Paper Gahan
New member
שאלה על האוטובוסים העירוניים בברלין
שאלה על האוטובוסים העירוניים בברלין
חזרתי משבוע על טהרת התח"צ בברלין. זה היה הביקור הראשון שלי שם וכמובן יש לי רק מילים טובות על המערכת העירונית המדהימה שמשלבת את רכבות ה S וה U ואת האוטובוסים והטראמים. התדירויות מעולות, גם בערב מאוחר, לא נתקלתי באיזור שאינו מרושת בצורה מעולה, השילוט הסטטי והאלקטרוני מצויינים, וגם המחיר משתלם (קניתי כרטיס לשישה ימים).
הדבר היחיד שהפתיע אותי זה שרובם המכריע של האוטובוסים העירוניים היו של יצרנים שאינם גרמניים: סקניה השבדית, סולריס הספרדית וגם כמה BYD סיניים (בודדים). רק האוטובוסים הדו-קומתיים היו של MAN.
אני מניח שמדובר בשיקולי עלות, אבל זה בכל זאת מפתיע? איך זה שמרצדס או מאן לא הצליחו למכור לרשות העירונית (BVG) אוטובוסים שלהם?
שאלה על האוטובוסים העירוניים בברלין
חזרתי משבוע על טהרת התח"צ בברלין. זה היה הביקור הראשון שלי שם וכמובן יש לי רק מילים טובות על המערכת העירונית המדהימה שמשלבת את רכבות ה S וה U ואת האוטובוסים והטראמים. התדירויות מעולות, גם בערב מאוחר, לא נתקלתי באיזור שאינו מרושת בצורה מעולה, השילוט הסטטי והאלקטרוני מצויינים, וגם המחיר משתלם (קניתי כרטיס לשישה ימים).
הדבר היחיד שהפתיע אותי זה שרובם המכריע של האוטובוסים העירוניים היו של יצרנים שאינם גרמניים: סקניה השבדית, סולריס הספרדית וגם כמה BYD סיניים (בודדים). רק האוטובוסים הדו-קומתיים היו של MAN.
אני מניח שמדובר בשיקולי עלות, אבל זה בכל זאת מפתיע? איך זה שמרצדס או מאן לא הצליחו למכור לרשות העירונית (BVG) אוטובוסים שלהם?