שאק, מגי ודוראנט שבא לעזרת חבר

fatnoam

Active member
שחקן מצויין

ורק אמריקאים דבילים (סליחה על ההכללה) יכולים לתת יותר אור זרקורים לילדים מסריחים כמו לאמלו בול מהתיכונים, לעומת עילוי אמיתי כמו הבחור הזה שכבר היום אחד הרכזים הכי טובים בפאקינג יורוליג.
&nbsp
אני חושב שיש לו סיכוי טוב להיבחר טופ 3. כשרון עצום, אתלטי, אחלה סייז ואחלה ראש.
 
מסכים לגמריי.. הפכו את Ball פאמילי לקארדשיאן של הכדורסל

לדעתי הם כולם אובר רייטד, גם להמאלו, גם דיאנג'לו וגם לונזו שכרגע מנבאים לו את הבחירה השנייה בדראפט הקרוב, למרות שהוא באמת נותן עונה יפה בUCLA
 
ראיתי סרטונים של הלאמלו בול הזה

מזכיר שחקנים מתיכונים בארץ, באמת שלא מבין על מה כל הסיפור
 
ההייפ לא בגללו, הוא אחרון שנכנס להייפ, זה בגלל המשפחה.

זה התחיל מזה שכל האחים הלכו לאותו הייסקול, Chino hills.
אם אני לא טועה הייתה עונה אחת שכולם שיחקו ביחד בהייסקול כשלהמאלו הוא פרשמן, ד'יאנג'לו הוא ג'וניור ולונזו היה סיניור והם זכו בסטייט צ'אמפיון שיפ ביחד.

לאחר מכן לונזו עבר לUCLA, ודיאנג'לו ישר לאחר מכן התחייב לUCLA גם הוא (עדיין בתיכון) וכמה חודשים אחר כך גם להמלו התחייב לUCLA (היה בן 13 שהתחייב להם)

לפני שלהמלו שבר את השיא של צ'ינו הילס עם 93נק' (פה ההייפ קפץ על המשפחה לכל מדיה אפשרית) זה היה דיאנג'לו עם 7X נק'..

לדעתי היחידי שבאמת יש לו פוטנציאל להיות אולסטאר קוואליטי בליגה זה האח הבכור לונזו, גארד גבוה 6'6 או 7'6, אתלט עם ג'אמפ סביר שצפוי להיות טופ 5 בדראפט הקרוב.
 

fatnoam

Active member
ברנדון ג׳נינגס שוחרר מהניקס

אמר שהוא לא מרוצה, ושהוא היה רוצה לשחק בקבוצת פלייאוף.
&nbsp
הניקס מצידם כינו אותו גארד "who resist the triangle", וחתכו אותו בשביל להחתים מישהו בשם Chasson Randle.
&nbsp
בהצלחה.
 
זה דווקא נראה לי החלטה ניהולית של הזן מאסטר

אם יש מישהו שיכול לשנות את המנטליות של הארגון הזה מהשורשים, זה כנראה הוא.
 
אובססיה או לא, זה האידיאולוגיה שלו

ותורת המשחק שלו.
ובוא נגיד ככה, הוא לא יימדד לפי ממדי ההצלחה שלו בניקס.
&nbsp
מאמנים נוטים להידבק למה שהם מאמינים בו, בצדק או לא, בן אדם לא קם בבוקר ומחליט להחליף את כל הערכים שהוא חי עליהם, כמובן שAdjustments כל מאמן וGM צריך לדעת לעשות אבל רובם נשארים על אותו קו.
&nbsp
הדוגמא הכי טובה זה אולי מייק דאנטוני, לא משנה לאן הוא הגיע, הוא תמיד ניסה לכפות את הBible שלו גם על סגלים שפחות התאימו לסגנון, וזה משהו שצריך להעריך אותו על כך.
&nbsp
&nbsp
צריך להנחיל שיטה וזהות בניקס, ולדעתי זה כרגע יותר חשוב מהכל לפיל.
 

Cade Foster

New member
מה שחשוב לפיל זה האגו שלו

אדם בגילו לא פותח את הראש לשינויים. בשבילו מה שהצליח בעבר בהכרח יצליח בעתיד, ואין טעם לחקור עוד ולנסות למצוא שיטות חדשות כי הוא בטוח שהוא יודע הכל.

אני חושב שגם פופוביץ' קצת חוטא בזה ולראיה השנתיים האחרונות. ובכלל בכל מקום שבו ישנו מקבל החלטות בן למעלה מ60 אתה רואה את זה - תמיד אותה השיטה ואותה האובססיה, גם כשהתנאים בחוץ משתנים.
 

rapgamer4ever

New member
פופוביץ' משחק לפי הסגל שלו

אתה לא יכול לשחק pace and space עם חבורה גריאטרית שמורכבת ברובה מקלעי שלוש בינוניים.
פופוביץ' שינה את סגנון המשחק של הספרס לפחות פעמיים והוא ימשיך לשנות אותו בעתיד. אי אפשר לקחת אליפות כל שנה והאמת שאם תסתכל על הסגל של הספרס אני חושב שהם בדרך לעוד עונה מאוד יפה.
 

