רכישת רכב אפס קילומטר מחברות ליסינג

טושטוש32

New member
לדעתי זה משתנה בין חברה לחברה אבל

באופן כללי- אתה לא נחשב לבעליו הראשונים של הרכב, שכן לפני זה הוא היה בבעלות חברת הליסינג.
לגבי האם כדאי או לא- זה תלוי. אם אתה מתכוון להישאר עם הרכב תקופה של 4-5 שנים (מה שהרבה אנשים עושים) - זה יוצא משתלם, כי ההנחה הגדולה שאתה מקבל עם רכישת הרכב עדיין מתעלה על "מחיר" ירידת הערך הבלתי נמנע. מה שהייתי מציע זה שתעשה סיבוב בין כמה חברות ליסינג (זה מה שאחי עשה עד שהחליט לסגור באלבר), קבל הצעות מחיר, תשווה ורק לאחר מכן קבל החלטה. לפעמים זה קצת מעיק, אבל זה גם יכול לחסוך לך לא מעט כסף.
 

enigo

New member
ובאותו סיבוב - להכנס גם לאולם של היבואן. לפעמים ההצעה שלו לא

גבוהה בהרבה מאשר של חברות הליסינג. ונתקלתי גם במקרה שבו הרכב אצל היבואן עלה פחות מאשר דרך חברת הליסינג...
 

erez0121

New member
תודה..

כאשר אתה נמצא אצלהם אז הם מראים לך את הרשיון של הרכב.
לצורך העניין הם הראו לי את הרשיון של הרכב.
איפה שרשום בעלים אז רשום "שלמה פסגה בע"מ" וזה ברור.
איפה שרשום "בעלים קודמים" אז רשום 00. וזה ברור וסבבה.
איפה שרשום "רישום מקורי" אז זה ריק. בדרכ רשום שם "השכרה/החכר" במידה והרכב הוא היה בשימוש ליסינג.
השאלה שלי היא אם וכאשר אני אקבל את הרשיון על שמי ממשרד הרישוי , האם יופיע שם בשורה "רישום מקורי" - "השכרה/החכר" ?
כל החברות אמרו לי שלא. גם שלמה ,אלבר ואלדן. אבל על כל האחרות הם אמרו שכן :)
 

WarDog

New member
ברגע שתקנה את הרכב יופיע "בעלים קודמים 01"

כלומר אתה זה ה02.
&nbsp
כלומר אתה קונה רכב שהוא כבר בבעלות של מישהו(במקרה הזה החברה), ולא משנה איך תסובב את זה אתה יד 2 וברגע שתרצה למכור זה ישפיע על המחיר.
&nbsp
רישום מקורי ריק כי הכרגע הרישום שקיים הוא המקורי, ברגע שהרכב יעבו על שם הקונה ה"רישום מקורי" ישתנה בהתאם לבעלים הראשוניים(החברה במקרה הזה).
 
קודם כל, אין כזה דבר "אפס ק"מ", רכב חדש שנקנה מיבואן

לפני מסירה ללקוח הרכב נוסע למכון טסט לעבור טסט ראשון (אגרת רישוי) ונוסע עוד כמה ק"מ עד לחברת ליסינג כדי למסור ללקוח רכב חדש 20-30 או 40 ק"מ ועדיין חדש מהניילונים.

חברות ליסינג רוכשות מיבואנים רכבים יירשם כיד ראשונה (01), כי הם קונים מיבואנים מיד אפס (00), וברגע שאתה קונה מליסינג, יירשם כיד שניה (02) וזה יכול לפגוע בערך במחיר הרכב שתמכור בעתיד ויירשם יד שלישית (03) למי שירצה לקנות ממך, ולקנות רכב חדש ישירות מסוכנות היבואנים ולא מליסינג, כי הערך יוריד יותר מ- 20 אחוז והפסדת כסף.
יש בזה יתרון במחירים, לפעמים יש גם חיסרון, כמו קאיה פיקנטו מליסינג 3 שנים אחריות ומקאיה רשמי 7 שנים אחריות כי בליסינג ייתכן שהמכוניות נשארו עוד מלפני (אולי כמה חודשים).

לדעתי זה לא תחרות טובה של ישראל כץ, תחרות טובה של להוריד מחירים כמו בליסינג, זה שהיבואנים שצריכים למכור להם ישירות בלי להירשם כיד ראשונה כדי לא לפגוע בערך מחיר המחירון (וגם להפחית במיסי יבוא המופרזים שלא לדבר על זה).

גם אני חושב לבצע עסקת רכישת רכב חדש בקרוב אבל לא מהחברות שציינת, אלא ממוטו-דיל או קאר-קוסט.
 

erez0121

New member
למה ?

