בועז בר
New member
דווקא הבעייה העיקרית בבחירה כזו היא הוותק.
אופנוע בן 9 כבר לא מרגיש חדש,
גם אם לוקחים בחשבון את מוניטין האמינות (המוצדקים לגמרי)
של הונדה בכלל ושל הדגם הזה בפרט.
 
המנוע מקורו ב-CBR, ולמרות נתון ההספק הצנוע (קצת פחות מ-100 כ"ס לדגם 09),
כוח לא חסר בכלל. הוא חוצה בקלילות את ה-200 קמ"ש, ובקצה עובר גם את קו ה-250.
אין בוסט של כוח מתפרץ בסל"ד כזה או אחר, אבל הוא מטפס חלק ונעים בסל"ד
עד לקצה הסקאלה, ומרגיש מספיק חזק בכל קנה מידה של אופנוע תיור.
 
גם התנהגות הכביש טובה מאוד, למרות מכלולי שלדה ומתלים די בסיסיים,
ובמפתיע הוא מאוד נוח גם בתנועה צפופה שמחייבת מהירויות זחילה ותמרונים צפופים.
 
בסה"כ זה אופנוע מאוד מוצלח ומתגמל - ורסטילי, שימושי, חזק ואמין.
חסר לו "שואו-אוף", והוא נראה כמו ה-CBים של פעם, אבל זה האופי שלו לטוב ולרע -
מסוג האופנועים הכולבויניקים שכבר לא מייצרים יותר.
 
הבעייה עיקרית כאמור היא שמ-2009 עברו כבר כמעט 10 שנים,
ותקופה כזו משאירה את חותמה על כל כלי מכני, כזה או אחר.
 
 
אופנוע בן 9 כבר לא מרגיש חדש,
גם אם לוקחים בחשבון את מוניטין האמינות (המוצדקים לגמרי)
של הונדה בכלל ושל הדגם הזה בפרט.
 
המנוע מקורו ב-CBR, ולמרות נתון ההספק הצנוע (קצת פחות מ-100 כ"ס לדגם 09),
כוח לא חסר בכלל. הוא חוצה בקלילות את ה-200 קמ"ש, ובקצה עובר גם את קו ה-250.
אין בוסט של כוח מתפרץ בסל"ד כזה או אחר, אבל הוא מטפס חלק ונעים בסל"ד
עד לקצה הסקאלה, ומרגיש מספיק חזק בכל קנה מידה של אופנוע תיור.
 
גם התנהגות הכביש טובה מאוד, למרות מכלולי שלדה ומתלים די בסיסיים,
ובמפתיע הוא מאוד נוח גם בתנועה צפופה שמחייבת מהירויות זחילה ותמרונים צפופים.
 
בסה"כ זה אופנוע מאוד מוצלח ומתגמל - ורסטילי, שימושי, חזק ואמין.
חסר לו "שואו-אוף", והוא נראה כמו ה-CBים של פעם, אבל זה האופי שלו לטוב ולרע -
מסוג האופנועים הכולבויניקים שכבר לא מייצרים יותר.
 
הבעייה עיקרית כאמור היא שמ-2009 עברו כבר כמעט 10 שנים,
ותקופה כזו משאירה את חותמה על כל כלי מכני, כזה או אחר.