בקשר לדברים שכתבת
אכן היו בעיות בשירות ב"אגד" בשרון הדרומי, כמו למשל נסיעות שלא בוצעו ובעיות אחרות. אבל זה כי קרוב לעשור הם היו על זמן-שאול. זה היה אמור להיות ארבע שנים. בפועל זה התארך לתשע שנים, כיוון שהיה קשיים שונים להוציא את המכרז הזה.
בקשר למכשירי הכרטוס - דווקא מכשירי הכרטוס בקו 567 ובקווים אחרים הם איטיים להחריד. בשונה לאשכול השני בשרון, כמו קו 149 למשל ששם הם פועלים טוב. גם האוטובוסים האלה לא טובים. איטיים עם הדלתות ותקלות אחרות.
בקשר ל"דן דרום" ומה שכתבת. שם היו בעיות שירות, כשהם החלו לפעול. אבל משרד התחבורה הורה להם לשפר שירות, אחרת הם יוצאים משירות. מאז השירות השתפר. בשרון באשכול הישן החברה ותיקה. גם הקווים החדשים מוכרים להם. זה לא אזור חדש, כפי שזה היה ל"דן בדרום". הבעיות שירות לעומת זאת לא נסבלות. זה לא מה שהיה כשהם החלו לפעול לפני עשר ובמהלך השנים. הם היו טובים, גם אם לא חפים מבעיות. אבל כשנתיים המצב לא נסבל.
בקשר לחברת האם "דן"; לפני עשור היו בעיות שירות. מבקר המדינה אמר דברו, שהיה בהם מן הצדק. מאז המצב השתנה לחלוטין והשתפר. הבעיות היו לפני הרפורמה בשנת 2011 ובוודאי לפני העבודות על הרכבת הקלה. גם אז היו פקקי תנועה, אבל לא מצב גרוע כפי שזה כיום. למרות זאת כיום עם הבעיות יוצאות נסיעות, שבעבר הרחוק מכל מיני סיבות אחרות לא יצאו. מאז 2011 ובמרוצת השנים הם טובים מאוד, לעומת מה שהיה מעט קודם לכן. נראה שהם בצעו בדק-בית ושיפרו את הדברים.
דווקא "אגד" בגוש דן השתפרו. היו בעיות שירות, אבל בשנה האחרונה מנסיעות שלי כל כיום, המצב השתפר, לעומת מה שהיה קודם לכן. נראה שגם שם החלו לקחת את הדברים בידיים. גם "קווים" בבקעת אונו בסדר גמור. יש להם בעיות, אבל לא כמו באוטובוסים החומים/כתומים. "אפיקים" יש בעיות באשכול אשדוד/יבנה-תל אביב. בפתח תקווה למרות בעיות תנועה, דווקא המצב טוב יותר.
ש.א.מ בנצרת מצויינים. יש שם גם פקקי תנועה, אבל למרות זאת הם פועלים בצורה טובה מאוד.