ריהאנה שחררה את ANTI!

Music Man XD

New member
ריהאנה שחררה את ANTI!

אחרי אינסוף סינגלים לא ברורים, טיזינג משוגע והמון ציפייה, ריהאנה שחררה אתמול סינגל ראשון, וממש היום - את האלבום כולו. סוג של "עשתה ביונסה" (והשמועות אומרות שביונסה הולכת "לעשות ביונסה" שוב ממש בקרוב)

הסינגל זמין להאזנה כאן:
http://listen.tidal.com/track/56638583

האלבום זמין כרגע באופן אקסקלוסבי ב-TIDAL.

מה דעתכם?

כמה דברים:
1. מי אמר שביונסה לא השפיעה עם המהלך שלה? הטקטיקה הזו ממשיכה להיות מועתקת שוב ושוב ושוב, בווריאציות מעט שונות - אבל הרעיון הוא אותו רעיון (היי לטו צ'יינז, שגם שחרר אתמול מיקסטייפ בהפתעה)
2. WORK הוא שיר ממש "דרייקי" כזה, חריגה ממסורת הסינגלים הראשונים של ריהאנה, בד"כ שירים מאוד גדולים ומפוצצים. לדעתי זה שיר חמוד. מטומטם להחריד, אבל חמוד. אהבתי את הביט והפזמון מקשה עליי להישאר אדיש! בגדול אני בעד.
3. את כאילו *לא* רוצה למכור אלבומים?! למה שחרר אלבום אקסקלוסיבית לשירות סטרימינג שלאף אחד אין באמת מנוי אליו?! עכשיו כווולם יורידו באופן בלתי חוקי את האלבום שלך, ובשבוע הבא, כשתיזכרי לשחרר אותו למכירה - למי יהיה אכפת? אל תטעו, אני בטוח שהיא תהיה בסדר במכירות, אבל אין ספק שזה מהלך שיפגע בהן. אבל למי אכפת, הרי היא מקבלת מלאאא כסף מ-TIDAL על האקסקלוסיביות, וכסף הוא הסיבה שכולנו כאן, נכון?
לי אישית נשבר הזין משירותי הסטרימינג העלובים! הם הרסו את יו-טיוב, הם הורסים תמיד את הכיף, והם גם לא משלמים כמו שצריך לאמנים.
4. אומרים שהאלבום של ריהאנה טוב. מישהו שמע?
 

A Lizard State

New member
אני שמעתי את האלבום.

טוב, אחרי סלף טייטלד ריהאנה הייתה חייבת להתעלות על עצמה, והיא עשתה את זה. זה לא אלבום מושלם, יש בו כמה דברים שהייתי משפר, אבל בגדול זה אלבום מאוד טוב עם כמה שירים שהציבו רף גבוה מאוד ואפילו הפתיעו אולי שהם באו מריהאנה. אין ספק שנעשתה הרבה מחשבה סביב האלבום הזה, והעיכוב שלו היה שווה את זה. יש כאן שירי R&B טיפוסיים, יש שירי טרוויס סקוט, יש שירי איימי ווינהאוס ואפילו שיר אטה ג׳יימס (Love on the Brain המפתיע כל כך) - יש כאן פחות שירי ריהאנה טיפוסיים וזה ממש יפה לראות את זה, היא מאתגרת את עצמה גם מבחינה מוזיקלית וגם ווקאלית בכמה שירים. מרוצה ממנה וללא ספק זה האלבום הכי טוב שהיא הציגה עד היום. זה גם האלבום הכי שלם שהיא הוציאה, אולי אפילו הראשון כזה.
 

Music Man XD

New member
טוב, שמעתי.

אני אצטרך לשמוע שוב כדי לגבש דעה של ממש, אבל לא ממש התלהבתי. זה לא נשמע כמו אלבום, זה נשמע כמו כל מיני ניסיונות מכל מיני סשנים שונים ותקופות שונות, קצת לא ברור. אין פה מסר, סיפור, רעיון. כאילו "אדג'י" כזה, אבל לא באמת. קצת "סתם" כזה.
&nbsp
אבל היו כמה שירים שהפתיעו אותי! Love On The Brain נשמע לי ממש מגניב, הקאבר של טיים אימפלה שיר ממש טוב (מודה שלא שמעתי את המקור), השיר של די.ג'יי מאסטרד חמוד... יש כמה דברים טובים. אבל זה לא אלבום מפוצץ, ממש לא.
&nbsp
העטיפה מצוינת!!!
 

