שאק, מגי ודוראנט שבא לעזרת חבר

fatnoam

Active member
וזה בדיוק הפוך מפיל ג׳קסון

שמתעקש על המשולש בניקס למרות שאין לו אלמנט מאוד חשוב להתקפה הזו (שחקן פוסט אפ), למרות שזה לא כזה מתאים לכרמלו (הכוכב שהחתמת) ושהמאמן לא כזה מקפיד על זה (הורנסק כנראה לא מתלהב מזה כל כך).
 

rapgamer4ever

New member
גם פיל ג'קסון יודע שהמשולש זו לא שיטת משחק שמתאימה לתקופתנו

לכן הוא לא באמת מתעקש להטמיע אותה בניקס.
 

Ring Bearer

New member
יכול להיות שבעניין הזה הם הפכים, אבל...

בוא לא נשכח שה-דבר שפיל ג'קסון ידוע בו, זה היכולת להכיל כול שחקן שהוא אימן, לא רק כשחקן אלא קודם כול כבן אדם. אני לעולם לא אשכח את הנאום של דניס רודמן בטקס הכניסה שלו לHOF, כשביקש את פיל שיעמוד מאחוריו כמו אב גאה.
&nbsp
במובן המנטלי הזה פיל ג'קסון הוא מאמן לא פחות פרגמטי ויצירתי מפופוביץ'. קשה לי להאמין שפופ היה מסוגל לאמן שחקנים כמו רודמן, ארטסט או אפילו כוכבים זוהרים כמו מייקל, שאקל וקובי. העניין הוא שבניגוד לפופביץ', שיכול להפוך אבן ולמצוא שחקן כדורסל, פיל זקוק לשחקנים חכמים עם הרבה מאד כישרון, והוא כבר ידע איך לדבר איתם ולחבר אותם יחד. בניקס פשוט אין את זה.
 

fatnoam

Active member
אני מסכים עם זה


 
סתם לתהייה, פופ מעולם לא נבחן מחוץ לספרס וללא טימי..

אוקיי הייתה לו עונה אחת בלי טימי. (או חצי)

כמובן שאני לא רומז כאן לכלום, רק חושב שהוא גם הולך לפרוש עם טימי וזה יהיה קצת חבל שלא יצא לנו לראות מאמן כמו פופ בסיטואציה אחרת.
 

Reutk

Active member
כן, זאת לחלוטין אשמתו שטוני ומנו עדיין בסגל


לא קשור לעקשנות פשוט לב רך מידי.

אבל ברצינות אולי יש משהו במה שאתה אומר, לפופ באמת יש ההעדפה לשחקנים חכמים על אתלטים למשל, מה שלא בהכרח תמיד מה שהסגל צריך. וכבר שמעתי התבטאויות של אוהדי ספרס שבגלל שכל הליגה מחקה את ג"ס אז הוא דווקא מתעקש על משהו אחר. לי בסך הכל זה נראה הגיוני לא לשחק כמו גולדן אם אין לך את קרי בסגל, ושהסגנון של הספרס כרגע יותר מושפע מקוואי ולמרכוס מאשר מהשחקנים שסביבם או מפופ.
האמת, מספר השלשות שהם לוקחים מטריד אותי הרבה פחות מנק' שהם משיגים ב-RA ובכלל ממספר הדרייבים שלהם לסל. אבל זה הכל נובע אחד מהשני והם פשוט לוקחים יותר מידי זריקות מחצי מרחק.
 
אתה רואה אותם מתקדמים לאנשהו בשנים האחרונות?

ג'קסון סוגר שם כבר שלוש שנים.
האם הם קרובים יותר היום להיות קבוצה עם שיטה וזהות? ואחרי שהם החתימו את ג'נינגס בקיץ ושחררו אותו עכשיו, יש להם יותר שיטה או יותר זהות? כמה שחקנים עברו שם? כמה נקלטו? כמה פורחים?
איך אפשר להנחיל שיטה וזהות כשאתה תחנת רכבת לשחקנים, כשמלו מנהל התחנה ופרוזינגיס הוא הכרטיסן? מאז תחילת העונה הקודמת ועד עכשיו יש שם 5 שחקנים שהחזיקו מעמד. מלו, בזינגה, קייל אוקווין, לאנס תומאס, ו... (תחזיק חזק) סשה וויאצ'יץ'!
&nbsp
לדעתי ככה לא מנחילים זהות או שיטה. ככה משגעים את המערכת.
&nbsp
 
אתה מצפה שזה יהיה תהליך אינסטנט?

