ראש העיר מתארח "בהעולם החרדי"

גור ובית שמש

מה יהיה גורלם??? האם יקבלו תפקיד או שתהיה חזק ולא תתן תפקיד לאנשים שפגעו בך ובציבור בוחריך אישית?
 
מה לגבי

ספריות ספרי קריאה?הספריה במתנ``ס ברמה א גמ לא מתאימה לחרדימ/יות וגמ רחוקה מתושבי קשונ.רביבימ .וכו. השטח זועק לככ כבר שנימ של התעלמות.תודה רבה ובהצ`.
 
שאלה של רמבש א

‫כמה ‬ רמבש א 24/11/08 16:24 קדנציות אתה צריך בשביל לעמוד בהתחיבות שהבטחת לרמב``ש?
 
שאלה של נועם 21 וחצי

• ‫שאלותי‬ נועם 21 וחצי 24/11/08 18:28 1. דבר אחד שמתי לב שעשית, קודם כל בנית את עצמך אצל החילונים, סגרת איתם תמיכה (העבודה, צעירים) ורק אח``כ עברת למפלגות החרדיות, זה היה מתוכנן או שפשוט הם הצטרפו ראשונים לעגלה? 2. הציבור החרדי קרוע, כמו שמסתמן יהדות התורה הולכת ליפול (אם לא להתרסק) בבחירות הבאות, אז אמנם זו לא המפלגה שלך (למרות שהרגשת את זה טוב מאוד) ואמנם, שס הולכת לקצור פירות מכך (לא מעט חסידים מצהירים לאחרונה בגלוי - אנחנו שס) אבל, מה יש לך לומר על המצב שנקלענו אליו...
 
לאחר הניצחון

את האמת היית בטוח בניצחונך? וכיצד אתה מסביר את הניצחון הגורף? ומה נראה לך שגרם לך לגרוף את כימעט כלל הציבור למענך???
 
ארנונה

ידועה שבעיר יש קושי לקבל הנחה לבעלי זכות, האם יש סיכוי שנקבל הנחה ללא מעורבותו של מאכערים?
 
שבוע טוב לראש העיר היקר

ר' מויישה הנכבד. רציתי לאחל לך ולברך אותך, שתצליח בכל מעשה ידיך. זכורני, לפני שנים רבות, כאשר היית מטפל ומעודד את בחורי החמד במוסד דיסקין בירושלים, וכמביט מן הצד (לא הייתי מהלומדים שם..) ראיתי שעשית זאת מתוך אהבה ומסירות מיוחדת. הילדים האלו פשוט אהבו אותך והרגישו שיש מי שמאזין להם, ולך תדע כמה מהם נשארו בני תורה, בזכות אותו "משה אבוטבול". גם זכור לי במעורפל שהיית עוזר בהלוואות ובעוד מעשי חסד. תמיד ידעתי שסוף הכבוד לבוא, ושמשמים ידאגו לעזור לך גם כן. אז קבל את ברכתי להצלחה בכל, ושתמשיך באותה מתכונת חיוכית ופשוטה, לעזור הלאה לתושבי עירך, באותה הארת פנים, ותראה רק הצלחה וברכה במעשיך.
 
האם נכונה השמועה

שקבוצה גדולה של אנשים שמשתייכים למגזר שלא משתתפים בבחירות הטמאות, הצביעו לכבודו לראשות העיר?
 
המנכ"ל החדש שמחיוף

זה מרצונך או שהפילו אותו עליך? כלומר האם זה היה התכנון מראש או שאין קואליציה בירושלים אז הוא צריך פרנסה ובשס משתדלים לסדר.
 
למעלה