שאלו אותי לא מעט חברים לגביי למה סגרו את בט 365 בעבר ואת

בקהאם2

New member
שאלו אותי לא מעט חברים לגביי למה סגרו את בט 365 בעבר ואת

ויקטור צ'נדלר כיום.
תשובה מפורשת וחד משמעית
לכל אתר הימורים רציני וחוקי יש רשיון הימורים במדינה כלשהי.
רוב רישיונות ההימורים הם ממדינות כמו ג'יברלטר ומלטה שלהם יש הסכם סחר זול מאוד ושווה לכל האתרים לפתוח את האתר במדינות אלה.
לכל מדינה יש כמובן תנאים משלה ולכל בעל אתר יש את השיקולים שלו היכן לבקש את רישיון ההימורים שלו.
נתחיל מכך שבשביל לדעת אם אתר כלשהו הוא בעל רישיון הימורים פונים לתחתית הדף ורואים את מספר הרשיון ואת תוקף הרישיון וכמובן באיזה מדינה ניתן הרשיון לאתר לנהל את אתר ההימורים. ולאן האתר כפוך במדיניותו.במידה ובתחתית הדף לא רשום אז מקישים על about us שם צריך להיות רשום.
האתרים החזקים הבאים אינם יכולים לאפשר לישראלים להמר אצלם: bet365, ויקטור צ'נדלר, bwin( אגב נותן החסות של ריאל מדריד ושל היורוליג בכדורסל), ועוד אתרים והסיבה היא שהם בעלי רישיון הימורים ממדינת ג'יברלטר. כל אתר שרישיון ההימורים שלו ממדינת ג'יברלטר אינו מורשה לתת לישראלים להמר אצלו באתר. נקודה!
כל האתרים שרשיון ההימורים שלהם ממדינת מלטה, מאפשרים לישראלים להתקבל כי החוק במלטה לא מכריח אותם לסגור ישראלים.

שימו לב אתרים טובים מאוד כמו jetbull unibet ועוד כמה מקבלים ישראלים כפי שתראו ברישיון שלהם הם ממדינת מלטה.

זה בגדול בשביל שכולם יבינו וידעו שהאתרים שלא מקבלים ישראלים לא עושים זאת בגלל שאינם רוצים בנו. אלא מכורח הנסיבות ההכרחיות שלהן במסגרת המדיניות של המדינות שאצלן הן רשומות. כמובן שישנן עוד מדינות שרישיון ההימורים שלהם מאפשר או לא מאפשר קבלת ישראלים,אבל שתי מדינות אלה
הן המדינות שרוב אתרי ההימורים האירופאיים עובדים עימן וכך אנו כפופים לאיזו מדינה האתר מחובר ברשיון ההימורים שלו.

משהו נוסף לידע כללי כל אתר שלא כתוב מספר רישיון ההימורים שלו ולאן הוא כפוף, הוא לא אתר חוקי עם רישיון .(ואני לא מדבר על החוק במדינת ישראל)
 

amiro321

New member
סקירה נכונה ומדוייקת

גם youwin פועל ממלטה ומאפשר לישראלים להמר בוהבעיה היא בהפקדות אופציות שאפשר לשקול היא העברה בנקאית מבנק הדואר או מבנק אחר לחשבון הבנק של החברהאו הפקדה בעזרת כרטיס דואר דולרי בכל מקרה סיכוי נמוך שזה יעבוד אבל מי יודע אולי מהמר רציני ניסה או ינסה ויעדכן פה
 
למעלה