שאלה לגבי רכישה באמזון
שלום,
רכשתי מכשיר באמזון ספרד. קיבלתי 2 הודעות: אחת שמבשרת לי שהזמנתי אושרה, ומיד אחריה הודעה שמבקשת ממני לשלוח צילום של דף החשבון של כרטיס האשראי כדי לוודא שהוא אכן שלי. שלחתי את הצילום, גם בפקס וגם כמענה להודעת הדוא"ל שקיבלתי - אך לא קיבלתי מהם שום תגובה, לא חיובית (שהמוצר בדרך אלי) ולא שלילית.
מה שיותר מוזר הוא, שכאשר אני נכנס לחשבון שלי עם כתובת המייל והסיסמה, אני רואה שיש לי הזמנה אחת. אבל, כשאני מנסה לראות את פרטי ההזמנה, האתר מבקש ממני לרשום שוב את המייל והסיסמה, ומיד מודיע לי שסיסמתי לא נכונה (למרות שזו אותה סיסמה שאיתה נכנסתי לחשבון שלי באתר)... יתרה מזו, כשאני מנסה להיכנס לדף יצירת הקשר, הוא שוב מבקש מיילוסיסמה ושוב טוען שסיסמתי לא נכונה, למרות שאני עושה זאת כשאני מחובר לחשבון שלי באמזון עם אותו מייל ואותה סיסמה...
איך אפשר ליצור איתם קשר? לא מצאתי שום אפשרות לכך, לא באתר של אמזון ספרד ולא באתר הראשי של אמאזון.
תודה לעוזרים,
וגמר חתימה טובה
שלום,
רכשתי מכשיר באמזון ספרד. קיבלתי 2 הודעות: אחת שמבשרת לי שהזמנתי אושרה, ומיד אחריה הודעה שמבקשת ממני לשלוח צילום של דף החשבון של כרטיס האשראי כדי לוודא שהוא אכן שלי. שלחתי את הצילום, גם בפקס וגם כמענה להודעת הדוא"ל שקיבלתי - אך לא קיבלתי מהם שום תגובה, לא חיובית (שהמוצר בדרך אלי) ולא שלילית.
מה שיותר מוזר הוא, שכאשר אני נכנס לחשבון שלי עם כתובת המייל והסיסמה, אני רואה שיש לי הזמנה אחת. אבל, כשאני מנסה לראות את פרטי ההזמנה, האתר מבקש ממני לרשום שוב את המייל והסיסמה, ומיד מודיע לי שסיסמתי לא נכונה (למרות שזו אותה סיסמה שאיתה נכנסתי לחשבון שלי באתר)... יתרה מזו, כשאני מנסה להיכנס לדף יצירת הקשר, הוא שוב מבקש מיילוסיסמה ושוב טוען שסיסמתי לא נכונה, למרות שאני עושה זאת כשאני מחובר לחשבון שלי באמזון עם אותו מייל ואותה סיסמה...
איך אפשר ליצור איתם קשר? לא מצאתי שום אפשרות לכך, לא באתר של אמזון ספרד ולא באתר הראשי של אמאזון.
תודה לעוזרים,
וגמר חתימה טובה