כל המתואר הנ"ל עובד רק על מי שה"רגשי" הזה עובד עליו.
לכן זה כן עניין רגשי. היא מתארת כמה שלבים שבכל אחד מהם הייתה לה אפשרות יציעה ואיכשהו היא פספסה אותה והתגלגלה הלאה כי אמרו, כי לחצו, כי לא נעים, כי היא חשה לחוצה ואפילו "אנוסה". לא מדובר כאן במשפחה קרובה או באנשים שהיא חייבת להם משהו. מדובר בסה"כ בעסקים, והיא כלקוח בעמדת הכוח, כי על פיה ייפול דבר. היא לא חייבת להם כלום.
 
כשלקוח נלחץ מסיטואציה כזאת ומתבטא במילה כ"כ חריפה זה מעיד על מצוקה רגשית, ואני מבינה שזה יכול לקרות, ויש לקוחות שזה משפיע עליהם, אבל ממש לא כל אחד נכנס למצב כזה בגלל אנשי מכירות. אני לא מכירה אותה וודאי שלא מאשימה או שופטת אותה, רק מציינת שיש כאן נקודה ברורה מאוד שעולה מהסיפור, ואם קשה לאדם להתמודד לבד, ייקח לו עזר כנגדו. לכן זו ההמלצה שלי, כי ברמה העקרונית (החוקית) לא נראה שיש בעיה לבטל, השאלה אם היא אישית תהיה מסוגלת לעשות זאת בעצמה, כשברור לכולנו שינסו לשכנע אותה לא לבטל ואז היא תעמוד שוב באותו מצב מלחיץ.