שירות לקוחות יונדאי
פניתי לשירות לקוחות יונדאי לאחר שבאחד ממוסכי השירות שלהם קיבלתי טיפול לא מקצועי ולא אדיב וחשתי תסכול.
שירו הלקוחות לא ממש מטפלים, איטיים מאוד ומחזירים את התלונה למי שהתלוננתי עליו שאולי בכוונת תחילה לא עושה דבר, קל וחומר אחרי התלונה.
פניתי למוסך אחר של יונדאי ושם קיבלתי מענה מצויין (מקצועי, מהיר) לבעיה.
אך עדין נשארתי עם הטעם המר מאותו מוסך שירות שאליו לא אחזור ובעיקר עם העובדה ששירות הלקוחות של יונדאי מתפקד נורא ולא התייחס לתלונה.
חש מתוסכל, הנזק הכספי ניחא אבל תחושה שירות רעה מהמותג וחוסר איכתיות מלקוח שנגרם לו נזק בגלל חוסר מקצועיות.
מכיוון ששירות הלקוחות שלהם לא מתרגש מהתלונה, וכנראה שיש להם הרבה כאלה כל יום..... יש לכם רעיון כיצד "לעורר" אותם או להבהיר שככה לא מטפלים בלקוחות?
הפתרון של לשבת ולא לעשות דבר נשקל על ידי, אבל אני לא רוצה להיות לקוח כזה...
פניתי לשירות לקוחות יונדאי לאחר שבאחד ממוסכי השירות שלהם קיבלתי טיפול לא מקצועי ולא אדיב וחשתי תסכול.
שירו הלקוחות לא ממש מטפלים, איטיים מאוד ומחזירים את התלונה למי שהתלוננתי עליו שאולי בכוונת תחילה לא עושה דבר, קל וחומר אחרי התלונה.
פניתי למוסך אחר של יונדאי ושם קיבלתי מענה מצויין (מקצועי, מהיר) לבעיה.
אך עדין נשארתי עם הטעם המר מאותו מוסך שירות שאליו לא אחזור ובעיקר עם העובדה ששירות הלקוחות של יונדאי מתפקד נורא ולא התייחס לתלונה.
חש מתוסכל, הנזק הכספי ניחא אבל תחושה שירות רעה מהמותג וחוסר איכתיות מלקוח שנגרם לו נזק בגלל חוסר מקצועיות.
מכיוון ששירות הלקוחות שלהם לא מתרגש מהתלונה, וכנראה שיש להם הרבה כאלה כל יום..... יש לכם רעיון כיצד "לעורר" אותם או להבהיר שככה לא מטפלים בלקוחות?
הפתרון של לשבת ולא לעשות דבר נשקל על ידי, אבל אני לא רוצה להיות לקוח כזה...