רגע לפני ששוק ההעברות נפתח - קצת חדשות

rapgamer4ever

New member
אף פעם לא הבנתי את הטיעון של להשוות לחוזים גרועים

כאילו שהבחירה של אינדיאנה היא בין לשלם 20 מליון לגורדון לבין לשלם 20 מליון להווארד.
מחיר השוק זה דבר רלוונטי אבל הוא דוקא לא מוגדר לפי החוזים החריגים שיש בו, לטובה או לרעה. אחרת הטיעון הנגדי הוא "לו וויליאמס מקבל 8 מליון לעונה, למה שגורדון יקבל 20?".
 

Cade Foster

New member
זו דוגמה בסך הכל

זה נראה לך טריוויאלי שעדיף לשלם 20 מיליון לגורדון אבל בשארלוט כנראה לא חשבו כמוך לפני 3 שנים. אני רק רוצה להדגיש שהימור על שחקן צעיר זה צעד הרבה יותר הגיוני מלשרוף את הקאפ ספייס שלך על שחקן חצי גמור שתוך שנה תהיה נואש להיפטר ממנו. נראה לי שלמדנו את הלקח הזה מהחוזים של אליס וג׳פרסון, שדווקא נראו די סבבה בנקודת הזמן ההיא.
&nbsp
וחוץ מזה - באמת שאין אלטרנטיבה. זה לא שלברון ודוראנט הביעו נכונות להגיע לאינדיאנה (ולמען האמת הייתי מאוד נגד גם אם כן היו רוצים לבוא). יש לנו בחירה בין לדרוך במקום לבין להמר על שחקן שבסיטואציה מסוימת יכול להיות בדיוק החתיכה החסרה כדי להפוך למועמדת רצינית לצאת מהמזרח. יש לנו הרבה יותר מה להרוויח מאשר מה להפסיד.
 

rapgamer4ever

New member
אני מסכים איתך שצריך להמר. לכן אני בצד שלך בדיון הזה

השאלה המעניינת היא האם גורדון הוא ההימור הנכון. את התשובה לכך נדע רק בעתיד.
 

Cade Foster

New member
אז הטענה היא שזה לא ההימור הנכון אלא ההימור האפשרי היחיד


 

rapgamer4ever

New member
יש עוד כמה אופציות

רנדל, ג'בארי פארקר או פשוט לחכות למחזור פרי אייג'נטס בשנה הבאה.
 

Cade Foster

New member
המממ הנה מבט על השחקנים המעניינים בפרי אייג'נסי ב2019

קוואי לנארד
קיירי אירווינג
ג'ימי באטלר
קליי תומפסון
אל הורפורד
פול ג'ורג'
דיאנדרה ג'ורדן
גוראן דראגיץ'
קווין לאב
מארק גאסול
טוביאס האריס
ריקי רוביו
ניקולה ווצ'ביץ'
קמבה ווקר
דני גרין
קאט
פורזינגיס
דווין בוקר
&nbsp
ששת השמות הראשונים הם שמות שהסיכוי שיהיו מעוניינים להגיע לאינדיאנה שקול לסיכוי שבר רפאלי תתגרש מבעלה כדי להתחתן איתי.
&nbsp
9 השמות הבאים הם שמות של שחקנים שרובם טובים מגורדון אבל לא קרובים אליו מבחינת תקרה, ורובם לא מתאימים בכלל (למשל אין לנו צורך בסנטרים כמו דיאנדרה, ווצביץ' וגאסול)
&nbsp
3 השמות האחרונים הם חופשיים מוגבלים שהקבוצות שלהם ישוו עליהם כל הצעה.
&nbsp
ככה שאני לא רואה מאיפה נדוג משם שחקן נורמלי. צריך לזכור שמדובר בפרנצ'ייז שהשם הכי גדול שהנחית בפרי אייג'נסי בעשור האחרון הוא דייויד ווסט. והשם הכי גדול אי פעם בערך שהנחית מהפרי אייג'נסי הוא מארק ג'קסון אי שם ב97. צריך להיות ריאלים.
&nbsp
לגבי רנדל ופארקר אז באחד אני רואה יותר סנטר מאשר PF והדבר האחרון שאנחנו צריכים כרגע זה עוד חיית צבע ובשני אני רואה בעיקר דמות טראגית. כשההימור הוא בין 20 מיליון דולר לגורדון ל20 מיליון דולר לפארקר אז אין פה באמת הימור...
 

