שלומות! שאלה לגבי "או דומה" בהשכרת רכב

enigo

New member
שמע, זה מתחיל להיות מתסכל - לא אמרתי שיש בעיה בפאסאט, אמרתי

שצריך לבדוק ספציפית ברכב. כתבתי את זה הכי פשוט שאפשר...
ומכיוון שחברת השכרה אף פעם לא מתחייבת על דגם ספציפי, אני מציע להשקיע חצי שעה בנקודת האיסוף וללכת להסתכל על המושב האחורי בכל האופציות שמציעים לכם.
ומעבר לזה, אני ממליץ לבחור בקטגוריה של מיניוואן קומפקטי, כי שם בדרך כלל המושב האחורי מתוכנן כך שיכיל בנוחות שלושה, ולכן הסיכוי שלכם "ליפול" בקטגוריה הזו הוא הכי קטן.
 
רצוי לך למצוא סיבות יותר משמעותיות להתחיל להיות מתוסכל?

האם לא דיברת על VAG? והאם לא ציינת כחריג את הג'טה?
אז אתה שולח אותי לנקודת האיסוף לבדוק? ואם תהיה שם רק אופציה אחת? הרי לכן אני שואל כאן. אם יש מבנה רצפה מוגבה במרכז של המושב האחורי אז זה באמת לא נוח.
&nbsp
&nbsp
טוב, נעזוב את זה.
מיניואן קומפקטי, האם זה C3 פיקסו? האם לזה אתה מתכוון, כדוגמה?
 

enigo

New member
C3 פיקסו הוא מיניוואן קטן. קומפקטי זה ה-C4 פיקסו (נדמה לי

שהזכרתי אותו במפורש). עוד אופציות נפוצות באירופה הן הסניק והטוראן.
לגבי הפאסאט - הייתי מציע לך לקפוץ לסוכנות בארץ ולבדוק עוד לפני הטיסה, אבל מניסיוני הסיכוי שתקבל את הרכב מהדגם שמצוין באתר הוא די נמוך. לכן, כמו שאמרתי, אני מציע לעבור לקטגורית המיניוואנים כדי להקטין את הסיכוי להפתעות לא נעימות בחו"ל.
קח בחשבון גם שלחברות יש הגדרות מוזרות לקטגוריות - בפעם אחת אוקטביה היתה מדורגת באותה קטגוריה עם פאסאט, בפעם אחרת מרצדס B קלאס היתה באותה קבוצת מחיר כמו גולף+...
לכן ההמלצה שלי, באופן כללי, היא לקחת את הזמן בתחנת האיסוף, לבדוק בדיוק אילו כלי רכב יש להם בקטגורית המחיר הרלוונטית, ולבחור בהתאם. הם לא תמיד אוהבים את זה, כי זה עושה להם קצת בלגאן, אבל עם קצת אסרטיביות אפשר לוודא שמקבלים את הרכב שהכי מתאים לכם, וזה יכול להיות משמעותי לאיכות החיים בטיול.
 
למעלה