שאלה - השכרת יאכטה בחו"ל

eranjunior

New member
שאלה - השכרת יאכטה בחו"ל

שלום לכולם
אנחנו 4 חברים שחוגגים 40 והחלטנו להשכיר יאכטה לשבוע בחו"ל עם סקיפר. הזמן הוא באזור יוני.
קיבלנו המלצות על טורקיה (גוצ'ק) ויוון (אתונה) - מי היה ויכול להמליץ? הבנו כי באתונה זה כולל יציאה לים הפתוח. בנוסף קיבלנו הצעות שונות לסירות (קטמרן או רגילות) מחירים שונים ודגמים שונים. האם השנתון כזה חשוב? לדוגמה דגם 2012 יורגש לעומת 2015. ההבדל יכול להגיע לכדי 1000- אירו. עד כמה חשוב שיהיה מזגן בסירה ואם יש עוד פרטים אז כמובן שנשמח לשמוע. תודה מראש לעונים.
 

דרור ים

New member
שכירת יאכטה בחו"ל

שלום:

-- שיקול 1: האם יש לכם ניסיון בים? הפלגתם ונהניתם? הרבה אנשים סובלים ממחלת ים בהפלגות הראשונות שלהם, ומחלת ים במהלך השבוע תהרוס לכם את הכיף.

-- שיקול 2: איזור גוצ'ק הוא מקסים ואפשר להפליג במפרץ במשך שבוע בלי לצאת לים הפתוח. מתאים הרבה יותר למתחילים. מצד שני, היחסים עם טורקיה הם לא מדהימים. מצד אחר, לא חושב שתקבלו יחס שונה מתיירים אחרים. אם לא הייתם שם אז מומלץ מאד.

-- שיקול 3: קטמרן הוא הרבה מרווח ואין הטיית צד בהפלגה. אבל הוא עולה יותר.

-- שיקול 4: הציוד ביאכטה מתבלה, ואני חושב שיהיה הבדל מורגש בין יאכטה שנת 2012 לשנת 2015.

-- שיקול 5: אני חושב שחובה שיהיה ביאכטה מזגן. הקיץ לוהט ומזגן הוא משמעותי מאד. החום בתוך היאכטה יכול להיות מורגש עד שתעדיפו לישון על הסיפון ולא בפנים. שימו לב שלא תמיד המזגן מגיע לכל התאים ביאכטה, ולעיתים הוא מקרר רק את "הסלון" או רק את אחד התאים.

בהצלחה,

דרור
 

gb228

Active member
תשובות

אם אין לכם בעיה עם טורקיה - מפרץ גוצ'ק נראה לי עדיף (לא יודע למה הכוונה ב"ים פתוח" כי גם איזור ההפלגה של אתונה הוא במפרץ או צמוד לדרום מזרח הפלופונז). עוד אופציה נחמדה זה האיים האיונים (יציאה מלפקס)

לא הייתי הולך על סירה בת יותר מ 3-4. יש בסירות האלו בלאי. מזלכם שאתם מגיעים בתחילת העונה - בסוף העונה גם בסירות חדשות יש תקלות שלא מספיקים לתקן במהלך העונה.

חודש יוני - עדיין לא חם מדי - נראה לי שמזגן מיותר, מה גם שהפעלתו מחייבת להגיע למרינה עם חשמל או הפעלת גרטור רועש (נדמה לי שגנרטור יהיה רק בקטמרן או סירת מונו מאוד גדולה)

מצד אחד קטמרן זה פינוק , מצד שני אתם רק ארבעה וגם מונו של 45 רגל תהיה מאוד מרווחת. עניין של מחיר.
 

oferw1807

New member
השכרת יאכטה עם סקיפר

באמת אין צורך במזגן... הים האיוני מדהים (קצת יותר מסורבל להגיע בטיסות ללפקס/פרבזה). צור איתי קשר בפרטי ואשמח לתת לך הצעת מחיר מסודרת (גם לקטמרן וגם למונוהול) - אנחנו מחלקת שייט בחברת תיירות גדולה אז הוכל לתת לך את כל היתרונות (הנחות למועדוני לקוחות בכרטיסי אשראי, תשלומים, ארגון טיסות והעברות) והמחיר בדיוק כמו בהזמנה ישירה מהספק בחו"ל.
 
למעלה