rapgamer4ever

New member
יש עוד שחקנים ממחזור 2015

שיכולים להיות מעניינים עבור אינדיאנה בעוד שנה מהיום. למשל טרי רוזייר, דאנג'לו ראסל, קלי אוברה- בעיקר אלו מהם שימשיכו להתקדם גם בעונה הבאה.
רנדל לדעתי יכול להתאים יופי לצד טרנר, האחד חזק בתחומים שהשני חלש.
ולגבי פארקר אתה לא חייב להציע לו 20 מליון. אפשר להשיג אותו בפחות מזה.
השורה התחתונה היא שיש עוד שחקנים צעירים עם אפסייד, השנה ובשנה הבאה. ההימור על גורדון נראה מעניין, זה לא ההימור האפשרי היחיד.
 

picki23

New member
שמע מחזור 2014 לא רע

וכרגע אני חושב שגורדון וראנדל הם השחקנים עם הכי הרבה אפסייד פרט לאמביד.

אני יודע שוויגינס נחשב יותר טוב אבל לדעתי הוא לא.

אני לא יודע אם התקרה של גורדון יותר גבוה מהתקרה של ראנדל. ראנדל שיחק 3 שנים מתוך ה4, חסרה לו שנה ויש לו עוד הרבה לשפר - קליעה והגנה. הוא מוסר ומכדרר מצוין לגובה ולגודל שלו, ממש מוביל כדור. למעשה הוא היה השחקן הטוב ביותר אצל הלייקרס העונה והוא מאד מזכיר את דריימונד גרין בהתקפה מבחינת תפוקה, לא סטייל. אני חושב שהוא סקורר יותר טוב מגרין ושומר פחות טוב. לי קשה לראות אותו הולך אבל זה מחיר שצריך לשלם בשביל להביא אלפלא דוג ולהרכיב קבוצת אליפות בלייקרס.

בעיניי ארון גורדון קולע טוב יותר ואתלט אבל גם יש משהו מרובע במשחק שלו, בניגוד לראנדל. ההגנה שלו כרגע יותר טובה אבל ראנדל השתפר בהגנה השנה והייתי ממש מבסוט עליו. אם הייתי שם 20 על גורדון הייתי שם 20 על ראנדל באותה הקלות, עניין של העדפה. מאחר ולאינדי אין רכז אמיתי הייתי לוקח את ראנדל שיוביל כדור, הוא מסוגל לעשות את זה.

בוא לא נשכח גם את מרקוס סמארט. באקורט של סמארט, אולדיפו זה באקורט אתלטי עם פוטנציאל הגנה טוב. זו דרך טובה לאתגר את בוסטון ופילי ואולי גם את קליבלנד.

בגדול, אם הייתי מהמר זה היה לכיוון הרכז. קוליסון נחמד מאד אבל נמוך מדי וזה בא לידי ביטוי בפלייאוף
 

Ring Bearer

New member
הספרס עושים בשכל כשהם מקשיחים עמדות

אין שום סיבה שהם ישחקו לידיים של הלייקרס, כשכל מה שהם מקבלים זה שחקן מתפתח אחד. הלייקרס רוצים להפוך לסופר טים בזכות הטרייד והספרס צריכים לנסות לרוקן אותם מנכסיהם. אם הם יתעקשו על הצעה של אינגרם+קוזמה+סיין&טרייד של רנדל על סיין&טרייד של קוואי, אפשר יהיה לסגור על אינגרם+קוזמה+סיבוב ראשון. יש 100 שחקנים כמו אינגרם וקוזמה ברמתם הנוכחית בליגה, והספרס הם הטובים ביותר להפוך כלום ושום דבר לשחקנים כאלה. לכן בניגוד לדעה הרווחת לדעתי הספרס עושים בשכל כשהם מקשיחים עמדות.
 

rapgamer4ever

New member
אני במקום הלייקרס אפילו לא חושב על אינגרם+קוזמה+בחירת דראפט

לא יודע אם הדיווח על אינגרם+ בחירת דראפט אמיתי. אבל במידה וכן והספרס מסרבים, אני לא מציע להם גרם יותר מזה, ומחכה לשנה הבאה להחתים את קוואי מבלי למסור כלום.
 

