שלום שלום

תומסקה

New member
שלום שלום ../images/Emo9.gif ../images/Emo9.gif

קיבלתי הזמנה, אז באתי. מעלה הוראות הכנה לבובה מפימו (לבקשת אילאיל
) אז... תהנו, ואם יש שאלות אני פה.
תום.
 

תומסקה

New member
חומרים דרושים

שאריות פימו (אפשר גם בלי... ואז במקום שאריות משתמשים בצבע שרוצים). פימו בצבעים שתרצו (בבובה הזאת השתמשתי בכתום, לבן, חום, חום בהיר, וקצת שחור) קיסם שיניים. מכונת פסטה\ מערוך. דבק 3 שניות. מגבונים. סבלנות. אז בהצלחה לכולן ואשמח לראות תוצאות בהמשך, ואם יש שאלות- אני פה! (זה מה שיצא בסוף--->)
 

תומסקה

New member
שלב 1 ../images/Emo9.gif

משאריות פימו עושים אליפסה עדינה וגדולה (לבטן) ו2 נחשים שמנים- לרגליים. עושים נחש ארוך ומחלקים לחצי, על מנת שהרגליים יהיו שוות. קצת לוחצים על החלק העליון של הרגליים כדי שהן יראו טיפלה כמו קונוס.
 

תומסקה

New member
שלב 2 ../images/Emo9.gif

מרדדים פימו על מספר 5 במכונת פסטה בצבע שאתם רוצים שהפיג'מה של הבובה תיהיה. (במקרה שלי- כתום) ומרדדים עוד משטח כתום (אפשר גם צבע שונה אם אתם רוצים שצבע המכנסיים יהיה שונה מצבע החולצה) על מספר 5 במכונת פסטה. (בתמונה הוא לא נמצא... אז אל תחפשו אותו...
)
 

תומסקה

New member
שלב 3 ../images/Emo9.gif

התמונה קצת מטושטשת- אבל התהליך ברור. עוטפים את בטן והרגליים במשטח שרידדנו, וחותכים בגודל המתאים.
 

תומסקה

New member
שלב 4

מגלגלים בין הידים את הבטן והרגליים על מנת שהציפוי הכתום יהיה חלק. אח"כ יוצרים שוב את צורת הבטן והרגליים. (אפשר מההתחלה לעשות את הצורות עגולות ואז אחרי הציפוי ליצור את הצורה - אבל אני אוהבת לראות איך הכל מתמקם בהתחלה ואיך נראה, והאם יש פרופורציות בין החלקים.) מי שעושה ללא שאריות- פשוט עושה את הצורה הסופית של הבטן והרגליים, מדלגת על שלב 2-4.
 

תומסקה

New member
שלב 5 ../images/Emo9.gif

לוקחים קיסמיי שיניים נועצים אותם ברגליים (מבפנים) ומחברים לבטן. (זאת על מנת שהרגליים יחזיקו, אחרי האפייה מנתקים בעדינות את הרגלייים מהבטן, מורחים דבר 3 שניות ומדביקים, ככה יש גם את הדבק שמחזק וגם את הקיסמים. ככה זה נראה אחרי שחיברנו את הרגליים לבטן.
 

תומסקה

New member
שלב 6 ../images/Emo9.gif

עושים נחש מצבע כתום (אם רוצים שרוולים קצרים- עושים מהצבע גוף ואז שמים חתיכה טנה מעל היידים בשביל ליצור שרוולים קצרים). חותכים את הנחש לחצי, כדי שהיידים יהיו שוות, וכעת כמו הרגליים- יוצרים מעין קונוסים עדינים. (שחכתי לציין- את החלק הדק של הקונוס מחברים לבטן, גם ברגליים וגם בידייםץ החלק העבה- למטה).
 

תומסקה

New member
שלב 7 ../images/Emo9.gif

עושים כדור משאריות, מרדדים על 2 במכונת פסטה, ועוטפים את הכדור, שוב מרדדים כדי שהכדור יהיה חלק, וכעת יש לנו ראש! תוקעים קיסם בתחתית הראש, ומחברים לחלק העליון של הבטן.
 

תומסקה

New member
שלב 8 ../images/Emo9.gif

מנקים את היידים עם מגבונים לחים (עכשיו עוברים לצבע הלבן- אז כדי שלא יהיו כתמים כתומים על הפימו הלבן מנקים אותם... ) עושים 2 אליפסות שטוחות ושוות שישמשו כנעלי בית. מניחים את הנעליים על הרגליים, ועוברים להין את האוזניים של הארנב.
 

תומסקה

New member
שלב 9 ../images/Emo9.gif

עושים שני נחשים, אפשר שהם לא יהיו שווים, ומדקקים אותם, אבל רק טיפה, כדי שלא יהיו דקים מידי. את האוזניים מניחים על ההחלק הרחב של האליפסה, ועכשיו יש לנו אוזניים לארנב. (ככה עושים גם לנעל השניה) משעינים טיפה את האוזניים על הרגל, כדי שיחזיקו. לגיוון- אפשר לקפל את האוזניים כדי שיראו יותר "אמיתיות"
 

תומסקה

New member
זה מה שיש לנו בנתיים...

שחכתי לציין שמחברים את הידיים לבטן בחלק העליון, לפני שמחברים את הראש, ורק אז מחברים את הראש. עושים אף לארנב, ו2 עיניים (שלא נמצאות בתמונה... צילמתי לפני שעשיתי עיניים).
 

תומסקה

New member
שלב 10 ../images/Emo9.gif

הכנת השער- עושים נחש ארוך בצבע שאנחנו רוצים את השער (אני עשיתי חום כהה) מחלקים לחלקים שווים (לא יודעת כמה... כל פעם שראיתי שחסר לי עשיתי עוד) הכנת התלתלים- (אני אומרת מראש- לא הצלחתי לצלם את אופן הכנת התלתלים... ) את הנחש שעשינו מגלגלים בעצמו כדי שיווצר לנו המראה התלתלי. בתמונה- המראה אחרי שעשינו חצי מהשער.
 

תומסקה

New member
שלב 11 ../images/Emo9.gif

עכשיו אחרי שהשלמנו את כל השער יש לנו את הפרטים הבסיסים של הבובה מוכנים. (מצורפת תמונה של הרגליים עם הקיסמים- להמחשה)
 

תומסקה

New member
שלב 12

השלב האחרון. עושים את תווי הפנים- אף קטן מהפימו בו השתמשנו לפרצוף, עושים עיגול, משטיחם אותו ויש לנו אף. פה- עושים חור עם הקיסם. עיינים- יש שתי אפשרויות: 1. לעשות אליפסות קטנות מפימו שחור ולשים כעניים. 2. לתקוע חרוזי ונציה קטנים כעניים. (אני יודתר אוהבת את האפשרות הזאת). התמונה שמצורפת ממחישה איך אמורה להיראות הבובה. הוראות לדובי לפפיון- בהודעה הבאה.
 

תומסקה

New member
וזהו... הבובה מוכנה ../images/Emo9.gif

אופים (אני אופה 100 מעלות 20 דקות.) מנתקים בזהירות את הרגליים שמים דבק 3 שניות, מצפקים בלכה וזהו. עוד אפשרות ששכחתי להוסיף- לפני האפיה אפשר להוסיף לבובה קצת סומק. הנה הבובה שעשיתי מזמן... אם יש שאלות- אני פה. מקווה שנהנתם... תום. :)
 
למעלה