שאלה של מתחילים: איך אוספים שתן לבדיקות?

Leyenda

New member
שלום! אני עוקבת כבר די הרבה זמן ומחכימה מכן מאד :)
הבכורה כבר בת שנתיים ואנחנו כבר ממש רוצים להרחיב את החבילה.. בהתחלה היה לי קשה - היא ואני פיתחנו קשר מדהים שלא יכולתי לדמיין עוד תינוק שינגוס במקום שלה... אבל ככל שעבר הזמן התגברה בי תחושה שגם אם יהיה קשה בהתחלה, זה יעשה לכולם טוב מאד.

התחלתי לבדוק, בהתחלה סטיקים של הריון כשדמיינתי כל מיני ואח"כ עקב מחזור לא סדיר באופן פלילי - התמכרתי לסטיקים של ערכות ביוץ. בדקתי עם בדיקה כנה ועכשיו קניתי משהו שהיה במבצע ברשת "בי", שמגיע כזה עם טפטפת ומשוכלל כזה... עד כה לא הצלחתי לאתר כלום :(

הקטע שאהבתי עם האחרון, זה שהוא מגיע עם "קעריות" כאלה... לאיסוף השתן. אהבתי את הקטע, כי עד עכשיו השתמשתי בכוס ח"פ שמקמצנות (ויופי נפש) מחזרתי ושטפתי אותה במים (פיכ..) בין שימוש לשימוש. עכשיו, הקטע - בערכה יש רק 5 קעריות ו-10 בדיקות.

אז גלו לי נשים חכמות - איך אתן עושות את זה? האם לנסות כוחי בקליעה למטרה כמו גבר ולהמטיר ישר על הבדיקה? ואולי פשוט להתגבר על הגועל ומה שעשיתי זה הדרך?.. ואולי יש משהו אחר שלא חשבתי עליו..?

וכן, מה לדעתכן תווך הזמן שאני יכולה, אם בכלל, לחרוג מעשר הדקות הנקובות בהוראות היצרן? אם זה בכלל רלוונטי בבדיקות ביוץ שגם ככה כל כך לא ברורות :(
 
למעלה