מסובבת אתכם על כף היד, אה? אתם מפנקים אותה יותר מידי? מה יהיה כשיהיו לך שניים? 2. תשובות: לצערי אין לי. אשמח להצעות.
 
הצעה לתשובות (אמנם לא ניסיתי אבל

שווה לבדוק תגובות): שאלה מס' 1: לא יודעת, אולי תשאלי אותה והיא תענה לך ? איתי היא לא מדברת כבר הרבה זמן. נכון - אנחנו מפנקים אותה. היא הבת שלנו ואנחנו לא חייבים דין וחשבון לאף אחד, במיוחד לא לך. מה יהיה כשיהיו שניים ? יהיה טוב. וברצינות - כשנגיע לגשר נעבור אותו.
 
למעלה