למה ממוטודיל או קארקוסט ולא משלמה-אלבר-אלדן ?
מה ההבדל ?
 
מחירים מאוד זולים, הלוואות בריבית נמוכה

ויש גם שנותנים הטבות כמו קודן וחיישני רוורס בחינם ויש בתוספת תשלום (תלוי בחברות הרכב).
 

erez0121

New member
מתווכים

כמו שאניגו אמר , לדעתי הם מתווכים.
בסוף אתה תגיע לאחד מהחבר'ה האחרים.

אגב כולם נותנים את התוספות שכתבת.
העיסקה שלי אצל שלמה סיקסט היא עסקה מעולה.
אני מקבל חיישני רוורס,טיפול,שטיפומט. קודנית,שלטים. ויותר מחצי מתשלום הרכב במימון ללא ריבית והצמדה.
(זאת עסקה דרך הייטקזון רק לשלמה סיקסט).
שהלכתי עם ההצעה לאלבר-אלדן כדי לנסות שישפרו לי את ההצעה, הם אפילו לא הצליחו להשוות לי אותה.

המחיר מחירון של הרכב הוא 100000. כאשר הלכתי ליבואן אז הוא הציעה לי את האוטו ב 81900.
את אותו האוטו בדיוק אני אקבל ב 70900 משלמה.
 
מי אלו "מהחבר'ה האחרים"?

ושווה לבדוק ולרכוש דרך שני אתרי מתווכים שרשמתי?
ובמוטו-דיל יש ביקורות טובות מגולשים שרכשו דרכם רכבים.
 

erez0121

New member
לדעתי

לדעתי החברה האחרים זה שלמה-אלדן-אלבר וכאלה..
חברות השכרה/ליסינג שעדיף לקנות ישירות מהם.
 
הבעיה שאני לא יודע מה יש בכל חברות הליסינג

ולא כולם מפרסמים, שלמה סיקט כן מפרסם ואלבר לא מפרסם כדי להתקשר לתאם פגישות.
 

enigo

New member
מוטו-דיל וקאר-קוסט הם, למיטב ידיעתי, לא חברות שמוכרות רכב

אלא רק מתווכות בין גולשים לחברות שמוכרות רכב 0 ק"מ. ובעצם משלמים שם על שירות החיפוש...
זה לפחות מה שאני מבין ממה שכתוב באתרים.
רכב יד2 לא מאבד 20% מערכו לעומת רכב יד ראשונה. לא ברור לי מאיפה הבאת את הנתון הזה. בטח אם הרוכש יחזיק את הרכב 4 שנים ומעלה.
 
נאמר לי שנה אחרי שקונים רכב חדש הערך יורד ב 20 אחוז ממחיר

מחירון אבל לא תמיד, 350 שקל על שירות חיפוש אבל שקונים רכב, המחיר מתקזז.
 

enigo

New member
יש ירידת ערך לכל רכב, לא רק לכזה שנקנה בעסקת 0 ק"מ, אז כנראה

לא הבנתי מה רצית להגיד.
ולשלם 350 שקלים על מה שאפשר לגלות בכמה טלפונים או מקסימום באחה"צ אחד של שוטטות בגלילות? לא נראה לי שווה.
 
שאלה, רכבים חדשים שקונים מחברות ליסינג

אחד כתב כאן שקנה מהם אחרי 7500 ק"מ, כמו חדש.
גם במכוניות חדשות ישתמשו בהם בכמה מאות/אלפי ק"מ נסיעה בכביש לפני שמוכרים ללקוח?
 

erez0121

New member
לא חדש

נראה לי שאחרי 7500 קמ לא מגדירים כחדש.
הרכבים שנמכרים כ "0 קמ" יש להם בסביבות ה 15 קמ.
הבנתי שחוקית הם יכולים להיות עד 100 קמ.
 

erez0121

New member
בהנחה שהם רמאים..מה יכול להיות הסיכון ?

מה יכול להיות הסיכון בקניה רכב 0 ק"מ מהם ?
אתה מדליק את הסוויטש ורואה 10 קמ.
קשה לי להאמין שהם יכולים לשחק עם הקילומטר ושהם יעשו את זה.
איפה עוד יכול להיות הסיכון ?
 
המושג שהם רושמים אפס ק"מ, מתכוונים שהרכבים מהניילונים שקנו

בכמויות גדולות מהיבואנים, כך לדעתי.

בכל מקרה, מי נותן שירות טוב, ואמין?
אלבר? קל-אוטו? אוויס?
 
למעלה