שאלה דחופה

כתומה8

New member
מטבח

עדיין הם מסרבים להחזיר את כל הכסף.. רוצים להחזיק באלפיים שקלים לעתיד לבוא
כשארצה לקנות מטבח אז הם שומרים לי את האלפיים שקלים.
נשלחו שבעה פקסים אל החברה... כמו כן שלחתי למועצה לצרכנות..
שלטים בחנות לא ראיתי וגם לא אצל הבחורה שישבתי מולה.. היא גם לא הסבה את תשומת ליבי כגון לא יוחזר הכסף או דבר דומה.. פשוט הוציאה את הניירת והבחורה השניה החתימה אותי .. לא ציינה בפני דבר וגם לא ביקשה שאקרא את הניירת. אני לתומי חשבתי שמדובר בניירת של מאיזה חומרים המטבח ומה אני מקבלת בתמורה.. ותוך כמה זמן מרגע הישיבה הנוספת אצל המעצבת והחתימה הסופית לפני הורדה למפעל.
 

dani666

New member
את כל כך לא רצית את כל העסק ש....

לקחת מעצב פרטי
התעלמת מהמלצת המעצבת של חברת המטבחים עצמה
מרוב שלא רצית לשלם נתת את כרטיס האשראי שלך לאנשי חברת המטבחים.
&nbsp
כשרוצים עזרה רצוי לדייק. זה עוזר לעוזרים.
&nbsp
בכל מקרה נראה שאת יכולה לבטל. אבל לא דרך ביטול כרטיס האשראי או עצות תומר.
&nbsp
אני בטוח שאחרים ירחיבו
 

כתומה8

New member
הבהרה

לבטל את הכרטיס לא אבל לחסום כן וגם אשח להם מכתב
המעצבת לא המליצה על כלום.. היא אסור לה להתערב כי היא צריכה למכור
המעצב שלי השתיק אותה.. אבל עדיין אין לי כלום בתמורה כי אני לא הולכת לשפץ
ועד שאני לא אומר להם להגיע לקחת מדידות ולחתום על תוכניות זה יכול להישאר כך גם עוד שנתיים אבל את הכסף הם יקחו . אז למה לא למנוע את ההורדות לפני כן?
מותר לי להתחרט עוד לא עשו כלום בשבילי רק ישבנו אצלם במשרד והמעצבת המחישה את איך שזה יראה . זה לא שהיא בנתה לי מטבח . הם לא יכולים לעשות לי מטבח בלי לשלוח צוות מטעמם שיראה היכן יעמוד המטבח וימדדו ואחרי כן שב צריך להגיע לחברה לעשות תוכנית לחתום ורק אחר כך זה ישלח למפעל
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אל תיעלבי, נראה לי שהבעיה אינה צרכנית אלא רגשית

את נלחצת מאנשי מכירות וקשה לך להתמודד מולם. בקשי עזרה ממכר קרוב (חבר, קרוב משפחה) מישהו (או מישהי) שאת סומכת עליו ושיוכל לעזור לך להתנהל. לפי מה שתיארת, התחושה שלי היא שגם אם תפני אליהם לבטל יצליחו לשכנע אותך להשאיר את העסקה... וכך תישארי תקועה באותו מצב. בקיצור, להיעזר באדם קרוב כרגע, ובעתיד לא ללכת לעשות עסקאות כאלה לבד, אלא רק עם מישהו שיהיה לצידך ויוכל לחזק אותך.
 

כתומה8

New member
קניה בהפעלת לחץ

לא ממש לא ריגשית .. מה זה קשור ?
הבעיה היא שהפעילו עלי מכבש לחתום . ביקשתי מספר ימים לחשוב
אם בכלל אני צריכה ואם בכלל אני יכולה לעמוד בזה.. בנתיים תני את הכרטיס ואחר כך תגדילי מסגרת
אז התעצבנו עלי.. מה שלא היה פייר .. והכניסו אותי למבוכה וחיכיתי להיבלע באדמה.
לא קיבלתי כלום בתמורה גם לא אקבל עד אשר יסתיימו שלבים כמו מדידות ובדיקות וחתימות סופיות שזה מה שאני רוצה.. גם כסף עדיין לא נמשך..
אני יודעת שזה מבאס את האדריכלים ולא יהיה מה לפרסם את החברה ואותם
עוד כמה שנים אולי יהיה לי לשנות
 

3תיתי

New member
זו אכן נראית בעיה ריגשית. איזו חולשה זמנית

כי אחרת, מה אכפת לך אם אנשים זרים בחנות מתעצבנים עלייך? מה פתאום את נכנעת לאדם זר, שיש לו אינטרס ברור, להתערב לך בהסדרים שלך בבנק? זה לא אומר שתמיד תהיי חלשה. זה לא אומר שום דבר, מלבד זאת, שבעת הזו, כדאי שלא תתנהלי עם האנשים הללו לבד. קחי איתך מישהו שיעזור לך לעמוד על שלך. אם אין עכשיו כסף למטבח, מדוע לקחת מעצב בכלל?