אתה חושב ששחקנים שפיל חושק בהם לא מהססים לחתום בניקס?
אתה לא חושב שהם במצוקה תדמיתית גם מבחינת השחקנים?
גם אם יש רצון וכסף במצב של היום זה ממש לא מספיק.
אני לא רואה שחקנים טובים גם רצים לשחק ליד כרמלו, אתה חושב שזה סתם כורח הנסיבות שהוא סופרסטאר בודד כל הקריירה? אולי זה גם למה פיל לא מתחבר אליו?
אבל תעיף עכשיו את כרמלו וכנראה אפילו דמי חסות לא תקבל כבר.

הניקס צריכים זעזוע, כרמלו צריך לחפש תחנה נוספת להיות בה סקורר לסיזן לנוח בקיץ ולבנות מחדש סביב פרוזינגיס.

לדעתי, הידע שלנו בסופו של יום מוגבל לציפורן, אני מקבל את דעתך, אני חושב שזה לא ריאלי לקרוא לתקופה של פיל שם כישלון קח את הGM הכי מוצלחים בליגה, לדוגמא זה של יוסטון שברח לי השם שלו, תופס ממנו מאוד, הם כולם היו נכשלים שם, כי ריקבון זה משהו שמתחיל מהשורש, ולעקור שורשים לוקח הרבה זמן אולי אפילו יותר מזמן מלחכות שיצמחו מחדש.
 

rapgamer4ever

New member
פיל ג'קסון החתים את קורט ראמביס (חבר שלו) למאמן הגנה

עד עכשיו יש לי סיוטים מהתקופה שלו במינסוטה.
אם משהו נראה, נשמע ומריח כמו צחוק מהעבודה זה צחוק מהעבודה. זה לא גאון שאף אחד לא מצליח להבין ואוטוטו הוא יראה לכולם כמה הוא צודק.
 
הגישה שלך מרגישה לי כבר קצת אליטיסטית

ולכן אין לי פה כבר מה להתדיין.
&nbsp
פיל ג'קסון לא יכול לנהל מועדון כדורסל, ועדיף שיתפטר ויפה שעה אחת קודם.
ראפה תגיש קורות חיים, נשמע שאתה יכול להציל אותם.
 

rapgamer4ever

New member
אתה פשוט לא משמיע אף טיעון מעבר לin Phil we trust

קשה להתדיין כשאני מעלה נקודות לדיון ואתה משיב שזה פיל ג'קסון אז מי אנחנו שנשפוט אותו. זה קצת כמו להתווכח עם מישהו דתי. המציאות אומרת דבר אחד אבל אתה מתעלם ממנה כי יש לך איזשהו אידיאל בראש שהוא יותר חזק מהמציאות.
 

rapgamer4ever

New member
פיל ג'קסון הוא הכוכב הראשי בקרקס הזה לצד ג'יימס דולן

החוזה שנתן לנואה הוא מהגרועים ביותר שאפשר לדמיין. כל שני וחמישי הוא יורד על כרמלו בטוויטר ולזכותו של מלו יאמר שהוא שומר על קור רוח.
מה עוד הוא הספיק לומר לאחרונה? שהשחקנים של היום לא מספיק אינטליגנטים כדי לשחק את ה-triangle. הייתה לו התבטאות מיותרת לגבי ה-posse של לברון. עכשיו כשהפרנצ'ייז בשפל תדמיתי עם הסיפור של צ'ארלס אוקלי, פיל ג'קסון לא מתערב או לוקח את העניינים לידיים.

מראש לא התלהבתי מהמינוי של פיל ג'קסון ואני מרגיש שצדקתי בנקודה הזאת. הוא מאמן גדול אבל אין שום ערבות ליכולת שלו לנהל ארגון. ואם אתה מדבר על יכולת לשנות את המנטליות הארגונית... הוא טיפוס די משונה ולא נראה לי כמו אחד שמטמיע עקרונות של עבודה קשה או קבוצתיות.

עכשיו ג'נינגס רצה לחתוך מהפרנצ'ייז הכושל הזה ופיל ג'קסון מלכלך עליו כמו מישהו שחברה שלו זרקה אותו אז הוא מספר שבעצם הוא לא באמת היה בקטע שלה.
 
