שאלות, בקשות, והערכות

hadi orr

New member
אסתכל שאחזור מהטניס (ולפני שאסתכל בתוכנית המוקלטת של

מאסטר שף).
 
אתה לא מסוגל לקרוא את שם הסופר או את שם הספר?

מה זה אמריקאי אחד? אתה מפציץ את כולנו בקלוץ קאשס כבר חודשים, עונים לך בסבלנות וכשאתה נשאל שאלה אחת אתה מצפצף?
 
בייסיק... שכחתי שאפשר גם שם..-ישראל ממריאה אל על-

של מרווין גולדמן.

טעות שלי שלא רשמתי את השם.. לא זלזול.

ניסיתי כמעט שעה יומיים להכניס את הכבלים יומיים ולהעביר

וגם בלוטות, באמת שלא זלזול
 

hadi orr

New member
אז השאלה שלך אם אני מכיר את הספר? כן בהחלט מכיר את הספר

וגם מכיר את הסופר. לאמיתו של דבר כבר לפני כשלוש/ארבע שנים הוא נתן הרצאה אצלי בבית לאספני אל על שאני מכיר מהארץ וכן לעוד קבוצה של אספני ישראלינה. במקרה בשבועיים האחרונים מרווין היה בארץ וביום ראשון הזה לקחתי אותו לחבר אספן אל על שיראה את האוסף שלו (ברור שמספר ימים לפני זה הוא היה אצלי ב"קליניקה" ושוחחנו כמה שעות קלות - אספתי אותו מהמלון בשעה 08:30 והחזרתי אותו למלון אחרי שעה14:00). כאן בתמונה מיום ראשון אנחנו בבית של החבר האספן. וכן הקדשה משנת 2011 שנתן לי את סיפורו. מרווין מגיע לארץ לפחות פעם אחת כל שנה ואני נפגש איתו בכל ביקור שלו לפחות פעם אחת אם לא יותר. איש מדהים. אספן אדיר והיסטוריון אל על בחסד.



 

ז ק ו

New member
אם אני זוכר נכון, הביקור אצלך, ההרצאה המדוברת

היו בינואר 2013.
 

hadi orr

New member
רציתי להוסיף להודעה הקודמת עוד מספר נקודות

נ"ב 1) הספר הזה הוא לא משנות השבעים כפי שכתבת בהודעה שלך.
נ"ב 2) מעניין מתי זאת שיודעת הכל ולא רוצה לקרוא מה שזה שחושב שיודע הכל נפגשה עם מרווין או עם מישהו מארכיון אל על או עם מישהו מאספני אל על שיש לה דעה נחרצת וידע מתי המזוודה נוצרה.
נ"ב 3) למען הסר ספק, שלא יהיה לך ספק שהתשובה שלי היא הנכונה (למרות שהיא קיבלה את המזוודה ממישהו בסוף שנות השישים שעל זה אני לא מתווכח מתי קיבלה את זה ושאולי מישהו נתן לה את המזוודה בסוף שנות השישים אבל זה לא אומר מאומה שזה לא היה אצלו עשר שנים ו/או שאיזה דיילת שהשתמשה במזוודה הזו מספר שנים נתנה לו את זה במתנה, כי בסוף שנות השישים מזודות אלו לא היו בשימוש ובהפצה וכאשר הם היו בשימוש הם היו לצוות אוויר בלבד. צוות אוויר בלבד. לא למכירה ולא לחלוקה. לא במחלקה הראשונה ולא בתיירים. אני מדבר על הקשיחה). בתמונה מרווין לפני מספר שנים אצלי בבית יחד עם אספן אל על משוויץ.

 
למעלה