Ring Bearer

New member
אם זו העמדה של הלייקרס, ברור שלא תהיה עסקה

והלייקרס מוותרים דה-פקטו על הסיכוי להביא את לברון. יכול להיות שזה לא כל כך נורא מבחינתם. אבל בינתיים זה משאיר לספרס שתי אפשרויות לטרייד טוב יותר: עם הקבוצה שלא מאמינה באולסטאר שלה ומעדיפה להיפטר מהחוזה תמורת אפשרות להביא את לברון בשנה הקרובה. למשל קליבלנד (בסיס לטרייד: לאב), או מיאמי (וויטסייד). או עם קבוצה שמחפשת לעשות ריצה בפלייאוף הנוכחי, ויש לה שחקנים שיכולים להיות אולסטאר בספרס אבל כנראה לא בקבוצה הנוכחית. למשל מילווקי.
 

rapgamer4ever

New member
זה לא ברור משני כיוונים

1. אינגרם+בחירת דראפט נשמעת לי כמו עסקה שהספרס לא תוכל להשיג טוב ממנה. בטח הרבה יותר טוב מאשר לאב או וויטסייד שאין לספרס הרבה מה לעשות איתם.
2. לברון יוכל לחתום בלייקרס גם מבלי שתתבצע עסקה על קוואי.
&nbsp
אני חושב שהספרס בעמדה הרבה יותר בעייתית מאשר הלייקרס והם אלה שצריכים להתגמש במקרה הזה. זו בכל אופן הגישה שהייתי נוקט בה במקום הנהלת הלייקרס.
 

Ring Bearer

New member
הספרס בעמדה יותר בעייתית, אבל הם לא שטיח

אני לא חושב שאם יש צד אחד שעמדתו חלשה יותר במו"מ פירושו של דבר שהצד השני יכול לעשות כרצונו. זו גישה שלא מובילה לאף עסקה. זה נכון שללייקרס יש יותר מנוף, אבל לברון לא יחתום שם בלי סיכוי לאליפות ואם הם רוצים סופר טים בשנה הקרובה הם צריכים להתפשר. להחליף את אינגרם בקוואי ולוותר על בחירת דראפט זו לא פשרה. הספרס מבינים את זה ולכן הם עושים בשכל שהם מחכים להצעה טובה יותר.
&nbsp
לספרס יש הרבה מה לעשות עם אולסטאר נוסף לצד אולדריג', גם אם מדובר בלאב או ווייטסייד, שהם שחקנים טובים ובשלים בהרבה מאינגרם, שיכול גם להיות באסט. פרט לכך דיברתי עליהם בתור בסיס לטרייד. עלתה פה למשל הצעה של וויסייד + וינסלו + וויטרס + להיפטר מהחוזה של פאו גאסול. נשמע לי כמו עסקה טובה לספרס שגורמת לאינגרם + בחירת דראפט להיראות עלובה ממש, וזו אפשרות של מיאמי להביא את לברון לשתף פעולה עם קוואי ודראגיץ' ולחזור לתמונת אליפות המזרח.
 

rapgamer4ever

New member
נראה שאנחנו לא מעריכים את אינגרם באותה צורה

לדעתי הוא בטופ 10 פרוספקטים בליגה שנמצאים תחת חוזה רוקי. ואפילו לא בקצה העשירייה. אני לא יודע כמה אתה בקיא בענייני trade value אבל אני אומר לך באחריות שערך הטרייד של אינגרם>>וויטסייד+ווינסלו. זה אפילו לא קרוב.
&nbsp
במקום לחשוב על מי יותר בשל מבין וויטסייד או אינגרם תשאל את עצמך מה המטרה של הספרס להמשך. אם הם רוצים לרוץ לאליפות אז אף אחד מהטריידים שהוצעו לא יקח אותם לשם, או אפילו קרוב לשם. לדעתי הם מבינים שהסגל הזה מיצה את עצמו, יש להם יותר מדי שחקנים מזדקנים וכסף נעול בתקרה, והם צריכים ללכת לבנייה מחדש. מנקודת מבט כזאת הם לא צריכים לשאול את עצמם מי יותר בשל אלא למי יש יותר אפסייד.
&nbsp
אינגרם זה שחקן שיהפוך לאולסטאר לפי דעתי ויש לו עוד שנתיים בחוזה הרוקי, אחרי זה אתה יכול לתת לו מקסימום והוא מובטח אצלך לעוד 4 שנים. וויטסייד יושב על חוזה בעייתי שהופך את ערך הטרייד שלו לאפסי, יש קבוצות שלא יקחו אותו בחינם. ווינסלו לא היה כזה טוב וממש לא כזה בריא ב-3 העונות הראשונות שלו בליגה, עוד עונה הוא יוצא לשוק החופשי כ-RFA ולך תדע איזו הצעה אתה מוכן להשוות בכלל.
 

