איןאריותכאלה
New member
הקושי גם רגשי וגם לימודי
רגשית קשה לה להיות הגדולה היחידה, שנדרשת להכין שיעורים ולהתמודד עם מטלות די משעממות, בפרט שאחיה הקטנים פנויים כל אחד הצהריים לענייניהם. לימודית לא לימדנו אותה מעבר למה שלומדים בגן והיא מאד צעירה (ילידת סוף דצמבר) ורוכשת את מיומנויות הקריאה, הכתיבה והחישוב בפעם הראשונה, כשביחד איתה יש ילדים שכבר קוראים ספרים שלמים. בנוסף יש לה קשיים בהתארגנות והיא לא אוחזת נכון את העפרון. וגם ההורים שלה עלו רק השנה לכתה א' ועדיין מגבשים את משנתם החינוכית בנושא (ככה זה עבור בכורים). התחלנו ריפוי בעיסוק אבל זה תהליך. וגם המחנכת שלה ילדה קצת לפני פסח והמורה המחליפה האיצה את קצב הלמידה באופן משמעותי בגמר החופש.
רגשית קשה לה להיות הגדולה היחידה, שנדרשת להכין שיעורים ולהתמודד עם מטלות די משעממות, בפרט שאחיה הקטנים פנויים כל אחד הצהריים לענייניהם. לימודית לא לימדנו אותה מעבר למה שלומדים בגן והיא מאד צעירה (ילידת סוף דצמבר) ורוכשת את מיומנויות הקריאה, הכתיבה והחישוב בפעם הראשונה, כשביחד איתה יש ילדים שכבר קוראים ספרים שלמים. בנוסף יש לה קשיים בהתארגנות והיא לא אוחזת נכון את העפרון. וגם ההורים שלה עלו רק השנה לכתה א' ועדיין מגבשים את משנתם החינוכית בנושא (ככה זה עבור בכורים). התחלנו ריפוי בעיסוק אבל זה תהליך. וגם המחנכת שלה ילדה קצת לפני פסח והמורה המחליפה האיצה את קצב הלמידה באופן משמעותי בגמר החופש.