ההשוואה לברצלונה פשוט לא רלוונטית.
1. מזג האוויר בברצלונה קריר יותר מבחיפה 2. המערכת בברצלונה קצרה הרבה יותר (800 מטר בלבד, לעומת 4.5 קילומטר בחיפה) 3. לפי המיקום אני מנחש שהמערכת בברצלונה משרתת בעיקר תיירים, בעוד שהמערכת בחיפה אמורה לשרת בעיקר סטודנטים ויוממים בחיפוש קצר באינטרנט בשביל להבין האם יהיה מזגן או לא- ה"תירוץ" שראיתי הוא שהשימוש ברכבל בכל מקרה יהיה בחודשים אוקטובר-יוני, כלומר לא בשיא החום. ואז נשאלת השאלה האם סביר שהנוסעים שכן ישתמשו במערכת ביולי-ספטמבר יתבשלו בחום. בכל מקרה, עם מזגן או בלעדיו, אני אתפלא אם המערכת הזאת לא תסיים כפיל לבן תוך שנים ספורות. אם זה יקרה- לפחות נוכל להתנחם בכך שהכישלון יקטין את הסיכוי שישפכו עוד כסף על פרוייקט בזבזני כזה גם בירושלים.