DirrtyShay

New member
אלבום קצת מוזר לטעמי.. ודי התבאסתי

ניסוי ממש קיצוני בשבילה.
לבינתיים אהבתי רק את השירים הבאים:
- Consideration
- Kiss It Better
- Same Ol’ Mistakes - הבנתי שזה קאבר - עדיין, נשמע שיר מאוד מעניין
- אולי לא נעול על עצמי
Woo
&nbsp
חסרים לי השירי פופ המפוצצים שלה.
 

2Dirrty4U

New member
רגע רגע..

היא לא הוציאה עד כה 3 סינגלים ביניהם השיר המשעמם ההוא עם קנייה ווסט וביצ' תביא לי תכסף?..
&nbsp
אגב, העטיפה אחת המכוערות.
 

Ultraviolence

New member
עדיין לא החלטתי אם זה אלבום מעולה, אבל הוא סופר כיפי.

נעים, אחיד וזורם. מהדורת הדלוקס מיותרת מבחינתי, שלוש רצועות בינוניות ולא מספקות. סתם בשביל להוציא החוצה מהדורה מורחבת למי שהתלונן ש- 13 שירים זה לא מספיק. חבל במיוחד שזה מגיע דווקא ממנה. הבונוסים של Talk That Talk היו חזקים יותר משאר הרצועות.
המהדורה הסטנדרטית מהודקת. אין בה שירים רעים. יש כאן תחושה שהיא השתפשפה כאמנית וכזמרת, הביצועים יותר ורסטילים והשירים בוגרים ופחות מכוונים לרדיו.

Consideration (feat. SZA)
Kiss It Better
Same Ol' Mistakes - קאבר ל- Tame Impala, שיר מדהים! בקושי שינתה אותו, לפחות גרמה לי לרצות לשים את העין על ההרכב הזה
Love on the Brain
הם הרביעיה הבולטת באלבום.

יש את הרצף הטראפי וההיפ-הופי של:
Work (feat. Drake) - שהוא גם הסינגל הראשון, בחירה קצת תמוהה ל- lead single אבל אין לה בפרויקט הזה אופציות טובות יותר, השירים פחות מכוונים למצעדים כמו בד''כ אצלה
Desperado - כמעט מועתק מ- Waiting Game של בנקס
Woo - טראוויס סקוט עושה כאן את הפזמון, קטע שיכול להיתפס כחופר ומעצבן אבל זה הכי קנייה שיש וזה מעולה, ה- ROCKSTAR 101 של ANTI
Needed Me - ההפקה של DJ Mustard קצת מפוספסת אבל הוא דווקא מלהיטי האלבום

Yeah, I Said It הופק ע''י Timbaland והוא R&B jam איטי ומסטולי עם הגשה אדישה של ריהאנה, אני אוהב אבל הוא לא בולט
Never Ending ו- Close to You שתי הבלדות של האלבום, נעימות ומבוצעות יפה וברוך, היא תמיד הייתה טובה בבלדות
Higher - יש היומרו שמדובר בהברקה, זה גם קיבל best new track מ- Pitchfork, אני חושב שהיא לוחצת מדי אבל הוא קצר וקולע ודווקא מוסיף צבע לאלבום, גודל עלי
James Joint אינטרלוד באורך דקה שמופיע כרצועה השניה באלבום, זו רצועה די מיוחדת אבל המיקום שלה תלוש ולא קשור לכלום

שוב, הבונוסים - חלשים, תלושים, לא מעניינים מספיק.
Goodnight Gothman הוא קטע קצר שהיה אמור במקור להיות האינטרו של האלבום ונחדף לדלוקס. היה יכול לעבוד יפה כפתיח אבל כשיר בפני עצמו זה כ''כ מיותר. סימפול של Only If for Night על גבי ביט דאבסטפי. ריהאנה לא שרה כאן בכלל.
Pose הוא bonus track קלאסי. יש כאן את האטיטיוד השובב של ריהאנה אבל זו הקלטה חלשה בסופו של דבר. יש כאן קטע מעניין שניסו לעשות אבל הוא לא תופס ומציק לעתים קרובות.
Sex with Me הוא אולי הכי פופ שהיא הכניסה לאלבום. גם רפיטיטיבי וחלש משמעותית משאר השירים. בהתחלה חשבתי שזה גרוע מאד, זה מעט גדל עלי. בסדר סה''כ אבל לא לרמה שהיא מציגה בפרויקט הנוכחי.

חבל שלא הכניסה את Bitch Better Have My Money, היה יכול להתאים לרוח האלבום. הייתה למעשה יכולה גם להכניס את שלושת הסינגלים למהדורת הדלוקס במקום הבלאגן שנמצא שם.
 

