שאלת
נושאים לשיחה עם אבא

אני עוד לא יודעת הכל. הם מקבלים כל פעם חלק נוסף להגשה
זה התחיל בסיפור חיים אישי, כלומר על עצמם. אחר כך המשפחה הגרעינית - הורים ואחים/אחיות. עכשיו עברנו למשפחה של אמא (ההורים שלי, ומה שידוע על ההורים שלהם), והחלק הבא יהיה המשפחה של אבא. אחר כך יש גם איזה חלק יצירתי שטיבו עוד לא ברור לי. בבית הזה מתמודדים עם פרה אחת בכל פעם.
בכל פעם הם מגישים חלק נוסף, מקבלים עליו הערות וכו, ובסוף הכול מתחבר יחד לעבודה השלמה.
 
גם אצלנו כל פעם חלק,

אבל הם כבר סיימו את כל החלקים - והחלקים היו קצת שונים מאצלכם. גם אצלם היה חיבור אחד על המשפחה הגרעינית, אבל על עצמם זה לא היה "סיפור חיים" והיה מחולק לכמה חלקים. נראה לי מאוד לא מתאים לרוח הזמן לחלק לצד של אמא ולצד של אבא (כי, שוב, לא לכולם יש, וכו') - אבל אני רואה שאצלכם זה מה שעושים.
 
להוציא אלבומי תמונות ישנים

לשאול על האנשים שבתמונות מי הם היו איפה הם היו כשצילמו את התמונה מה הם עשו אחר כך. לפעמים שומעים סיפורי מישפחה שעד היום לא סופרו לך
 

danakama10

New member
בעיקר על

הילדים, תוכניות יומיומיות או גדולות יותר (כמו טיולים)שלהם או שלנו, חדשות בתחום המקצועי שלו, דברים שבחדשות - אם לא נהוג לשוחח בבית שלכם על דת ופוליטיקה, זה הזמן להתחיל, מספק נושאי שיחה בלי סוף.
נושאים אהובים על קרובי משפחה מבוגרים אחרים הם השקעות, אכילה בריאה, צילום, מחלות ומיחושים, ושוב, בעיקר ענייני היום, גם פרטיים וגם ציבוריים.
 
הדבר היחיד שאי פעם יכולתי לחלוק עם אבא

שלי שגם אני נהנתי זה חוויות מהעבר. המשפחה. תשאלי אותו מה הוא זוכר מהילדות, איך סבא וסבתא היו. חוויות שעבר.
דברים שמרעננים את הזיכרון. מה היה החלום שלו כילד, מה הוא רוצה להיות. איך פגש את אמא.
סיפורים מענינים שיגרמו לו לצחוק או להעצב אבל זה מאוד מעניין וקל להעלות נושא שיחה.
 
למעלה