Cade Foster

New member
השאלה היא כמה מזה באשמתו

שהסגל שלו גריאטרי ומורכב מקלעי שלוש בינוניים. אולי זה איך שהוא רוצה שהקבוצה שלו תיראה - מינימום שלשות ומקסימום הנעת כדור. לדעתי התשובה היא שדי הרבה כי הוא גם התבטא ככה בעבר שהסגנון הזה של לקחת מעל 20 שלשות למשחק הוא אנטי כדורסל.
 

rapgamer4ever

New member
אחי אנחנו מדברים על הפרנצ'ייז הכי מצליח ב-20 שנה האחרונות

גם העונה הוא נמצא בטופ. אין כאן שום אשמה, אולי רק ציפיות לא מציאותיות. לא קיימת חיה כזאת ב-NBA, קבוצה שדופקת 50 ניצחונות בעונה במשך 20 שנה.
מחלקת האנליטיקה בספרס היא מהיותר מתקדמות שיש ב-NBA ואחראית במידה רבה על השינוי שנעשה בליגה. להגיד שפופוביץ' מתנגד לשלשות זה משהו שפשוט לא עומד במבחן המציאות. גם הטענה שהוא מקובע לסגנון מסוים כשברור לחלוטין שהספרס שינו את הסגנון שלהם יותר מפעם אחת בשנים האחרונות.
 

Cade Foster

New member
אני לא נחרץ לחלוטין, יכול להיות שאתה צודק

גם סייגתי את זה. זה פשוט הווייב שאני מקבל ממנו. על כל פנים ניצחונות בעונה הסדירה כבר מזמן לא עושים רושם על אף אחד. העובדות הן שהם כבר שנתיים אנדראצ'יברים בפלייאוף ויכול להיות שלעקשנות של פופוביץ' יש משקל בזה. הרי אלה בדיוק השנתיים שבהן גולדן סטייט שינתה את הכדורסל בצורה די דרמטית ויכול להיות שפופ לא מגיב/לא רוצה להגיב לזה כי הכדורסל הזה לא מוצא חן בעיניו.
&nbsp
זה כמובן לא ייקח שום דבר מקריירת האימון המדהימה שלו.
 

rapgamer4ever

New member
הם אובראצ'יברים כל שנה

אתה מבקר אותם על ההפסד לאוקלהומה בפלייאוף אבל בתכלס OKC יותר איכותית. היא פשוט לא נראתה כזה טוב לאורך העונה הרגילה אבל יש לה יותר כלים ממה שיש לספרס.
גולדן העתיקה חצי מספר התרגילים שלה מהספרס... ה-motion offense זה משהו שפופוביץ' הטמיע בספרס ורק אחר כך הגיעה גולדן.
 

Cade Foster

New member
להיות אובראצ'יבר בעונה הסדירה לא מעניין אף אחד

לפופ יש 5 אליפויות, בוא לא נדבר על שיאי ניצחונות בעונה הסדירה כי זה לא מעניין אפילו אותו בעצמו. מה שגרג פופוביץ' השיג בקריירה אף אחד לא ייקח ממנו. זה לא אומר שאי אפשר לשכלל את השיטות שלו. לא בטוח שפופוביץ' עצמו יכול להמשיך להשתכלל, אפילו אם הוא כבר עשה את זה בעבר.
 

rapgamer4ever

New member
אולי זה לא מעניין אותך...

לדעתי ההמשכיות של הספרס והעובדה שהם משיגים תוצאות טובות כל שנה היא אחד ההישגים הכי מדהימים בקריירה של פופוביץ'. אין לזה אח ורע ב-NBA.

אין לדעת מה יהיה בעתיד אבל אני לא רואה שום אינדיקציה לכך שפופוביץ', ששינה וחידש כל הקריירה שלו, הפך פתאום למאמן מקובע שלא יודע לבצע שינויים.
 

Ring Bearer

New member
מסכים איתך לגמרי לגבי כול הסופרלטיבים לפופ,

אבל אתה כן לוקח בחשבון שהשיטה שהוא מעדיף היא "קלאסית", ובה הגבוהים יותר גבוהים מהגארדים, הם לא לוקחים שלשות, יש תרגיל בהתקפה עומדת, אין דבר כזה קומבו גארד וגם הכוכב הכי גדול לא מתבייש לבוא לחסימה וכולם נהנים לשמור אזורית?
 

fatnoam

Active member
אבל זה לא נכון תמיד

גם למרכוס וגם פאו זורקים שלשות פה ושם. ובדר״כ זה Corner Three באחוזים יותר גבוהים.
&nbsp
ג׳ינובילי הוא לא סוג של קומבו גארד (למרות שהוא בגובה של שוטינג גארד קלאסי)?
&nbsp
ומה זה אומר שהכוכב הכי גדול לא מתבייש לבוא לחסימה? גם קוואי וגם למרכוס נותנים שם פיקס כל הזמן...
&nbsp
לא הבנתי את הפוסט הזה.
 

Ring Bearer

New member
ברור שזה לא נכון תמיד.

זה בדיוק מה שכתבתי. פופ יודע להסתגל לחבורה שמשחקת אצלו, אבל יש לו סגנון שהוא היה מעדיף. הוא התבטא עשרות פעמים לגבי הסגנון המועדף עליו, וזה סגנון משחק "מסורתי". זה לא מקרי שהרבה שחקנים מבוגרים וקבוצתיים חותמים בספרס, והרבה פונקציונריים צעירים גדלים שם. אבל המעלה המרכזית של פופ היא שכיוון שהוא מעדיף לנצח, הוא ישחק עם כול הרכב וסגנון שיעזור לו בזה.
 
למעלה