רון וויזלי הוא הוא אלבוס דמבלדור

סליחה על הבורות,

אבל מאיפה ההוכחה שברטי-בוטס מ-1935? (פרט שולי בעליל
)
 
עוד משהו...

למה לפעמים את/ה כותב/ת כאילו את/ה בן ולפעמים כאילו את/ה בת? ודרך אגב, וואו...
I am deeply impressed...שיכנעת אותי
! מהקטע שדיברת על הצלקת של רונבלדור התחלתי להשתכנע...
 

L i t c h i

New member
יש עוד משהו קטן...

אוקיי, נגיד שרון חזר אחורה בזמן, וחי את שארית חייו אכן בתור אלבוס דמבלדור והגיע עכשיו לגיל המופלג של 150+ אבל הוא כנראה לא הקוסם היחיד שהגיע לגיל כזה... והרי תמונה של רון פורסמה בעיתון, כשהם נסעו למצריים... אז איך זה שאותם קוסמים שהכירו את דמבלדור בצעירותו במאה ה19, וגדלו יחד איתו, ואולי חיים עדיין- איך הם לא זיהו אותו בתמונה? הוא הרי לא ישתנה במראה לו לחלוטין...
 
זוכרת את ניקולאס פלאמל?

מי אמר שהם לא זיהו אותו? אולי הם אפילו שיתפו איתו פעולה?
 
אומרים שלכל אדם בעולם יש כפיל...

יש בטח הרבה אנשים בעולם/בהיסטוריה שנראים כמו רון או כמו כל אחד. לא קרה לך פעם שהלכת ברחוב ואמרת "יו! איך הוא/היא נראה/נראת כמו ___"?
 

limilu

New member
אתה יודע ש...

אומרים שאם ראית את הכפיל שלך, אז אתה עומד למות?
 
המ.../images/Emo87.gif../images/Emo159.gif

זה מאוד הגיוני בתור תיאוריה, אבל אני לא חושבת שיש סיכוי שכל זה באמת יקרה.
(אני מקווה מאוד שלא, כי אז אני יודעת פרט מאוד משמעותי בקשר להמשך הספרים, וזה חבל.
) היה לי איזה רעיון שסותר את כל התיאוריה הזאת אבל אחרי חישוב מסוים הוא לא ממש הגיוני, אבל בכל זאת - האם מי שחוזר בזמן ממשיך לגדול גם במשך הזמן שהוא נמצא בעבר? אם כן, דבר שמסתמכת עליו כל התיאוריה הזאת, הרמיוני צריכה להיות בעצם יותר גדולה ממה שהיא באמת עם כל החזרות שלה בזמן במשך הספר השלישי. המ. אבל חישבתי את זה, והיא גדולה יותר רק בכמה ימים (חמישה ימים, בהנחה שהיא חזרה בזמן שלוש פעמים בשבוע במשך עשרה חודשים ושכל שיעור שלהם נמשך בדיוק שעה. אבל שיעורים בדרך-כלל נמשכים רק שלושת-רבעי שעה, היו גם חופשות וחגים במהלך השנה והיא פרשה מגילוי עתידות. ואני בכלל לא בטוחה שהיא חזרה שלוש פעמים בשבוע, אין לי פה את הספר כדי לברר.
), אז לא משנה. המ.
החלק על הגרביים בתור סמל לחופש ואהבה וכל זה מאוד הגיוני - דמבלדור מאוד מעריך את הגרביים ורוצה אותם יותר מכל, רון לא יודע להעריך מספיק את הגרביים שאמא שלו נתנה לו, גרביים הם פריט הלבוש המועדף על דובי, הארי מחפש גרביים בתחילת הספר הראשון, הדארסלים נותנים להארי גרביים ישנים של ורנון... המ. מעניין. אבל זאת תיאוריה ממש טובה, גם אם היא תתברר כלא נכונה.
מי כתב אותה?
 
אני יודעת,../images/Emo87.gif../images/Emo159.gif

לפני שחישבתי את זה, חשבתי שאולי זה יוצא שהרמיוני צריכה להיות גדולה בהרבה ממה שהיא באמת, בכמה שנים אולי (כן, אני יודעת שאני גרועה בלשער דברים. המ.
), ולכן זה לא הגיוני כי לא אמרו שום דבר בספר על זה שהיא נראתה פתאום גדולה יותר, ולפי זה אפשר להסיק שכשחוזרים בזמן הגיל לא משתנה ואז דמבלדור היה צריך להשאר בגיל שהוא היה בו כשהוא חזר בזמן. אבל מכיוון שזה רק כמה ימים אז זה באמת לא משמעותי, וגם כתבתי קודם שרק חשבתי על זה קודם וזה התברר כלא נכון. לא יודעת למה כתבתי את זה בכלל קודם אם ידעתי שזה לא נכון.
 

L i t c h i

New member
../images/Emo45.gif מאוד מעניין!

ומאוד משכנע גם... יש לי 2 שאלות- מי באמת כתב את התיאוריה הזאת? ו-למישהו יש את התיאוריה היותר מלאה על האח האבוד של משפחת וויזלי? (זה די יעזור לי במשהו...)
 

john1987

New member
2 הערות

את התאוריה תרגמה דנה בכינויה Morrigan בפורום שלנו ומקובל, כאשר לוקחים חומר שיש עליו זכויות יוצרים, -לפחות- להזכיר את שם בעל זכויות היוצרים ומאיפה זה נלקח.
 

john1987

New member
בנוסף

רולינג בראיון מה4 למארס 2004 חיסלה את התאוריה שיש אח נוסף למשפחת וויזלי.
 
שמתי זכויות יוצרים

אבל המחשב עשה לי בעיות וכל הזמן נכבה. כתבתי את ההודעה כמה פעמים ולבסוף כבר שחכתי את זכויות היוצרים
 
תאוריה מעניינת

אבל אני לא מאמינה בזה.. חחח דמבלדור והרמיוני!!!
רק דבר אחד לתקן - הרמיוני סורגת כובעים לדמגוני הבית ולא גרביים!
 
למעלה