הממ....שאלה של בור: האם יש לרכבות כאן בארץ
הילוכים חוץ מקדימה ואחורה?
*נסה ,הממ....
זה שאלה קצת גדולה, מה שאני כן אכתוב לך כרגע מפאת חוסר זמני, הוא שלמערכי ה IC3 יש תמסורת מכנית, ממש כמו ברכבך הפרטי, אפשר להרגיש במהלך ההאצה שהמנועים ממש מעבירים הילוכים בדילוג קליל. לגבי קטרי הדיזל-חשמל הקיימים בארץ, נכתב פה בעבר סיקור ריציני אודותם, נדמה לי ע"י חן מלינג. נשה לבצע חיפוש.
הרכב שלי. הוא בלי הילוכים, ואפילוהממ....
זה שאלה קצת גדולה, מה שאני כן אכתוב לך כרגע מפאת חוסר זמני, הוא שלמערכי ה IC3 יש תמסורת מכנית, ממש כמו ברכבך הפרטי, אפשר להרגיש במהלך ההאצה שהמנועים ממש מעבירים הילוכים בדילוג קליל. לגבי קטרי הדיזל-חשמל הקיימים בארץ, נכתב פה בעבר סיקור ריציני אודותם, נדמה לי ע"י חן מלינג. נשה לבצע חיפוש.
רכבת יכולה לנוע לשני הכיוונים כיהרכב שלי. הוא בלי הילוכים, ואפילו
גלגלים אין לו: <: למה אני שאלתי את זה? למה שברכבות בארץ, אחרי שגומרים נסיעה בצד אחד. עוברים לצד השני, מתיישבים. ונוסעים לכיוון השני: והרי אין כמה הילוכים ברוורס. גם לא במכונית:
התמסורת ב-IC3 היא הידראולית, לאהממ....
זה שאלה קצת גדולה, מה שאני כן אכתוב לך כרגע מפאת חוסר זמני, הוא שלמערכי ה IC3 יש תמסורת מכנית, ממש כמו ברכבך הפרטי, אפשר להרגיש במהלך ההאצה שהמנועים ממש מעבירים הילוכים בדילוג קליל. לגבי קטרי הדיזל-חשמל הקיימים בארץ, נכתב פה בעבר סיקור ריציני אודותם, נדמה לי ע"י חן מלינג. נשה לבצע חיפוש.
למרבית הרכבות גרורות קטר...שאלה של בור: האם יש לרכבות כאן בארץ
הילוכים חוץ מקדימה ואחורה?
בוא נעשה קצת סדר:למרבית הרכבות גרורות קטר...
המנוע שמניע את הגלגלים הוא חשמלי (משהו כמו במערבל מזון או מאוורר למשל, אבל הרבה יותר חזק ומתוכם) ולכן זה עניין פשוט יחסית להפוך את כיוון הנסיעה בלחיצת כפתור.
כן, זה מה שאמרתיבוא נעשה קצת סדר:
כל הרכבות גרורות הקטר בארץ מופעלות ע"י קטר דיזל-חשמלי. בקטר דיזל חשמלי אין כלל חיבור מכני בין מנוע הדיזל לגלגלי הקטר, אלא חיבור חשמלי, ז"א מנוע הדיזל מחובר מכנית לאלטרנטור (גנרטור) המפיק חשמל עבור מנועים חשמליים המחוברים לגלגלי הקטר. בעצם אפשר לומר שכל הקטרים בארץ הם קטרים חשמליים עם תחנת כוח מובנה!
עדייןשאלה של בור: האם יש לרכבות כאן בארץ
הילוכים חוץ מקדימה ואחורה?
עדיין
אין תעופת רכבות...
או "לצדדים"הרגע קראתי את השאלה, ותהיתי,
האם היתה כוונתו להילוכים כמו "למעלה" ו"למטה"...
בקו לירושלים הרכבת נוסעת בהילוךשאלה של בור: האם יש לרכבות כאן בארץ
הילוכים חוץ מקדימה ואחורה?
שאלה של בור: האם יש לרכבות כאן בארץ
הילוכים חוץ מקדימה ואחורה?
שים לב לתמונה הבאה:שאלה של בור: האם יש לרכבות כאן בארץ
הילוכים חוץ מקדימה ואחורה?
אין לי מחשב, ולא יכול לראות. אבלשים לב לתמונה הבאה:
(צולם ע"י אורי בתחנת אשקלון - תפעולית) הנה לוח השעונים של מכונת הידוק ('מבטשה'). מבט חטוף על התיבה שמתחת ללוח מראה שאולי לכלי הזה אין הילוך אחורי, אבל בהחלט יש לו 3 הילוכים קדמיים והילוך סרק.
ואני חשבתי לעצמיאין לי מחשב, ולא יכול לראות. אבל
איך הוא נוסע לכיוון השני חוץ מלעבור לתא הניהוג השני? הרי אם נוסעים לצד השני, אז זה כמו רוורס בצד הראשון (דוגמא. מאשדוד לנהריה, זה נקרא ישר. עכשיו כשהוא חוזר מנהריה לאשדוד, הנהג עובר לתא הניהוג השני, ונוסע, ואז זה נקרא למעשה. רוורס, ואין יותר מהילוך אחד של רוורס)? מה זה סרק ברכבת? זה כמו הניוטרל במכונית?
אולי בכל תא יש ידית עם שלושהשים לב לתמונה הבאה:
(צולם ע"י אורי בתחנת אשקלון - תפעולית) הנה לוח השעונים של מכונת הידוק ('מבטשה'). מבט חטוף על התיבה שמתחת ללוח מראה שאולי לכלי הזה אין הילוך אחורי, אבל בהחלט יש לו 3 הילוכים קדמיים והילוך סרק.
אפשר לומר שההילוך האחורי הוא אחד מהאולי בכל תא יש ידית עם שלושה
הילוכים קדימה (לכיוון אליו התא פונה) והילוך אחד אחורי מטעמי בטיחות
ל IC3 יש או 7 או 8 הילוכים.שאלה של בור: האם יש לרכבות כאן בארץ
הילוכים חוץ מקדימה ואחורה?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.