שיר ואלבום העשור של טורי .בואו לדרג.....

שיר ואלבום העשור של טורי .בואו לדרג.....

א. דרגו ובחרו עשרה שירים של טורי שעשו לכם את העשור ב. דרגו ובחרו את האלבום שהכי אהבתם העשור. [אפשר להכניס בי סייד וסאונדטרקים למיניהם] הייתי עושה רשימה של 50 השירים האהובים אבל זה יצא ארוך מידיי אז נסתפק בעשר :) אני אתחיל , שירים שאהבתי במיוחד : 10.sweet the sting strange little girl .9 apollos frock .8 almost rosey .7 carnival .6
ophelia .5 star of wonder .4 sleeps with butterflies .3 carbon .2 taxi ride .1 אלבום העשור שלי הוא [כמובן] SCARLET WALK זהו עכשיו תורכם .....
 

noosh

New member
יאי! מעולה!

סיכום עשור זה רעיון טוב. אולי אף נפתח אותו מעט, אבל בינתיים הוספתי את שאלת אלבום העשור לסקר (שלא התחדש המון זמן
), ואתם מוזמנים להצביע! (יש לי הרגשה שהתשובה תהיה די חד משמעית...)
 

רעוּת

New member
חד משמעית כמו בחירות במדינה קומוניסטית

אז נשאלת השאלה- "בשביל מה?" בשביל לראות שסקרלט ינצח ב-97% מהקולות, וה-3% הנותרים ייעלמו אח"כ במחנות הגולאג?
 
בכוונה בחרתי שירים מכל האלבומים

שהיו בעשור האחרון שיהיה קצת גיוון וכן היא כן עשתה ההההההממממממוווווןןןןןן דברים טובים עם המוסיקה שלה בעשור הזה .אז רעות היקרה חלאס להתמרמר . וכל השאר תתחילו לשרשר בבקשה .תודה.
 

רעוּת

New member
התכוונתי לאלבום ../images/Emo46.gif

בחירת השיר הכי טוב היא לא חד משמעית, בכל זאת יש בסקרלט 18 שירים
 

noosh

New member
טוב, האמת

שבאמת השירים שהכי אהבתי העשור הם מסקארלט |אה| אבל אם אני אתאמץ לשם כאלה אחרים. אז, נראה לי שככה. לפחות כרגע. 10. Crazy 9. Pancake 8. A Sorta Fairytale 7. Enjoy The Silence 6. I Can't See New York 5. Time 4. Total Eclipse Of The Heart (אני יודעת שזה לייב, אבל נו, זה רשמי!) 3. Gold Dust 2. Carbon 1. Taxi Ride האלבום הוא כמובן, סקארלט.
 
טחח. פשוט תבקשו דירוג של סקרלט וזהו../images/Emo3.gif

אפילו נועה התאמצה(וזה ניכר,אגב) וסחטה רק איזה שני שירים(שלושה?) אין לי טיעון חזק מזה
 

noosh

New member
כן, אבל אלו באמת שירים שאני ממש ממש אוהבת.

 

avivs

New member
מבחינת אלבומים...

אז כן, סקרלט. אבל גם SLG מדהים בעיניי. יש בו כמה שירים די מיותרים, אבל יש שם כמה יציאות מושלמות - TIME, SLG, הנחשים וNEW AGE. וכמובן גם MG האחרון מעולה. ככה שיש ארבעה אלבומים טובים בעשור הזה (אני מחשיב את ADP כטוב, אבל אני יודע שאני במיעוט כאן) ושניים שהיו מאוד חלשים. נקווה שהעשור הבאה יהיה טוב יותר. מבחינת שירים, אני שונא לדרג. אבל TAXI RIDE הוא שלמות. גםA Sorta Fairytale אלוהי וCARBON. גם ALMOST ROSEY, BOC. TIME מצמרר וכל כך יפה. CURTAIN CALL משובח והטוב ביותר מהאלבום הקודם.
 

Gremshnit

New member
האמת

טורי היא סוג של אמן העשור עבורי. כאילו, במילא הכרתי אותה רק בשנתיים וחצי האחרונות, כך שכל הפרספקטיבה שלי על היצירה שלה קצת שונה מאשר אצל המעריצים הוותיקים יותר. אבל כן, מסכים שהייתה נפילה קטנה בשנים האחרונות; אבל משום מה, אף פעם לא הרגשתי שטורי באמת "מתה". כאילו, איך שהוא תמיד יהיה לה את בסיס המעריצים האדוק הזה שתמיד יגרום לה למכור 100,000 עותקים ולהישאר רלוונטית. ובעצם, ממתי טורי הייתה רלוונטית? העיקר שהיא תמיד מייצרת מוזיקה, ולרוב זו מוזיקה איכותית (מוזמנים להתווכח על זה). למרבה הצער, מהמון סיבות, טורי די נשכחה בעשור האחרון מצד המבקרים ועולם המוזיקה. כאילו, זה נשמע לכם הגיוני שסקארלט לא נכנס לשום רשימת סיכום עשור/שנה של שום מגזין או איזה אתר נידח?! אפילו אם נדבר על האלבום הזה בצורה אובייקטיבית ולא משוחדת, זה חתיכת אלבום מעולה עם שירים (ויש בו אפילו מיני-להיט) מצויינים, והוא מאוד מאוד רלוונטי לימינו. נו, אני בטוח שיעריכו אותו יותר בעתיד... אמממ...ובחירת השירים שלי: a sorta fairytale winter's carol mrs. jesus gold dust ואלו מעט השירים שאני מוכן להגדיר אותם כחלק מפלייליסט העשור השלי. באופן כללי אני לא אוהב לערוך רשימות שכאלה, כי אז אני מרגיש התחייבות כלפי האלבום/שיר. לסיכום, אגיד שאני ממש שמח שיצא לי להכיר את טורי בתקופת הנעורים שלי ולא מאוחר יותר. כאחד שיש לו את כל הדיסקים שלה+תוספות, טורי ללא ספק תהווה חלק נכבד בחיי.
 
למעלה