שרשור כפול

  • פותח הנושא kby
  • פורסם בתאריך

Kalla

New member
הכי "אהבתי"

כשתום היה ממש קטנטן, הוא כמעט לא ישן בכלל והדרך היחידה להרדים אותו לכמה דקות מדי פעם, שגיליתי אותה לגמרי במקרה, הייתה לכסות לו את הפנים בחיתול ורצוי תוך הסתובבות בחוץ בצעד מהיר. אז עד שכבר הצלחתי סוף סוף לזכות בכמה דקות של שקט מבורך, היו ניגשות אליי הנשמות הטובות בשאלות החכמות: למה הפנים שלו מכוסים? הוא יכול לנשום ככה? הוא לא ייחנק? ברור את מי רציתי לחנוק באותו רגע. פרט לכך, הכי מעצבן אותי שמתחילים לשאול למה דליה היא בלונדינית עם עיניים כחולות, כאילו זה איזה חטא. לא חשוב שלבעלי יש עיניים כחולות בדיוק באותו צבע והוא היה בלונדיני בילדותו. לא כל מי שמסתובב ברחוב חייב לדעת את כל סיפור חייה וחיינו. כבר כל כך נמאס לי מהשאלה הזאת שבאמת בא לי לענות: מהשכן.
 

arem12

New member
עניין החיתול על הפנים

זה כבר סיפור אחר שאני לא מתייחסת אליו בכלל.
 

מירי,

New member
אנחנו מחפשים את האבא....

בן בהיר עם עיניים כחולות - שנינו עם שיער כהה ועיניים חומות... אז כששואלים "מאיפה העיניים האלה?..." אני עונה שאנחנו עוד לא יודעים מי האבא. אבל האמת? שאחרי 6 שנים של הורות , אין שאלה שממש הירגיזה אותי , מקסימום עוררה בי גיחוך!
 

melon

New member
רואים שהיא אוהבת לאכול ...

ש**** כל הקנאים כאן ועכשיו. כן היא אוהבת לאכול, קצת שמנמונת אז מה ?
 
../images/Emo6.gif תודה, כל כך הצחקתן אותי.. ואצלנ

ואצלנו... עמית היה בן חודש.. קיץ... אני יצאתי איתו ר-ק בבקרים לפני החום... עמית לא היה רגיל לעגלה..."הוא בוכה כי הוא צמא..." (וואו, עד עכשו זה מעצבן אותי..!!!!) אני סיננתי: "הוא לא צמא!!! הוא יונק.." עמית לא אוהב שמש על הפנים בעגלה כאשר הוא מנסה לישון, אז אני שמה חיתול על העגלה , עוד נשמה טובה: "זאת השמש הכי טובה...שמש של חורף..". יוווו, לא זכרתי איך אנשים יכולים להיות כאלו מעצבנים....מיד אקרא שוב את השרשור ואצחק מהתשובות שלכן שוב... ו... עמית רזה אז אומרים לי להאכיל אותו שמרים.... זה מה שאני זוכרת עד עכשו.. כמובן שהיו עוד דברים מעצבנים מהמשפחה כמו: אולי תעברי לבקבוק וזהו... (על הנקה) ודודה מעצבנת אחת שיצאו לה קרניים מכל הצדדים והחו.. האפשריים כאשר שמעה כי אנחנו עומדים למול אותו עם מוהל כירורג...(יצא יפה ומאוד יהודי, אגב...)
 
ועוד אחד

מישהי בחנות ראתה אותי שמה למיקה את המוצץ בפה ומיד רצה אלי "למה את סותם לה את הפה??" התאפקתי מלענות לה שאם יכולתי הייתי תוקעת לה ת'מוצץ אצלה בפה הרבה יותר טוב לאנושות
 

ammy

New member
"מה את לא רואה שקר לה ?"

והמשך "כל האימאות הטריות ...... " המשפט הכי מעצבן ששמעתי כשירדו לי המים , אבל לפני הילידה:"באמת הגיע זמן שתלדי כבר "(והייתי רק בשבוע 34).
 

אוראל007

New member
הסבתות והסבים

נכון שגם הם לפעמים יכולים להיות נודניקים נוראיים? חמתי אומרת:"למה הוא עם מוצץ כל הזמן" או "למה את לא נותנת לו עמצאות" וכו' וכו'.....
 
והפנינה של חמותי

ממש באופן קבוע "את מרעיבה את הילדה". אז אני עונה לה, היא הבת שלך או שלי? את רוצה לגדל אותה??
 
חכי ותראי, ילד שני זה אחרת

וואי וואי איזה זה הרגיז אותי כשהייתה לי רק ילדה אחת.... זה נאמר בעיקר בסיטואציות שבהן הקפדתי למשל על שטיפת ידיים לפני שנוגעים בה, או שלא רציתי שמישהו אחר יחזיק אותה וכו'. (ילד שני זה באמת אחרת
)
 

anat30g

New member
למה הם דומים כל כך לבעלך?

תשובתי: מה רצית שהם יהיו דומים לשכן? וגם לי יש תאומים, בנים זהים. וגם לי נכנסים לשחלות ושואלים האם הם מטיפולים... אבל הגדילה לעשות הקופאית בסופר - ששאלה בהומור - זה מהמבצע של אחד ועוד אחד בחינם?!
 

anat30g

New member
למה הילדים כל כך דומים לבעלך?

תשובתי: מה רצית שהם יהיו דומים לשכן? וגם לי יש תאומים, בנים זהים. וגם לי נכנסים לשחלות ושואלים האם הם מטיפולים... אבל הגדילה לעשות הקופאית בסופר - ששאלה בהומור - זה מהמבצע של אחד ועוד אחד בחינם?!
 
למעלה