רעיון ליעול תפקוד תחנות אוטובוס עמוסות
היום בעודי ממתין לאוטובוס במחניודה, עלה בי רעיון פשוט למימוש שעשוי להואיל. אשמח לשמוע את דעתכם. הרעיון הוא להציב בתחנות אוטובוס עמוסות במיוחד בהן עובר מספר רב של קוים בתדירות גבוהה כרטיסן באופן קבוע או לפחות בשעות העומס שיאפשר עליה במקביל גם מהדלת האחורית. הכרטיסן יהי מצויד בכל אמצעי הכרטוס שיש לנהג על גבי מתקן קל ונוח לנשיאה. הדבר עשוי להואיל בכמה מובנים: - צמצום משך השהיה של האוטובוס בתחנה. - פתיחת צואר הבקבוק שנגרם באזורים אלו הגורם לעיתים לאפקט דומינו של עומסי תנועה מיותרים. - טיפול במפגעים באזור התחנה (פריקה וטעינה, מוניות סתם נהגים שמחנים את הרכב) וקריאה לשוטר במידת הצורך. - הסדרת ירידת הנוסעים לפני תחילת העליה דרך הדלת האחורית - מניעת התופעה של אוטובוס מפוצץ מלפנים וריק מאחור שמשאיר נוסעים מתוסכלים בתחנה. מה דעתכם?
היום בעודי ממתין לאוטובוס במחניודה, עלה בי רעיון פשוט למימוש שעשוי להואיל. אשמח לשמוע את דעתכם. הרעיון הוא להציב בתחנות אוטובוס עמוסות במיוחד בהן עובר מספר רב של קוים בתדירות גבוהה כרטיסן באופן קבוע או לפחות בשעות העומס שיאפשר עליה במקביל גם מהדלת האחורית. הכרטיסן יהי מצויד בכל אמצעי הכרטוס שיש לנהג על גבי מתקן קל ונוח לנשיאה. הדבר עשוי להואיל בכמה מובנים: - צמצום משך השהיה של האוטובוס בתחנה. - פתיחת צואר הבקבוק שנגרם באזורים אלו הגורם לעיתים לאפקט דומינו של עומסי תנועה מיותרים. - טיפול במפגעים באזור התחנה (פריקה וטעינה, מוניות סתם נהגים שמחנים את הרכב) וקריאה לשוטר במידת הצורך. - הסדרת ירידת הנוסעים לפני תחילת העליה דרך הדלת האחורית - מניעת התופעה של אוטובוס מפוצץ מלפנים וריק מאחור שמשאיר נוסעים מתוסכלים בתחנה. מה דעתכם?