שבוע 35

שבוע 35

המון המון זמן לא רשמתי כאן אבל המשכתי לעקוב, לקרוא ולהתעניין... אז למי שלא זוכרת- עברתי הפלה בשבוע 21 עקב מומים קשים בלב ובמוח של העובר... גילינו את המומים בדיוק בפסח שעבר ופשוט לא נתפס שפסח מתקרב ואני כבר שבוע 35, מתקרבת בצעדי ענק לקראת הלידה עם הריון תקין ב״ה... תחושות של פחד ולחץ מהולות בשמחה ותקווה, כל כך מקווה שהכל יעבור בשלום ובידיים מלאות! רציתי לשאול אולי אתן יודעות... בדרך כלל אומרים שלידה ראשונה בדרך כלל לוקחת יותר זמן (גם מבחינת זמן הלידה והצירים וגם מבחינת השבוע שהוא בדרך כלל יוצא), השאלה שלי אם יש שוני אם לא מדובר בהריון ראשון ועברתי גרידה בשבוע 21? אומנם לא עברתי לידה אבל כן היה הריון מתקדם, אשמח לתשובה אם מישהי יודעת... לסיום, רוצה לאחל לכולכן שבת שלום וחג שמח, בעזרת ה׳ שכולנו נתבשר בבשורות טובות, בהריון משעמם, בלידה קלה והכי הכי חשוב בידיים מלאות!
 
ממש מתקדמת!

אני חושבת שאת נכנסת בכל זאת לקטגוריה של לידה ראשונה - כי הגוף 'זוכר' האם היתה לידה פעילה קודם. כנראה בכללי הניתוח הזה נכון לרוב הנשים, שהלידה הראשונה שלהן נמשכת זמן רב יותר מהבאות. לגבי שבוע הלידה - לא יודעת. בכל מקרה מדובר - בקווים כלליים כמובן - במינעד שמאפיין את גופה של האישה. יש מי שהתמזל מזלה שלא להיפתר אף פעם, מי שיולדת ממש ממש מהר, כנ"ל לגבי מי שיולדת בשבוע 38 ומי שתמיד ממשיכה עד הסוף.
בכל מקרה, מתי שלא יקרה - מאחלת לך לידה קלה ומעצימה, ובעיקר ידיים מלאות ובריאות לשניכם.
 

שירהד1

Member
מנהל
יופי, טוב שבחרת לכתוב את העדכון-

את בישורת האחרונה ממש.
התחושות של פחד ולחץ מהולות בשמחה ותקווה, מוכרות לי היטב והכי הכי מובנות.
אני חושבת שגרידה "לא נחשבת" מבחינת הכנת הגוף ללידה.
ובאופן כללי- אין כללים פה. יש מי שיולדת גם בלידה ראשונה יחסית בקלות, יש שעוברת כמה לידות קשות, יש מי שיולדת לידה ראשונה בשבוע 37 ולידה שלישית בשבוע 40, יש מי שתמיד בשבוע 41, יש ויש ויש ויש....

אני עברתי 3 ניתוחים קיסריים, כך שאני לא ממש מבינה בלידות. כל מה שכתבתי לך היה פשוט מהיכרות שלי של סיפורי לידה של חברות, גיסות וכן הלאה.

המשיכי לעדכן אותנו, ונמתין בסבלנות עד לבשורות המשמחות
.
שירה.


שירה דוד
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים עם קשיים התפתחותיים ולקויות למידה
הדרכת מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות
מנהלת פורום אובדן הריון ופורום הריון אחרי אובדן, תפוז.
ליווי ותמיכה בנשים לאחר אובדן הריון.
09-7749028
 
למעלה