שילוב אנזימים, פרוביוטיקה ומערכת חיסון

augusta

New member
שילוב אנזימים, פרוביוטיקה ומערכת חיסון

שלום! רכשתי אנזימים (candidase) + primal defense + ויטמינים למערכת החיסון. 1. מה סדר השימוש בהם כדי להכחיד את הקנדידה ? 2. האם מעבר לאמור לעיל כדאי גם לקנות משהו נגד הקנדידה (מה כדאי ?- gse\חומצה קפרילית...\שום ?) תודה!
 

doron s

New member
טיפולים טבעיים בקנדידה

יש לי יותר נסיון עם תרופות כי במקרה שלנו טיפול בגורמים טבעיים בלבד לא עזר. לרוב הגורמים הטבעיים יש טעם רע עד מזעזע וזה בעייתי כי אצלנו לא בולעים כדורים/קפסולות. אצלנו יש בזמן האחרון התפרצות של קנדידה למרות התרופות עקב טיפול בתא-לחץ. כך שגם אני מעוניין בעצות בנושא. לקירקרמן יש פורמולה בשם Yeast-Aid גם באבקה , לNOW יש בארץ פרומולה בשם Candida Clear אפשר לתת את הפורמולות או לקנות בניפרד את הרכיבים שמצוינם על התווית ולבצע רוטציה. יש את "ברא צמחים" מקיבוץ הזורע שיכולים לרקוח פומולות צמחיות , צחי - biochemist74 המליץ אליהם בעבר ,במקרה שלנו הפורמולה לבדה לא עבדה. תחום נוסף שמעניין אותי זה אוכל פרוביוטי fermented foods , הזמנתי מחו"ל קיט של קפיר וקיט של Kombucha tea בשניהם יש שילוב של חיידקים ושמרים פרוביוטים , אבל אין לי זמן להתעסק עם זה בגלל שילוב של לחץ בעבודה ואוגוסט האיום בבית
 

JacobSk

New member
CANDIDASE של ENZIMEDICA או CANDEX

שני מוצרים אנזימאתים מאוד חזקים.חייבים להיות מוחנים להורדת אממוניה עם אלפא קטוגלוטורת.כמובן עם שילוב של פרוביוטיקה חזקה אפשר גם להשתמש בCDX של THERAMEDIX.
 
למעלה