שאלה בקשר לתחנת בית יהושע

מצב
הנושא נעול.

kobiz99

New member
לקובי לו ../images/Emo163.gif../images/Emo45.gif

תתפלא, אבל כן יש אנשים מהמושב
שנסעו במוניות השירות לאזור התעשיה הצמוד לאיקיאה. היו כמה כאלו ואפילו בגללם עשו על זה ב-ynet כתבה. מספיק שיש אדם אחד שכזה, והסיבה שהוא רוצה לחצות את התחנה מצד לצד היא גם הגיונית, גם לגיטימית, גם לגאלית וגם תומכת תח"צית (לא שזה צריך לשנות אבל בשביל הפורום הוספתי) לכן על רשויות הרכבת לספק לו פתרון הגיוני (ושיהיה גם הגון ומעשי). נקודה. רות סוף !
לקובי לו
 

kobiz99

New member
תשובה זהה לשאלה זהה

שאלה בקשר לתחנת בית יהושע
לפני חודשיים בערך הייתה כתבה בה תושבי בית יהושע צריכים לשלם בשביל לעבור לצד השני של המושבה בגלל תחנת הרכבת העומדת באמצע הדרך. שאלתי היא לא עקבתי כ"כ מאז הפרשה האם יש חדש בעניין? האם נמצא פיתרון לתושבי בית יהושע? אתם יודעים אני מתכוון יש פיתרון שהם יוכלו לעבור לצד השני בלי לשלם? (לא עקבתי בכלל מאז הכתבה מה קורה איתם)
תשובה זהה לשאלה זהה
רכבת ישראל קבלה מנדט מהמדינה להסיע נוסעים בתשלום ברחבי המדינה. הרכבת בונה תחנות לצורך זה. התחנות מיועדות אך ורק לשימוש רכבת ישראל. לבנות גשרים ומנהרות עולה כסף רב שאינו נמצא בחופשי לרכבת ישראל. לשטח המבוקר של התחנה נכנסים באמצעות כרטיס נסיעה בלבד, למעט המקרים שהוזכרו סבידור הגשר לרמת גן וחיפה חוף הכרמל. בשני המקרים לפי דרישת העיריות ובשיטוף פעולה עם רכבת ישראל הדבר התאפשר. (שיטוף פעולה = השתתפות במימון הפתרון) לרווחת תושביהן. לא יכולה רכבת ישראל לקחת על עצמה לפתור כל הבעיות הציבוריות שאינן קשורות בהסעת נוסעים. לכל ההצעות שעלו לגבי הגבלת זמן וצבע כרטיס גם הן עולות בכסף רב שכולכם מוכנים לתרום מקופה שאינה בנויה לכך. זה לא במנדט הרכבת להעביר אנשים מצד אחד של המסילה לצד השני. בקשר לחופש התנועה אני חושב שהדבר מוגדר בבירור בחוק. ישנם מעברי כביש מוסדרים ומשם עוברים. אחרת מחר כל מושב וקיבוץ ידרוש זכות מעבר וזה בלתי הגיוני ובלתי אפשרי. ולסיום אני לא מכיר ניסיון של התושבים המועצה לשיתוף פעולה כנ"ל.
 

hck

New member
מסכים בהחלט ../images/Emo127.gif

תשובה זהה לשאלה זהה
רכבת ישראל קבלה מנדט מהמדינה להסיע נוסעים בתשלום ברחבי המדינה. הרכבת בונה תחנות לצורך זה. התחנות מיועדות אך ורק לשימוש רכבת ישראל. לבנות גשרים ומנהרות עולה כסף רב שאינו נמצא בחופשי לרכבת ישראל. לשטח המבוקר של התחנה נכנסים באמצעות כרטיס נסיעה בלבד, למעט המקרים שהוזכרו סבידור הגשר לרמת גן וחיפה חוף הכרמל. בשני המקרים לפי דרישת העיריות ובשיטוף פעולה עם רכבת ישראל הדבר התאפשר. (שיטוף פעולה = השתתפות במימון הפתרון) לרווחת תושביהן. לא יכולה רכבת ישראל לקחת על עצמה לפתור כל הבעיות הציבוריות שאינן קשורות בהסעת נוסעים. לכל ההצעות שעלו לגבי הגבלת זמן וצבע כרטיס גם הן עולות בכסף רב שכולכם מוכנים לתרום מקופה שאינה בנויה לכך. זה לא במנדט הרכבת להעביר אנשים מצד אחד של המסילה לצד השני. בקשר לחופש התנועה אני חושב שהדבר מוגדר בבירור בחוק. ישנם מעברי כביש מוסדרים ומשם עוברים. אחרת מחר כל מושב וקיבוץ ידרוש זכות מעבר וזה בלתי הגיוני ובלתי אפשרי. ולסיום אני לא מכיר ניסיון של התושבים המועצה לשיתוף פעולה כנ"ל.
מסכים בהחלט
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה