שאלות על קו הרכבת החדש מת"א לירושלים, יציאה בסביבות 11
נסיעה ראשונה בקו, כנראה אעלה בסבידור (אני חושבת שזה יהיה נוח יותר מלנסוע באוטובוס להגנה).
 
א) ראיתי שהקו יוצא מההגנה מרציף 2, אם הבנתי נכון רציף 2 בהגנה הוא הצד השני של רציף 1, והרכבות מכיוון צפון שעוברות בסבידור עוצרות בהגנה בעיקר ברציף 3, כלומר בכל מקרה צריך לעלות ולרדת כדי לעבור רציף?
 
ב) כשבודקים נסיעה מסבידור לירושלים באתר הרכבת יש המלצה על רכבת מסוימת (ובד"כ החלפה בנתב"ג ולא בהגנה...), אבל ראיתי שמסבידור יש רכבות להגנה בכל 6 דק' בערך, בעיקר מרציפים 3 ו-4. האם הם חולקים את אותו אי? (אני רוצה לעלות על הרכבת הראשונה שתגיע, והן נוטות לאחר בכמה דק', אז אין לדעת...).
 
3) אם אני קונה חופשי יומי (שמכסה את האזורים הרלוונטיים) הוא אמור להספיק, או שצריך לשריין כרטיס ייעודי לקו? זכור לי במעומעם משהו על הגבלה של כמות הנוסעים...
 
4) עוד משהו שצריך לדעת?
 
נסיעה ראשונה בקו, כנראה אעלה בסבידור (אני חושבת שזה יהיה נוח יותר מלנסוע באוטובוס להגנה).
 
א) ראיתי שהקו יוצא מההגנה מרציף 2, אם הבנתי נכון רציף 2 בהגנה הוא הצד השני של רציף 1, והרכבות מכיוון צפון שעוברות בסבידור עוצרות בהגנה בעיקר ברציף 3, כלומר בכל מקרה צריך לעלות ולרדת כדי לעבור רציף?
 
ב) כשבודקים נסיעה מסבידור לירושלים באתר הרכבת יש המלצה על רכבת מסוימת (ובד"כ החלפה בנתב"ג ולא בהגנה...), אבל ראיתי שמסבידור יש רכבות להגנה בכל 6 דק' בערך, בעיקר מרציפים 3 ו-4. האם הם חולקים את אותו אי? (אני רוצה לעלות על הרכבת הראשונה שתגיע, והן נוטות לאחר בכמה דק', אז אין לדעת...).
 
3) אם אני קונה חופשי יומי (שמכסה את האזורים הרלוונטיים) הוא אמור להספיק, או שצריך לשריין כרטיס ייעודי לקו? זכור לי במעומעם משהו על הגבלה של כמות הנוסעים...
 
4) עוד משהו שצריך לדעת?