שאלה לגבי מסאג' וניצול מיני

שימי 20

New member
הטרדה !!!!!

אני לומד כבר כמעט שנה עיסוי שוודי הוליסטי, בדובר באחד העיסויים הכי מוכרים בעולם ובשום פנים ואופן אין צורך להתפשט לגמרי בעיסוי כזה ! יש המון טכניקות להפשיט את המטופל מבלי לגרום לו אי נוחות , לגבי השדיים אפשר להרגיש אם המטופלת רוצה את זה או לא , בדרך כלל זה בא בסדרת טיפולים ולא בטיפול אחד ראשוני . תתלונן על החרמן באיגוד עיסוי וטיפולי גוף בישראל ובמשטרה .
 

Alexco

New member
למצות את הדין עם עברייני המין../images/Emo88.gif

בעקבות קריאת הדיון ובמיוחד הודעותיהם של אלה הלומדים או עוסקים בעיסוי שוודי הוליסטי, המסקנה האישית שלי היא שמדובר בהחלט בניצול והטרדה. המלצות על דרך פעולה בעקבות האירוע קיבלת בשפע, אך הבעיה היא הרבה יותר בסיסית. למרבה הצער אנחנו כיום חיים בחברה שנותנת לגיטימציה לתופעות כמו שתיארת, בסולם הערכים שהיא מציגה ופועלת על פיו. הדוגמה המובהקת ביותר לכך היא הענישה המגוחכת על עבירות מין בישראל. העונש הממוצע על עבירת אונס חמורה (הכוונה לפדופיליה, אונס קבוצתי או התעללות ממושכת) הוא ארבע שנים! אני מזמין את כל כותבי וכותבות הפורום לחתום על עצומה הקוראת לשופטים לא לתת לגיטימציה לאלימות מינית, ולמצות את הדין עם העבריינים. http://users.tapuz.co.il/yoredet/so/default.asp
 

Orrza

New member
מישהו מוכן להסביר לי על מה בדיוק

חותמים שם? איפה הסעיפים? זו העצומה הארטילאית ביותר שראיתי...
 

SideKick

New member
מה גם שבשבוע שעבר...

(או לפני שבועיים) התבשרנו שנאשמים באונס קיבלו 17 ו-19 שנות מאסר. כך שיש בחברה בהחלט מגמה של שינוי ושיפור. אני מקווה שהתקדימים של התקופה האחרונה בענישה לעברייני מין יעשו את עבודתם בצורה טובה.
 

טאוֹ

New member
מסאג' מטריד

שלום לך, נאמרו כאן באמת כל-כך הרבה דברי טעם, שאיני רואה מקום להוסיף אלא רק להדגיש מספר נקודות. איני יודע מה בדיוק עמדת החוק בנושא ניצול/הטרדה/תקיפה על רקע מיני, למרות שראיתי שבתשובה לשאלה שלך, הבהירו בפורום נפגעי/ות תקיפה מינית את ההבדל בין הטרדה מינית לבין תקיפה מינית. ההגדרה כאן חשובה מההיבט המשפטי, אבל חשובה לא פחות היא הרגשת חברתך, וכבר כתבת שההרגשה היתה רעה מאד. אז לגבי צעדים מעשיים, נראה לי שהם מסוכמים בתשובה של יעל, כלומר: לפנות לבית המלון ולדווח על העניין, ולפנות (שוב) למרכז סיוע לנפגעות/נפגעי תקיפה מינית. התשובה שקיבלתם אינה ראויה, לדעתי, וכדאי לפנות שוב (אפשר אולי לפנות בשמה, בשיחה הראשונה). אני מציע גם לקרוא בשנית (ובפתיחות) את הודעותיהן של SideKick, עירית, נאוה והאחרים שהציגו נקודת מבט נוספת; למיטב הבנתי, הדברים נאמרו למען אותה אשה שנפגעה ובשום פנים ואופן לא נגדה. כמו שאני הבנתי את הדברים, לא היה בהם דבר וחצי דבר שאמור היה להוריד מאחריותו של המעסה, או להטיל אשמה על כתפיה של חברתך, גם אם הגבולות שלה לא ברורים. הדברים נאמרו (שוב - ככה אני הבנתי את זה) כדי לנסות להבין איך אפשר להימנע מכך בעתיד. לגבי המעסה - ואגב, "עיסוי ספא מפנק" אינו טיפול! ואני מקווה ומניח שזה ברור הן לאלה שנותנים אותו והן לאלה שבאים לקבל אותו (אבל אולי אני שוב אופטימי מדי?
) - יש לברר באמת מה בדיוק הוא עשה שם, ולדאוג שלא תהיה לו ההזדמנות לחזור על כך בעתיד - על-פניו, זה נשמע מאד לא טוב מה שקרה שם. גם אם יש שרירים קרובים לחזה שחשוב לטפל בהם, "טיפול מפנק" בספא לא אמור לעשות זאת אלא אם כן מוגדר וברור לשני הצדדים שזהו עיסוי אירוטי, וזה בהחלט לא היה המקרה הנדון. תיאום ציפיות והסבר לגבי העיסוי, בפרט שהוא נעשה בעירום מלא (הסדין לא ממש רלוונטי לצורך העניין, בדיעבד), היו מונעים הרבה עוגמת נפש.
 

משוש30

New member
../images/Emo124.gif סוף הסיפור

אחרי ששקלנו את כל הבעד ונגד בכובד ראש החלטנו לא לפנות למשטרה דיברנו עם מנהל הספא והובטח לנו שיפטרו את אותו המסאז'יסט. מקווה שזה יטלטל אותו קצת והוא יחשוב פעמיים לפני שהוא יפשיט שוב מטופלת. בין אם הוא פעל בתום לב ובין אם לאו. תודה רבה לכולכם
 

0 אור 0

New member
הצד השלילי והצד החיובי

הצד השלילי: * יש לא מעט מטרידים מיניים שמצליחים איכשהו לשרוד שנים בין השמועות והתלונות בלי שזה מגיע לטיפול פלילי. כי כל פעם זה רק משהו קטן ומבודד, שאין טעם לפתוח בשבילו תיק - ואז כשנפתח תיק פתאום מופיעות עוד ועוד נפגעות - ומסתבר שחלק שתקו, חלק התלוננו במשטרה והתלונה נסגרה, חלק דווחו לגורם אחר כמו שקרה פה, אבל אף אחד לא ראה את המכלול. * מתנדבת במרכז לסיוע לא ידעה לתמוך בפונה ולתת לה גב. הצד החיובי: * יש כאן בחורה שנעשה לה משהו שלא מצא חן בעיניה, והיא ידעה לעמוד על שלה ולדאוג לדווח לאחראי בספא - על מנת שהנושא לא יחזור. אם כל אחת שיקרה לה דבר כזה תפעל בצורה דומה - שום מנהל ספא לא ירשה לעצמו לא להקפיד על הכללים, מטרידים סדרתיים יבינו שאין להם מה לחפש במקצוע הזה, ופגיעות נוספות ימנעו. * הארגונים המקצועיים כבר התחילו לפעול ולהגדיר כללי הסמכה - אני מקווה שלא רחוק היום שמי שאין לו הסמכה מוכרת לא יוכל לעבוד בספא של מלון או בקליניקה מכובדת. * כל הכבוד למשוש וחברתה שפתחו את הנושא לדיון ציבורי - אשר העלה את המודעות.
 
למעלה