שמועות שזה יהיה הקארד של ה-RR 2006

שמועות שזה יהיה הקארד של ה-RR 2006

קרב סולם-בוקר טי-כריס בנואה קרב 7 על אליפות ארה"ב.
טריש (א) נגד מיקי ג'יימס על אליפות הנשים.
ג'ון סינה נגד אדג' על אליפות ה-WWE.
בטיסטה נגד אנדרטייקר- WHC.
קרב הראמבל. בין המשתתפים:רנדי אורטון, ריי מיסטיריו, בובי לאשלי, כריס מאסטרס, קורט אנגל, שון מייקלס, שלטון בנג'מין, ג'וני נייטרו, ג'ואי מרקורי וטרבוך מורדוך.
 

DDN

New member
שמועות זה ספוילר?

חוצמזה, אני מרוצה מהקארד יחסית. זה לקח חשוב לראמבל - 4 קרבות עם זמן מתאים לכל קרב, וקרב הראמבל עצמו. טריש-מיקי ג'יימס, יהיה הקרב יחידים הטוב ברויאל ראמבל (מתי היה לנו קרב נשים כקרב הכי טוב בקארד?) אדג'-סינה יהיה פיהוק. יהיה מגניב אם אדג' יקח את התואר. אבל מי יזכה בראמבל? טייקר-טיסטה - נכנס לי זבוב לפה. בוקר טי - כריס בנואה קרב סולם. מסקרן.
 

Raz Bob Marley

New member
דעות....

אם זה באמת יהיה אז זה הולך להיות רואיל ראמבל מצוין! קרב סולם בין בנואה לבוקר טי יהי מאוד מעניין ומצוין,מקווה שבנואה ינצח. אמן,אמן,אמן שאדג' יזכה בתואר ברויאל ראמבל,אבל אני חיי באשליות,אבל יכול להיות קרב די טוב. הקרב בין בטיסטה לטייקר לא יהיה כזה טוב,אבל מקווה שטייקר ינצח ויהיה סוף סוף אלוף עולם. 4 קרבות ברויאל ראמבל+הראמבל עצמו זה טוב מאוד,ככה צריך להיות רויאל ראמבל. ניחוש שלי על קרב ברסלמניה,טייקר(א) נגד אורטון(זוכה הראמבל) על אליפות העולם,כן כן שוב פעם קרב בין השניים.
 

URITAKER

New member
תגובהה

קארד נחמד מאוד ראינו כבר מה בנואה יכל לעשות בקרבות סולם. אז אדג' משתמש בטייטל שוט שלו ברויאל ראמבל נייסס אני מקווה שסינה ישמור תאליפות כדי להפסיד אותה למייקלס/טריפס/אנגל.
 

1000omri1000

New member
יכול להיות הגיוני

אני מת לקארד כזה, רק שאנגל/מייקלס/טריפס/שואו או אפילו קיין יחליפו את סינה....
 

mr kennedy

New member
מתייחס לשני קרבות

אם בטיסטה יהיה נגד טייקר, סביר להניח שאחד מהם יעבור הילטרן למרות שזה לא מחייב ואני מהמר שטייקר הוא זה שיעבור את ההילטרן,כי סביר להניח שהוא גם יזכה בתואר ולפי הרקורד שלו בעבר 3 מתוך 4 הזכיות שלו היו בתור היל. לגבי סינה ואדג`, אם אכן הקרב יתרחש,אז אני נביא,כי טענתי כבר לפני מספר חודשים שאדג` ינצל את המזוודה בראמבל וגם יזכה בתואר וברסלמניה אדג` יפסיד לטריפל בפיוד שבו הוא יעבור פייסטרן. (הכוונה לפייסטרן של אדג` כמובן)
 
למעלה