Ring Bearer

New member
בהחלט לא רואה את אינגרם כאולסטאר וודאי

לטעמי יש המון שחקנים כמו אינגרם בליגה. כבר שמענו על עשרות שחקנים שנראו מאד מבטיחים כששיחקו בקבוצה חלשה, קיבלו חוזה ואף אחד לא זוכר מי הם. רק פורטלנד נפלו על 2-3 שחקנים כאלה. זה נחמד לדמיין פוטנציאל אבל הרבה פעמים מתעוררים לגלות שחקן מוגבל.
&nbsp
יכול להיות שאתה צודק לגבי השאיפות ארוכות הטווח של הספרס. אבל כל הבנייה מחדש האוטומטית הזו של קבוצה שלא מועמדת לאליפות לא נראה לי מתאים לחשיבה שלהם. הם פועלים כמו משפחה ולכן כל עוד אולדריג' בחוזה הם פשוט מכוונים לנצח כמה שיותר. כאן שווה להעריך גם בשלות של שחקנים, שגם יש להם פוטנציאל לא ממומש. וויטסייד הוא בדיוק כזה, כשווינסלו ו-ווייטרס בכל זאת יכולים להתפתח לשחקנים משלימים טובים.
 

rapgamer4ever

New member
את האולסטארים הודאיים בחוזי רוקי אין לך סיכוי לקבל

מה גם שיש רק 4-5 כאלה בליגה, אינגרם הוא tier אחד מתחת.
זו לא חוכמה למצוא דוגמאות לבאסטים בעשרות שנים של היסטוריה. בוא תמצא פרוספקטים נוכחיים בליגה שעדיפים על פני אינגרם, ושיכולים להיות זמינים לספרס. הרשימה הזאת מאוד קצרה, אם בכלל קיימת.
 

Ring Bearer

New member
על בסיס מה אתה אומר את זה על אינגרם?

אינגרם סיים עונה דומה לדריו סאריץ', עם 4 דקות משחק יותר בקבוצה פחות טובה. הדבר היחיד שמחזיק לטובת אינגרם זה שהוא צעיר מסאריץ' ב-3 שנים. אבל טוביאס האריס למשל העמיד מספרים דומים בקבוצה חלשה בגיל 21. סיכוי סביר שבעוד 3-4 שנים אינגרם יהיה עוד טוביאס האריס. זה דרך אגב בכלל לא רע, אבל לא מספיק בשביל להיות בסיס בלעדי לטרייד על קוואי. אפילו במצב הנוכחי של הספרס. לכן אני אומר שהספרס לא יתפשרו על פחות מאינגרם + קוזמה כבסיס.
 

rapgamer4ever

New member
על בסיס היכולת והנתונים הפיזיים שלו

סאריץ' בפני עצמו אחל פרוספקט, אבל כמו שאמרת הוא מבוגר מאינגרם בהרבה וזה משמעותי בגילאים האלה.
&nbsp
טוביאס האריס העמיד מספרים דומים לאינגרם רק בעונתו הרביעית בליגה. ואפילו היום, שבנקודת הזמן הזאת הוא יותר טוב מאינגרם כנראה, המשחק שלו לא מגוון באותה רמה.
&nbsp
אבל זה לא רק המספרים והגיל. כשאתה רואה את סאריץ' וטוביאס האריס הם נראים כמו שחקנים מלוטשים. אינגרם עדיין כל-כך גולמי, יש לו המון לאן לעלות. הוא ילד בן 20 שהשתפר בכל פרמטר מעונת הרוקי שלו, וניכר שהוא רק מתחיל את הצמיחה.
&nbsp
אני מחזיר אותך לשאלה המקורית שלי- כמה שחקנים תחת חוזי רוקי יכולים להיות זמינים לספרס והם הראו הבטחה יותר גדולה מאינגרם?
 

Ring Bearer

New member
כמו שאמרת: לדעתי אתה בונה על הצמיחה של אינגרם יותר מדי

יכול להיות שזה בגלל הנתונים הפיזיים באמת. קל להתרשם ממוטת ידיים של 2.20, ולהתעלם מהיבטים שקשורים לכדורסל. אינגרם לא מספיק כדי להשיג את קוואי בטרייד אחד על אחד, כי את ההתקדמות שלו הוא עשה כמעט בלי תחרות פנימית בקבוצה לא תחרותית. כמו הוא יכול להיות אולסטאר, הוא גם יכול להיות טוביאס האריס.
 
למעלה