בקיצור, בעת הזו, של חולשה, מסיבה כלשהי, אל תתנהלי לבד!
 

trilliane

Well-known member
מנהל
זה קשור, כי אנשים אחרים לא בהכרח נלחצים במצב כמו שתיארת

שוב ושוב חזרת על כך שבכל שלב בתהליך לא רצית ובכל זאת הרגשת "אנוסה" ומצאת את עצמך בעסקה שאינך מעוניינת בה. זה את כתבת, לא אני. כשאני הולכת לקנות אני לא מרגישה מחויבת למוכרים וודאי שלא מרגישה "אנוסה", אבל באופן כללי בחיים, במצבים שבהם קשה לי להתמודד לבד, אני לוקחת איתי אדם שאני סומכת עליו. זו לא בושה להיעזר באחרים.

אני לא שופטת אותך וודאי שלא מתעצבנת עלייך (למה?) רק מציעה לך פתרון בסיסי להתמודדות ברמה המיידית, כדי שתוכלי להניע את התהליך בכיוון הרצוי לך. מעבר לכך, עשי מה שטוב לך בחיים, קטונתי.
 

תומר

Member
תגובה

אכן כן צריך מישהו קשוח שיסדר את הענינים מידה כנגד מידה את לא חייבת להם כלום לא ביצעו שום פעולה אין כל התחיבות
 

Mocina

New member
במקרה התגובה שלי היא לטרילין אבל טרילין ותיתי

מאוד נהניתי לקרוא את התגובה שלכן. מקווה שלא טעיתי בכינוי וגם אם כן, לא נורא זה בסה"כ כינוי
וזאת שהגיבו לה
תקראי שוב את מה שטרילין ותיתי כתבו לך.
תלמדי מזה לדעתי. עצות שפשוט שוות זהב, בלי טיפת צחוק או הלצה
לגבי הביטול לא דואג לך, כל הכלים לרשותך החוקים ואת תבטלי
אבל בשביל לטפל, ואל תתחילי להילחץ כי אמרתי את המילה לטפל
לא פסיכולוג ולא כלום, בסה"כ מישהו שיתן תחושת ביטחון. טובים השנים מהאחד, למה לא להתלוות עם מישהו?
חשבת שאם תבואי עם מעצבת, זה יהיה אותו מישהו?
אותו מישהו זה מישהו שלא מעורב כסף.. זו הכוונה
גם אם זה השכן, או חבר, או משפחה לא ציינתי כי זה הכי ברור
מישהו שאין מעורבות של כסף. הכי טוב אם גם מישהו שבאמת אכפת לו ממך ומטובתך האישית
 

trilliane

Well-known member
מנהל


 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
פעולות שכדאי לבצע מיידית

1. בדקי בחוק הגנת הצרכן - לא פרטת לוחות זמנים אבל מאד יתכן שאת רשאית לבטל עם קנס של 100 ש"ח.
בדקי בנוסף אם יש בחנות מודעה במקום בולט בקשר לביטול עיסקה - אם אין יתכן ואת רשאית לבטל ולקבל כל כספך בחזרה.
כמו כן קראי ביסודיות את החוזה (אם כתוב משהו בסגנון של "במקרה חרטה תשלמי 30%" אל תתיחסי ברצינות כי החוק חזק יותר מהכיתוב, אבל אולי כתוב משהו בעניין תשלום למעצב של החנות - וזה שרות שקיבלת, לפחות חלקית.
במידה ויסרבו שלחי להם מכתב רשום שבו את דורשת לבטל עיסקה ולקבל כספף חזרה, אולי יתעשתו.
במידה וגם זה לא ילך תוכלי לפנות לתביעות קטנות - ובמידה והחנות מחויבת לאמון הציבור - לפנות לאמון הציבור.
גם העזרות באמצעי תקשורת שעוסקים בצרכנות (עיתונות, תכניות טלביזיה ורדיו) יכולה לסייע.
 
אם הכרטיס שלך הוא כרטיס בנקאי, והחיוב עולה על המסגרת

בד"כ חברת האשראי צריכה אישור הבנק כדי לאשר את החיוב.
בקשי מהבנק שלך לא לאשר את החיוב.
 
למעלה