שאלה דחופה למי שהציטוטק כאב לה מאוד...

צומבה1

New member
תודה כבשה מקסימה על ההתעניינות ..פיזית אני ממש בסדר

חלשה אבל ממש מרגישה את השקט שאחרי הסופה הגדולה שהיתה אתמול ... היום התחיל הצד הנפשי של מה יהיה ואם יהיה וההבנה שמבחינתי אין אופציות נוספות ...היום על הבוקר בקפה בורכתי ע״י שתי נשמות ב״שעה טובה ״ ... באמת השמנתי בטירוף חודשים אחרונים ויד לי מלא ציסטות מהשאיבה ואני תכלס נראית ממש בהריון ועדיין החוצפה שדוחפים את האף !!!עשו לי רע בנשמה. האמת שהצלחתי לעשות להן חזרה. למען הדיוק שאלו ״ מגיע מזל טוב ובשעה טובה ״? עניתי היה מגיע, אבל בדיוק נגמר. רצו לקבור את עצמן. שמחתי איכשהו לרגע...
 

שירהד1

Member
מנהל
ואו! ענית מעולה. כל הכבוד לך


 
הרסת אותי

&nbsp
עד כמה שטוב בהקשר הזה, טוב לשמוע שאת באמת אחרי, ושההשפעה של הכדור חלפה לגמרי. לגבי החולשה, רצוי לאכול מאכלים עשירים בברזל, מניחה שאת יודעת.
והעיקר: מורידה את הכובע על שבתוך כל השחור הזה את עדין מצליחה להתעלות
. נשגב מבינתי למה אנשים מרשים לעצמם לשאול שאלות כאלה.
&nbsp
 

צומבה1

New member
ישראלים חוצפנים חטטנים .. זה למה


אני כבר רגילה ... שנתיים של נסיונות וכמעט על בסיס יומי יש מישהו שמרשה לעצמו לשאול ולהעיר למה אני לא משכפלת את הפלא הזה שנקרא הבת שלי, מעיר שזה כנראה לא קורה כי עדיין לא היה צריך לקרות ואני צריכה להאמין שזה יקרה , שואל למה חיכיתי ככ הרבה זמן, שואל אם לבת שלנו לא עצוב שאין לה אחים, שואל אם אני בהריון ועוד ועוד פנינים שכרגע אני לא זוכרת בדיוק. לרוב אני עונה בצורה שמחזירה להם את האיכר שעושים לי חזרה אליהם . אתמול זה איכשהו צרב במיוחד.
 
חושבת עליך, צומבה

איך את מרגישה פיזית, איך את מתמודדת.
אם את רוצה לעדכן, וזה יעשה לך טוב - אנחנו כאן עבורך.
 

צומבה1

New member
תודה על ההתעניינות


פיזית אני מרגישה הכי טוב מזה כמה חודשים ... ;)... אין הורמונים , אין גירוי יתר, אין הריון , סטרואידים , קלקסן ובדיקות כל יום ...אין כאבים ודימומים הסטרים....בהמתנה .... אחרי פעמים ציטוטק נשארה שארית של 1 סמ ללא זרימה. לקחתי מנה 3 וגינלי הפעם , כדורים נפלטו שלמים או בחתיכות יום לאחר מכן ולא עשו כמעט כלום.. מחכה כמה ימים ואעשה עוד אולטרסאונד ואחליט אם לקחת מנה 3 בוקאלית או לקוות שיצא במחזור ( שזו המלצת בר חווה המועדפת).... נעה בין תקווה ליאוש לגבי סיכויי הצלחתי בעתיד בגלל הגיל .. מרגישה שכל עובר שיצא ממני יהיה ״ דפוק״ וזו תחושה שהכי קשה לי. כל יום חושבת על כיוון חדש.. PGs ועכשיו המחשבה האחרונה - תא לחץ .....
 
תקופת ביניים

טוב, עכשיו מחזיקה אצבעות שיצא במחזור.
מאוד מבינה את התנודות הרגשיות ואת החששות שאת מתארת. מאוד. משערת שאחרי המחזור, כשהסאגה הנוכחית תחתם (בתקוה) - תדעי יותר טוב לאן פניך מועדות. לא חושבת שקראתי על תא לחץ בהקשר של הריון. האם תוכלי להסביר?
 
למעלה