הרוכב לאוטובוסים1
Well-known member
אפשר וכדאי לעשות קו עונתי לחרמון
לא שונה במאומה מהקוים המיוחדים לים בקיץ או למירון בלג בעומר (השוני היחיד הוא הביקוש המוכח במגזר החרדי לעומת ביקוש לא מוכח במגזרים אחרים). זה גם דומה לשירותי ההסעות (לא תח"צ) שמארגנים המפיקים של האופרה במצדה או של פסטיבלים אחרים. (וגם אותם אפשר להפוך לתח"צ אם רוצים שהעלות לא תיפול על משלמי הכרטיסים).
חשוב רק לדעת שבמקרה של החרמון, כדי שזה יקרה אסור שיהיו פקקים בדרך לחרמוון, כלומר כמו שבל"ג בעומר אוסרים על כניסת רכבים פרטיים לדרכים הצרות שמובילות למירון, כך גם כאן. יש להקים חניוני רכב פרטי מרוחקים עם שאטלים למירון ואז אפשר גם לפתוח קווי אוטובוס מאיפה שרק רוצים בארץ לחרמון. זה אומר היערכות אחרת, מאד דומה לעיירה השוויצרית ללא רכבים פרטים שססייקליסט הזכיר.
אגב, אפשר שהדרך לחרמון תהיה פתוחה עד שעה מסוימת שבה יתמלא החניון הקיים, ותיסגר רק בשעות הבוקר המאוחרות כשהאוטובוסים יתחילו להגיע. זה יכול להיות איזון ראוי. בכל מקרה נדרשת השקעה תשתיתית לא קטנה בחניונים מרוחקים.
אפשר וכדאי לעשות קו עונתי לחרמוןזאת אומרת, אתה מציע לספק שרות ירוד וגם לשלול מאנשים בחירה?
וגם להחליט עבורם, האם הם ירוויחו מזה?
כמה נחמד מצידך
לא שונה במאומה מהקוים המיוחדים לים בקיץ או למירון בלג בעומר (השוני היחיד הוא הביקוש המוכח במגזר החרדי לעומת ביקוש לא מוכח במגזרים אחרים). זה גם דומה לשירותי ההסעות (לא תח"צ) שמארגנים המפיקים של האופרה במצדה או של פסטיבלים אחרים. (וגם אותם אפשר להפוך לתח"צ אם רוצים שהעלות לא תיפול על משלמי הכרטיסים).
חשוב רק לדעת שבמקרה של החרמון, כדי שזה יקרה אסור שיהיו פקקים בדרך לחרמוון, כלומר כמו שבל"ג בעומר אוסרים על כניסת רכבים פרטיים לדרכים הצרות שמובילות למירון, כך גם כאן. יש להקים חניוני רכב פרטי מרוחקים עם שאטלים למירון ואז אפשר גם לפתוח קווי אוטובוס מאיפה שרק רוצים בארץ לחרמון. זה אומר היערכות אחרת, מאד דומה לעיירה השוויצרית ללא רכבים פרטים שססייקליסט הזכיר.
אגב, אפשר שהדרך לחרמון תהיה פתוחה עד שעה מסוימת שבה יתמלא החניון הקיים, ותיסגר רק בשעות הבוקר המאוחרות כשהאוטובוסים יתחילו להגיע. זה יכול להיות איזון ראוי. בכל מקרה נדרשת השקעה תשתיתית לא קטנה בחניונים מרוחקים.