שלום לכולם אשמח לעזרה בשני נושאים
אחד: לקוח פתח לי קייס שהמוצר לא הגיע אליו , מה המשמעות לגבי החשבון שלי? החזרתי לו את הכסף וביקשתי שיסגור את הקייס ואם המוצר יגיע שישלם לי , האם הוא יכול לתת לי פידבק שלילי ? עניתי לו מיידי והחזרתי כסף מיידי הנושא השני : לקוח לא שילם , פתחתי קייס בעבר שאלתי מה עושים אבל לא הצלחתי האם אפשר להדריך אותי בשלבים , כיצד אני סוגרת המוצר? תודה מראש לעונים , הנושא המלחיץ אותי יותר זה הקייס שנפתח לי אחרי חצי שנה יתקלקל לי החשבון
אחד: לקוח פתח לי קייס שהמוצר לא הגיע אליו , מה המשמעות לגבי החשבון שלי? החזרתי לו את הכסף וביקשתי שיסגור את הקייס ואם המוצר יגיע שישלם לי , האם הוא יכול לתת לי פידבק שלילי ? עניתי לו מיידי והחזרתי כסף מיידי הנושא השני : לקוח לא שילם , פתחתי קייס בעבר שאלתי מה עושים אבל לא הצלחתי האם אפשר להדריך אותי בשלבים , כיצד אני סוגרת המוצר? תודה מראש לעונים , הנושא המלחיץ אותי יותר זה הקייס שנפתח לי אחרי חצי שנה יתקלקל לי החשבון