2Dirrty4U

New member
האלבום הגרוע שלה to date

מה זה מה שמעתי עכשיו?
&nbsp
נשמע כמו אוסף של כל מיני בי סיידס, שירים שלא קשורים אחד לשני שהיא פשוט הקליטה בלי שום תכנון and call it a day, מלאאאא פילרים, שירים מונוטוניים וערוכים יותר על המידה סטייל קנייה ווסט... מה נסגר? אז סלחנו לך על 3 "סינגלים" גרועים - אבל אלבום שלם כזה?.. נההה
&nbsp
לא אהבתי אף שיר ואף שיר מהאלבום הזה לא יכנס לפלייליסט שלי אבל אני אני חייבת לבחור כמה שירים שיותר טובים מהשאר אז Work, Desperado ו-Needed Me שהתלבטתי לגביו כי ההתחלה שלו חופרת ובסוף הוא נמרח אבל כל האלבום זה ככה אז..
&nbsp
שורה תחתונה
חלאס עם הזבל העלק אדג'י הזה, ריהאנה תמחקי את המספר של קנייה ווסט מהטלפון שלך.
מאכזב. מאוד.
&nbsp
 

DirrtyShay

New member
לגמרי... אולם לא כל כך מסכים על...

על ה - 3 סינגלים הראשונים, הראשון היה שקט ומוזר אבל עדיין חביב ואפשרי לשמיעה שוב ושוב, וכלבה אני ממש אהבתי, אמריקן אוקסיג'ן לא חיבבתי בהתחלה כי הוא נשמע לי כמו מאש-אפ של שני שירים שונים שחיברו (בתים זה שיר אחד, פזמון זה שיר אחר), אבל עדיין היה בו משהו נחמד וקצב טוב.
&nbsp
הכי מצחיק שכל אלה לא נכנסו לאלבום בכלל.
אני אוהב את ריהאנה וחבל לי שהיה פה ניסוי מוזר ליצור סוג של אלבום היפ-הופי שחור כזה, לא כל כך אהבתי... למעט השירים שכתבתי למעלה בהודעה הראשונה שלי.
 

Music Man XD

New member
לפי מה שהבנתי,

קאניה הסיר את השם שלו מהפרויקט הזה, אז זו לא אשמתו הפעם

אני די משוכנע שזה לא הכי גרוע שלה, לא הייתי מרחיק לכת ואומר את זה.
&nbsp
אבל זה גם לא אלבום מדהים, מסכים

יש בו הברקות, אבל כאלבום הוא לא עושה לי את זה.
 

2Dirrty4U

New member
אני בכלל לא ידעתי שהוא היה מקושר מלכתחילה


כאילו... הם הקליטו ביחד את הסינגל הראשון אבל בלי קשר העטיפה מאוד מושפעת ממנו וגם סגנון המוזיקה באלבום הזה.. יש שם ממש כמה שירים שנשמעים כאילו נלקחו מאלבום של קנייה עם האובר-עריכה הזאת והכל.
&nbsp
אני לגמריי חושבת שזה האלבום הגרוע ביותר שלה.
 

Music Man XD

New member
נראה לי שהבחור שעיצב את העטיפה הזו

הוא אותו אחד שעיצב את MBDTF, אז את חדה כל הכבוד! חח
 

ערן1987

New member
המעצב של העטיפה הוא בחור ישראלי!

קוראים לו רועי נחום (אם אני לא טועה), ואני די בטוח שלא הוא זה שעיצב את MBDTF. לדעתי, זו העטיפה הכי טובה שלה עד היום, period.
 

Ultraviolence

New member
מצטער, אבל אף פעם לא היית בדיוק ''גרופית'' של ריהאנה,

אז אני לא מצליח להבין איך האכזבה באה לידי ביטוי אצלך.
לא זוכר שאי פעם התלהבת ממשהו שהיא עשתה למעט שירים בודדים מתוך האלבומים.
מכבד את דעתך, אבל נדמה שלא ניגשת לאלבום הזה עם ראש פתוח.
&nbsp
הכל באהבה כמובן.
 

2Dirrty4U

New member
אני לא צריכה להיות גרופית בשביל לאהוב אלבום

או לחילופין להתאכזב מאלבום.
ודווקא בגלל שאני לא "גרופית" באתי עם הראש הכי פתוח שיש והתאכזבתי כי מריהאנה ציפיתי ליותר.
&nbsp
דרך אגב אני מאוד אוהבת את Rated R, Talk That Talk ואפילו Unapologetic היה סבבה, לפחות חצי ממנו.
ומעבר לזה אני יכולה להוסיף שבכל אלבום שלה, למעט הנוכחי, מצאתי שירים שאני אוהבת גם אם לא אהבתי את האלבום כאלבום שלם - והפעם כלום, נאדה.
 
למעלה