שאלה לגבי זכרון

mememor

New member
שאלה לגבי זכרון

קרה לי היום שניסיתי לשמור קובף פוטושופ(6) ועלה לי חלון שאמר שאין לי מספיק זכרון ב-ראם. נכנסתי בפרפרנס לממורי והגדלתי מ50 ל70 ובסקרץ´ שיניתי בשורה הראשונה מסטארטאפ לספריה סי, ואת שאר השורות שם לא שיניתי (none) עשיתי ריסטארט והפעם זה שמר. זה באמת מה שצריך לעשות כדי להגדיל זכרון ולשמור קבצים, או שסתם בגלל הריסטארט המצב השתפר? צריך לסמן עוד כמה דברים?
 

mememor

New member
ויש לך אולי

עוד אי אלו טיפים לגבי הגדלת הממורי? אני מתכוונת לסימונים בחלונות של הממורי והסקרטץ´ בפוטושופ.
 

yossi_maoz

New member
כן

-לא מומלץ לקבוע יותר מ-75% מהקצאת הזיכרון ב-MEMEORY מכיוון שגם מערכת ההפעלה זקוקה לזיכרון. -ככל שדיסקים גדוליפ ופנויים יותר ינותבו ב-SCRATCH DISK כך פחות סביר שהתוכנה תחזיר הודעות שגיאה על מחסור בזיכרון. -אם עובדים על קבצים גדולים מאוד רצוי "לנקות" מדי פעם את הזיכרון בעזרת פקודת PURGE זה יאיץ את העבודה השוטפת -בחלונות 2000 רצוי להתקין את פוטושופ במחיצה שונה ממחיצת חלונות, על מנת שלא תהיה "התנגשות" בין ה-PAGING FILE של חלונות 2000 וה-SCRATCH של פוטושופ.
 

SCaToPHaG

New member
צמד תיקונים?

* ריסטרט כן אמור לשנות, כי זה מרפרש את ה system resources ומחזיר אותם למקסימום של המערכת. יציאה מפוטושופ כמעט אף פעם לא תחזיר את מלוא המשאבים. * אין קשר איפה מתקינים את פוטושופ, וזה לא קשור לאיזו גרסה של חלונות. מה שכן חשוב זה מה שציינת, ש2 הקבצים (page+scratch) לא "יריבו" על מקום, והפתרון לכך הוא קביעת scratch disk שונה מזה שבו נמצא קובץ הswap של חלונות (שוב, בלי קשר לגרסה). ותקנו אותי אם אני טועה.
 

yossi_maoz

New member
התקבל. תודה!

אגב, משתמשי מק חייבים להקצות ב-FINDER הרבה יותר מה-32 מגה המוקצים כברירת מחדל לפוטושופ- ולתת כמה שיותר זיכרון פנוי לתוכנה בכל מקרה.
 
למעלה