י ה ל ו ם י ר ו ק
New member
שאלה בקשר לשליטה על מערכת בקרת שיוט אדפטיבית
שלום,
קיבלתי רכב חדש ועל אותה הידית מתפעלים גם מערכת בקרת שיוט רגילה,גם הגבלת מהירות וגם בקרת שיוט אדפטיבית.
לגבי בקרת שיוט אדפטיבית, אני אמור להגדיר איכשהו באיזה מרחק הוא מתחיל להאט? מה בדיוק אני אמור להגדיר? האם ההגדרות האלה הם תוך כדי נסיעה בדיוק כמו בקרת שיוט רגילה או שאפשר כשהרכב עומד (שלא כמו בבקרת שיוט רגילה) ב-P?
בנוסף שאלה קצת מביכה מה ההבדל בין אור נמוך לאור יום? כשלמדתי לתאוריה לפני 15 שנים לא זוכר שהוזכר כזה אור ברכב הנוכחי זה האור שנדלק כשלא הדלקתי אף אור ורק הנעתי את הרכב.. האם זה קיים בכל הרכבים והאם זה מספיק בחורף כדי לא לקבל דוח או שחייב אור נמוך ואור יום לא מספיק?
שלום,
קיבלתי רכב חדש ועל אותה הידית מתפעלים גם מערכת בקרת שיוט רגילה,גם הגבלת מהירות וגם בקרת שיוט אדפטיבית.
לגבי בקרת שיוט אדפטיבית, אני אמור להגדיר איכשהו באיזה מרחק הוא מתחיל להאט? מה בדיוק אני אמור להגדיר? האם ההגדרות האלה הם תוך כדי נסיעה בדיוק כמו בקרת שיוט רגילה או שאפשר כשהרכב עומד (שלא כמו בבקרת שיוט רגילה) ב-P?
בנוסף שאלה קצת מביכה מה ההבדל בין אור נמוך לאור יום? כשלמדתי לתאוריה לפני 15 שנים לא זוכר שהוזכר כזה אור ברכב הנוכחי זה האור שנדלק כשלא הדלקתי אף אור ורק הנעתי את הרכב.. האם זה קיים בכל הרכבים והאם זה מספיק בחורף כדי לא לקבל דוח או שחייב אור נמוך ואור יום לא מספיק?