רעיונות ליום הולדת של חובב יין, אוכל טוב וכו'

  • פותח הנושא Fanch
  • פורסם בתאריך

Fanch

New member
רעיונות ליום הולדת של חובב יין, אוכל טוב וכו'

אהלן, לחבר שלי יש יום הולדת חודש הבא (בן 28) ואחרי שהוא שוב התעלה על עצמו ביום ההולדת האחרון שלי (יום כיף עם תחנות ורמזים+ארגון מסיבת יום הולדת של ילדים עם כל החברים- אני בת 26)- עומדת בפני משימה לא פשוטה בכלל!
הוא עושה ספורט, חובב יינות ואוכל טוב, קפה, תולעת ספרים. אינספור תחביבים יש לבן אדם, איך אפשר לבחור משהו אחד מכל אלה?? יש לכם אולי רעיונות למשהו שקשור ליין? אולי משהו חברתי שאפשר לערב גם את החברים שלו? רעיונות לסדנאות מעניינות שהייתם, עשיתם ואהבתם? כל דבר יעזור לי
תודה רבה!
 

KarinDi

New member
אכן מאתגר

גברים באופן כללי זה מאתגר! כמה כיוונים: - אם לא הייתם בסיור ביקב- זה דבר שבטוח שהוא חייב לעשות. אני לא יודעת הרבה פרטים, אבל ביקב תבור למשל יש סיורים קבוצתיים עם טעימות וכלמיני דברים שווים. - סדנת נגרות. לא יודעת למה, אבל זה מתחבר לי... - מתנות שקשורת ליין: בקבוק מעוצב אישית, פקקים מעוצבים, מקרר יינות, קורסים בטעימת יין, דיקנטר - אולי איזשהו יום כיף סביב הנושא של יין...להתחיל מפיקניק עם בקבוק יין טוב, להמשיך אולי בחנות יינות, אז סיור ביקב ובערב פאב... - בגלל שיש לו כ"כ הרבה תחביבים בטח לא קשה למצוא לו מתנות, אז אפשר אולי לעשות איזו ערכה, למשל:10 דברים שאני אוהבת בך, ברכה בהמשכים, יום כיף לפי הא-ב משהו נשמע לך בכיוון?
 
למעלה