שוב פעם איפה הקימור של הכדור ?

גריסום :"איך נגיע לירח אם אנחנו לא מסוגלים לתקשר בטלפון

במרחק שני בניינים " ? גריסום : " אני לא מצליח לשמוע מילה ממה שאתה אומר " *# מי חיסל את גאס גריסום שהיה אמור להיות האיש הראשון שידרוך על הירח? #* בום !!! ========================= ~~ :" האם באמת היינו על הירח? " *shosha* : " מי חיסל את גאס גריסום שהיה אמור להיות האיש הראשון שידרוך על הירח? מי חיסל את רונאלד בארון, מהנדס הבטיחות של תכנית ה״נחיתה על הירח״ אפולו 1? ואיך זה שבתוך שנים ספורות מצאו את מותם חצי מה״אסטרונאוטים״ של נאסא בתאונות מוזרות ובטרם עת? לקראת ה״המראה״? מדוע הוידאו של יומן המסע של היום הראשון והשני של ה״נחיתה״ על הירח, זהים? ואיך זה שהצלבים שנחרטו כביכול על עדשות המצלמה, והיו אמורים להופיע מעל כל מה שמופיע בתמונות, מוסתרים שוב ושוב? האם נאסא נחתה באמת על הירח? או שהיא הפיקה לנו ביחד עם הוליווד סרט מדע בדיוני בשילוב תמונות פוטושופ, וזה הכל? נאסא טוענת להגנתה שהכל היה כביכול ״בעיות של עריכה״... אבל הרי ניתן לבדוק זאת בקלות בעזרת חומרי הצילום המקוריים. אלא שהם ״נעלמו״. מאז שנת 2009 נאסא מודה שהצילומים המקוריים של ה״נחיתה״ כביכול על הירח, היו ואינם. מוגש לכם באהבה קטע מתוך הסרט המצויין של רשת פוקס - האם באמת היינו על הירח? עם כתוביות בעברית. צפו ותחליטו לבד. "
 
~~ :" האם באמת היינו על הירח? "

*shosha* : " מי חיסל את גאס גריסום שהיה אמור להיות האיש הראשון שידרוך על הירח? מי חיסל את רונאלד בארון, מהנדס הבטיחות של תכנית ה״נחיתה על הירח״ אפולו 1? ואיך זה שבתוך שנים ספורות מצאו את מותם חצי מה״אסטרונאוטים״ של נאסא בתאונות מוזרות ובטרם עת? לקראת ה״המראה״? מדוע הוידאו של יומן המסע של היום הראשון והשני של ה״נחיתה״ על הירח, זהים? ואיך זה שהצלבים שנחרטו כביכול על עדשות המצלמה, והיו אמורים להופיע מעל כל מה שמופיע בתמונות, מוסתרים שוב ושוב? האם נאסא נחתה באמת על הירח? או שהיא הפיקה לנו ביחד עם הוליווד סרט מדע בדיוני בשילוב תמונות פוטושופ, וזה הכל? נאסא טוענת להגנתה שהכל היה כביכול ״בעיות של עריכה״... אבל הרי ניתן לבדוק זאת בקלות בעזרת חומרי הצילום המקוריים. אלא שהם ״נעלמו״. מאז שנת 2009 נאסא מודה שהצילומים המקוריים של ה״נחיתה״ כביכול על הירח, היו ואינם. מוגש לכם באהבה קטע מתוך הסרט המצויין של רשת פוקס - האם באמת היינו על הירח? עם כתוביות בעברית. צפו ותחליטו לבד. "
 
גריסום :"איך נגיע לירח אם אנחנו לא מסוגלים לתקשר בטלפון

במרחק שני בניינים " ? גריסום : " אני לא מצליח לשמוע מילה ממה שאתה אומר " *# מי חיסל את גאס גריסום שהיה אמור להיות האיש הראשון שידרוך על הירח? #* בום !!!
 
איפה הקימור - פרק שלישי ואחרון❗️,יש גם פרקים ראשון שני >>

*‏‎ *Avishay Evish Sapir‎‏ : { שיתף ‏קישור‏. מנהל · 16 בפברואר } " איפה הקימור - פרק שלישי ואחרון❗️ בפרק הזה מסתכם לו מסע שנמשך כמעט שנתיים עם המון חברים טובים. ספוילר: לא מצאנו את הקימור תהנו ותשתפו❤️ "
 
למעלה