אני חושב שזה מצחיק לדבר על היכולת הארגונית של פיל

כרמלו שחקן שלא השיג שן שייבה בקריירה, אם פיל ג'קסון יורד עליו כנראה יש סיבה מוצדקת.
היום בעידן שהנשיא מצייץ התבטאויות מיותרות בטוויטר, ששאק מזמין את מקגי לגנגסטה פייט, זה כבר לא מרגש .
&nbsp
ואני לא חושב שפיל ג'קסון היה צריך להתערב בסיפור עם אוקלי, זה ריב פנימי שיש לו עם דולן.
&nbsp
אני חושב שכשדברים לא הולכים כמו שצריך, יש נטייה לגמד אנשים, הניקס היו הביוב של הNBA לפני שפיל הגיע, ולשנות פרנצ'ייז זה תהליך, יכולות להיות החלטות ניהוליות שבדיעבד יראו שגויות, אבל מי אנחנו שנערער ביכולתו או אופיו של פיל ג'קסון.
&nbsp
ג'נינגס משחק כמו הצרות שלי בשנתיים האחרונות, והוא לא נודע כמישהו עם אופי נוח.
&nbsp
ואנחנו גם לא באמת יודעים איך מתנהלים הדברים מאחורי הקלעים.
&nbsp
מה שכן, גם אם פיל בגישה של MY WAY OR THE HIGHWAY זה לגמרי בצדק, כי אם הפרנצ'ייז הזה ממשיך על אותו מסלול זה יהיה עצוב לכדורסל בכללי.
&nbsp
בסוף נגיד שפיל ג'קסון כל הקריירה היה פשוט בזמן הנכון ועמד בצד.
 

Cade Foster

New member
ממש לא

פיל ג'קסון בזמנו היה עילוי של מאמן והשיטה שלו הייתה אז חדשנית והביאה תוצאות. הוא לנצח יהיה מגדולי המאמנים בזכות זה. אבל העולם מתקדם ולא עוצר בנקודה שבה ג'קסון היה מצליח. אלכסנדר גראהם בל לנצח יהיה ממציא הטלפון אבל מי משתמש עדיין בהמצאה הפרימיטיבית שלו? מי משתמש בסוללה החשמלית שוולטה המציא? האם קרל לואיס נמחק מספרי ההיסטוריה בגלל יוסיין בולט?

הכדורסל מתקדם וג'קסון נשאר תקוע בעבר, זה למה הוא נכשל. בדיוק כמו שמי שיפתח עסק לתיקוני טלפונים ביתיים ייכשל. זה פשוט לא רלוונטי יותר.
 
אני לא חושב שהיה בכלל אפשרות לבדוק אם הכדורסל שלו עדיין

רלוונטי או לא כי הם לא הגיעו לשם בכלל.
 

Cade Foster

New member
עם הניהול הזה הם גם לא יגיעו

כשאתה זורק שחקנים רלוונטים ומביא במקומם נובאדיז רק כי הם עושים רושם של שחקנים שמבינים את הtriangle אז מה שיש לך זו אובססיה. תאורטית אתה יכול לשחק את המשולש גם עם חמישייה של טוני פארקר-קורטני לי-ג'יי קראודר-דירק נוביצקי-אנדרו בוגוט. כולם שחקנים סופר אינטיליגנטים שיכולים להבין למה מתכוון המשורר. נו ולאן תגיע עם זה? לשום מקום, כי מדובר בשחקנים לא רלוונטים, ולשחקנים שהם כן רלוונטים אין זין לכל השיגעונות האלה, הם רוצים שיטה שתמקסם את היכולות שלהם. ג'קסון בטוח שכולם צריכים להתכופף עבורו, אבל מה לעשות הוא לא מרכז העולם.
 
שחקנים שהם כן רלוונטים לא חותמים בניקס!

ולג'קסון יש מעט מאוד בזה גם אם הוא היה פאקניג מאמא טרזה.

זה מה שאני מנסה להבהיר פה...
אבל מלו מסכן, יורדים עליו בטוויטר אחרי כל מה שהוא תרם לפרנצ'ייז הזה והכישרון שהוא הצליח להביא בזמן שבכל עונה הוא מגלגל תוצרת שנתית של חברת אופציות בינאריות בבורסה.
 
למעלה