שאלה על EMUs מול קרונות לא ממונעים + קטר חשמלי
שאלה על EMUs מול קרונות לא ממונעים + קטר חשמלי
הדגם החדש של קרונות הדאבל-דק של בומברדייר, מהסוג שהוזמן עבור הקו המהיר לירושלים, יכול לבוא בשתי תצורות: קרונות רגילים שנגררים/נדחפים ע"י קטר חשמלי, או תצורת EMU.
ר"י כנראה מתכוונת לחבר אותם לקטרי TRAXX Electric.
אז השאלה היא למה ר"י לא הזמינו את הקרונות מראש בתוצרת EMU במקום להחליט מראש שהם יופעלו עם קטרים חשמליים? הרי EMUs מאיצים מהר יותר, לא? האם זה כי הם רוצים לשמור את האפשרות לחבר את מערכי הקרונות האלו גם לקטרי דיזל? או שאולי יש ייתרון אחר בשימוש בקרונות שמחוברים לקטר חשמלי במקום EMUs?
מי מהמבינים ברכבות בפורום יכול לשפוך אור על הנושא ולהסביר אחת ולתמיד, בהנחה ומשווים רק מערכות חשמליות ולא מערכות דיזל, מה ההבדל התפעולי בפועל והיתרונות / חסרונות של שימוש בEMUs מול שימוש בקרונות + קטר?
שאלה על EMUs מול קרונות לא ממונעים + קטר חשמלי
הדגם החדש של קרונות הדאבל-דק של בומברדייר, מהסוג שהוזמן עבור הקו המהיר לירושלים, יכול לבוא בשתי תצורות: קרונות רגילים שנגררים/נדחפים ע"י קטר חשמלי, או תצורת EMU.
ר"י כנראה מתכוונת לחבר אותם לקטרי TRAXX Electric.
אז השאלה היא למה ר"י לא הזמינו את הקרונות מראש בתוצרת EMU במקום להחליט מראש שהם יופעלו עם קטרים חשמליים? הרי EMUs מאיצים מהר יותר, לא? האם זה כי הם רוצים לשמור את האפשרות לחבר את מערכי הקרונות האלו גם לקטרי דיזל? או שאולי יש ייתרון אחר בשימוש בקרונות שמחוברים לקטר חשמלי במקום EMUs?
מי מהמבינים ברכבות בפורום יכול לשפוך אור על הנושא ולהסביר אחת ולתמיד, בהנחה ומשווים רק מערכות חשמליות ולא מערכות דיזל, מה ההבדל התפעולי בפועל והיתרונות / חסרונות של שימוש בEMUs מול שימוש בקרונות + קטר?