לדעתי יש עוד דברים, שיש להסדיר
בין השאר, שיהיה למפעילים אתר אינטרנט מסודר. בו פירוט על הקווים, דרך ליצירת קשר. שיהיו גם כרטיסי נסיעה. אולי כיום זה קיים, אבל לא בטוח, שזה אצל כולם.
בנוגע למחירים - כאן אני ערבבתי. הכוונה במחירים הייתה למוניות הספיישל. שלא ישחקו שצומת תל השומר זה מקום נפרד מרמת גן או דברים דומים אחרים.
לדעתי יש עוד דברים, שיש להסדירכשיש כללים ברורים אפשר גם לפקח עליהם
ואם אני לא טועה התחיל תהליך של רגולציה על מוניות השירות לפני מספר שנים.
ברור גם שהאכיפה היא לא "אכיפת ברזל" ולכן, על אף שהיא טובה מכלום, עדיין לעיתים קרובות התמריץ לעבור על תנאי הרישיון גדול יותר מאשר הפחד מהאכיפה.
הרפורמה אמורה לפשט ולהקל את הבנת מבנה התעריפים באוטובוסים ורכבות, אבל אני לא צופה שדווקא היא תביא לפגיעה במוניות השירות. כמו שכתבו פה לפניי, נושא המחיר הוא המדד הכי פחות משפיע על הנוסע מבין המדדים השונים להחלטה באיזה אמצעי להשתמש.
בין השאר, שיהיה למפעילים אתר אינטרנט מסודר. בו פירוט על הקווים, דרך ליצירת קשר. שיהיו גם כרטיסי נסיעה. אולי כיום זה קיים, אבל לא בטוח, שזה אצל כולם.
בנוגע למחירים - כאן אני ערבבתי. הכוונה במחירים הייתה למוניות הספיישל. שלא ישחקו שצומת תל השומר זה מקום נפרד מרמת גן או דברים דומים אחרים.