שאלה על חתולה צעירה שהפסיקה לאכול ולשתות, חולת צהבת

rotemfrm

New member
שאלה על חתולה צעירה שהפסיקה לאכול ולשתות, חולת צהבת

אני אובדת עצות. היא הורידה קרוב למחצית ממשקלה. אני מאכילה אותה בכח עם מזרק כל הזמן. תרופות אני מתקשה לתת לה (אם אני מגזימה היא מקיאה הכל) וגם לא נראה לי שזה ממש תרופות, קניתי את רובן באיזו חנות טבע והומיאופתיה ללא מרשם. בסופר פארם אמרו לי שמדובר בתוספי מזון, והם לא מחזיקים כאלה דברים. היא אושפזה מספר ימים במרפאה וטרינרית ושוחררה במצב קצת יותר טוב, אבל לא בהרבה. היא לא אוכלת מיוזמתה כלל, שותה (מעט מאד) מדי פעם. צהובה. מלפני ארבעה ימים כבר אין לה יותר יציאות, למרות שאני מאכילה אותה אותן כמויות. לצערי אני לא יכולה לעמוד בהמשך העלויות של אשפוזים, שזה מה שהמרפאה מציעה. השנה האחרונה בחייה של חתולה אחרת שלי, עלתה כ-80 אלף ש"ח שאני עדיין ממשיכה לשלם, ואני באמת לא יודעת מה לעשות.
 

Yukita

Active member
מנהל
זו באמת בעיה

כי לפי מה שאת מספרת, תרופות ללא מרשם שלא מיועדות לבע"ח לטיפול ללא איבחון ככל הנראה לא יפתרו את המצב הזה. החתולה במצב מאוד לא טוב. אולי כדאי לבצע התרמה לצורך איבחון וטיפול?
&nbsp
לפעמים עובד ולפעמים פחות. מה שעושים זה לצלם את החתולה, אם יש לך "לפני" ו"אחרי" זה יעזור, מסבירים בכמה מילים קצרות ופשוטות את המצב ומבקשים לתרום ישירות למרפאה המתאימה עבור הטיפול. תרומה למרפאה תצליח יותר מבקשה לתרום לחשבון פרטי כי אז אנשים פחות חוששים מתרמית.
&nbsp
במצבים כאלה, לעתים כדאי להיעזר במרפאות של עמותות, שהן מראש יותר זולות. אמנם חלקן מוגבלות באמצעים אבל בדרך כלל יש רצון טוב והשתדלות לעזור.
 
למעלה